• Wat ben ik dom.....
    Ik was gisteren te lui om een kadootje voor m'n vader te kopen...

    Gelukkig mag ik later een kadootje geven *pfuuuuuw*

    hebben jullie dit wel eens gehad?
    En wat voor kadootje geven jullie dit jaar?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Mijn vader is tevreden met een flesje of twee van die speciale biertjes.
    Mannen zijn zo heerlijk simpel wat cadeau's betreft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb aftershave gegeven.


    "never let anyone dull your sparkle"

    Ik koop 1 keer in de vier jaar een cadeau en dan nog niet eens zo'n, naar mijn mening, nutteloos of waardeloos cadeau.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik heb ook niks gekocht. Maar ik zie/spreek mijn vader de laatste tijd niet en hij heeft ook niet gevraagd of ik langs kom vandaag. Dus hij stikt er maar in. ^^


    -

    Volgens mij heb ik dat een keer met z'n verjaardag gehad (of ook met vaderdag, weet het niet meer), maar toen ik nog even het dorp in en heb ik hem uiteindelijk de verfilming kunnen geven van een van zijn favoriete boeken, terwijl hij niet eens wist dat er een film van was. Dus al was het een beetje laat, het was wel een goed cadeau.

    Nu heb ik de nieuwe cd van John Mayer voor hem (waarvan ik vermoed dat hij niet wat dat John Mayer een nieuwe cd heeft) :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb cupcakes gebakken. :Y) En een hoedje voor de zomer voor hem gekocht, wat hij minder geslaagd vond.


    To love is to destroy.

    Gancanagh schreef:
    Mijn vader is tevreden met een flesje of twee van die speciale biertjes.
    Mannen zijn zo heerlijk simpel wat cadeau's betreft.
    Af en toe een beetje te simpel wat mij betreft :') Ze weten nooit wat ze willen hebben


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Niks, wij doen thuis niet aan moeder- en vaderdag.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik geef eigenlijk nooit iets omdat m'n vader altijd maar hetzelfde wilt. Dan zegt ie "ga me maar een hemd of parfum halen, da's goed voor me". Maar ja, als je ELK jaar hetzelfde wilt is het ook maar saai..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik heb mijn vader Axe deodorant en douchegel gegeven, pakte hij het uit vlak voor het ontbijt, spuit hij de deodorant in de lucht (mijn moeder was kwaad want die vond dat je geen deodorant mag spuiten als er eten op tafel staat, ze heeft ook wel gelijk maar toch) en hij ruikt minstens de paar komende weken naar zijn nieuwe deodorant en douche gel.

    Maar mijn vader weet meestal niet wat hij wil hebben voor vaderdag of voor zijn verjaardag.


    Physics is awesome

    Elizabetha schreef:
    Ik vier het eigenlijk nooit, want m'n ouders vinden het zinloos.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb toffee's of iets kweenie precies wat het was zoet igg gegeven met wiskey erin :Y)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik dacht net: wtf, Vaderdag is toch al lang voorbij?
    Haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik gaf m'n vader een fles drank ^^


    26 - 02 - '16

    Ik had ook niks gekocht. Maar ik heb een tekening voor hem gemaakt ^^ Nee, haha, dat heb ik wel gedaan, maar tekenen is mijn hobby, ik teken best vaak voor anderen. Dus dit keer had ik Freddie Mercury voor hem getekend, z'n favoriete band is namelijk Queen. Hij was er heel blij mee [:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"