• Justin Bieber is op de gevoelige plaat vastgelegd terwijl hij ligt te slapen in, vermoedelijk, een hotelkamer in Brazilië. Het gerucht gaat dat het filmpje is gemaakt door een prostituee, ze filmt Bieber en ook zichzelf.

    Nadat het meisje eerst Justin filmt, lacht ze zelf naar de camera. Ze maakt ook nog een luchtkus naar de zanger die duidelijk in een diepe slaap is. Dan lijkt ze weg te lopen. De 19-jarige Justin ligt met ontbloot bovenlijf in bed. Wie het meisje is, is niet duidelijk. Maar de zanger bezocht afgelopen weekend een bordeel in Rio de Janeiro, dus de kans is aanwezig dat de dame in kwestie een prostituee is.

    Of Bieber blij is met de opname, is nog maar de vraag. Het is niet zijn eerste incidentje in Brazilië. Hij wordt ervan beschuldigd op fotografen te hebben gescholden, hij werd uit een van Rio's luxe hotels geschopt, de zanger werd dus gezien bij een bordeel en de politie zou naar hem op zoek zijn omdat hij graffiti-tekeningen zou hebben gemaakt op de muren van een hotel in het land. Woensdag is hij in een privévliegtuig vertrokken naar zijn volgende bestemming, Paraguay.

    © Algemeen Dagblad [AD]


    Chaos is a ladder.

    Zijn leven.

    Als hij met een prostituee wilt slapen moet hij dat zelf weten van mij, al vind ik het een beetje vreemd voor een 19-jarige, maar de rest vind ik dan wel een beetje té allemaal. Weer erg verwend van hem.


    Your make-up is terrible

    Ik las juist dat het een model was ._.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kan hij niet een aantal dagen bij Joran van der Sloot in de cel worden gezet? Alsjeblieft zeg, ik word schijtziek van dit misselijke joch. Waar is zijn moeder om hem te corrigeren? The fuck zeg.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Weet je, van mij mag-ie desnoods elke avond naar een bordeel gaan, wakker worden met een prostituee in z'n hotelkamer, fotografen uitschelden, uit luxehotels worden geschopt en graffiti-tekeningen op muren maken.

    Het is zijn leven en ik ben al lang blij dat ik niet zo'n verschrikkelijk leven heb.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 18:48 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    What else is new?


    ars moriendi

    Wat een fggt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Okay dan. Boeiend.


    Some people are art and do art at the same time

    Bicycle schreef:
    Ik las juist dat het een model was ._.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ach ja, hij is niet de enige die het doet, I guess. Ik heb geen zin in een discussie met één of andere ratchet belieber.


    Take me to wonderland

    Lol het eerste wat ik dacht was.
    Waarom een prostitue hij zou iemand qua fan denk best blij maken als die daarmee naar bed mag en heey hij heeft dan gratis sex...... MIND FUCK


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    De prostituee lijkt er weinig moeite mee te hebben..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    IrishNialler schreef:
    Lol het eerste wat ik dacht was.
    Waarom een prostitue hij zou iemand qua fan denk best blij maken als die daarmee naar bed mag en heey hij heeft dan gratis sex...... MIND FUCK


    Dan krijg je z'n ''Maria'' gevalletje.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Weet, je volgens mij is het geen prostituee. Ik denk eerder dat onze Bieber een onenightstand met dat meisje heeft gehad. But I really don't care.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Graffiti? Wat een badboy (cat)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''