• Gisteren had ik een outfit gemaakt en vandaag weer, deze keer iets heel anders dan gisteren en ik hoop dat dit over het algemeen ook beter in de smaak valt.



    Deze outfit kun je krijgen voor 85 euro al zijn de hier specifiek gebruikte items wat duurder omdat ik alles van zalando haal wat ik makkerlijker vind.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind eigenlijk alleen het jasje leuk...


    Bad decisions make good stories.

    Het jasje! OMG die wil ik hebben c:


    26 - 02 - '16

    Anarose schreef:
    Ik vind eigenlijk alleen het jasje leuk...


    Ik heb zo'n jasje en ik ben er ook erg blij mee.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Volgens mij ben je wat vergeten bij die outfit.. Zoals een shirt.. xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind die broek echt vreselijk maar de rest zou ik zo dragen, leuk! (: En je bent inderdaad volgens mij een shirt vergeten haha :p


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Devourer schreef:
    Het jasje! OMG die wil ik hebben c:


    Ik heb hem in het plaatselijke winkeltje gekocht in de uitverkoop, hij was eerst 80 euro toen was er 40& korting en was hij nog maar 48, maar je kunt hem vast nog wel goedkoper krijgen als je goed zoekt op het internet.


    You were born original, don't die as a copy.

    Gasai schreef:
    Volgens mij ben je wat vergeten bij die outfit.. Zoals een shirt.. xd


    Klopt die heb ik niet bijgevoegd gehe.xd Persoonlijk zou ik er een wit shirt of topje onder dragen.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Je kon zoiets toch maken op een site? Hoe heet die ook alweer? Want ik verveel me en het lijkt me wel grappig (:

    Maar ik vind het wel leuk, alleen de broek vind ik echt vreselijk.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Finnick schreef:
    Je kon zoiets toch maken op een site? Hoe heet die ook alweer? Want ik verveel me en het lijkt me wel grappig (:

    Maar ik vind het wel leuk, alleen de broek vind ik echt vreselijk.


    Ik vind die broek juist awsome maar goed.=') Dat heet polyvore maar ik doe het gewoon in paint.=P


    You were born original, don't die as a copy.

    Geen van alle iets dat ik zou dragen. En daarnaast vind ik het geheel wat te zwart-wit, nogal saai eigenlijk.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Niet mijn smaak, alleen maar de vans zou ik dragen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik vind die broek juist awsome maar goed.=') Dat heet polyvore maar ik doe het gewoon in paint.=P


    Oh ja, dat kan natuurlijk ook, dan haal je gewoon van sites plaatjes en dan combineren! Ook een goed idee! Ik ga eens kijken, dan doe ik nog wat vandaag (x


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Finnick schreef:
    (...)

    Oh ja, dat kan natuurlijk ook, dan haal je gewoon van sites plaatjes en dan combineren! Ook een goed idee! Ik ga eens kijken, dan doe ik nog wat vandaag (x


    Ja precies. Succes ermee!=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind het er leuk uitzien, op die broek na, die vind ik gruwelijk lelijk :X
    De rest van de outfit is leuk!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik vind het er leuk uitzien, op die broek na, die vind ik gruwelijk lelijk :X
    De rest van de outfit is leuk!


    Een vraagje dan, als die broek niet een laag kruis zou hebben maar gewoon een strak skinny model zou zijn, zou je hem dan wel leuk vinden?=3 Zoals deze:

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 16:10 ]


    You were born original, don't die as a copy.