• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Mia Amber James
    Wat dachten ze wel niet!? Dat ik naar zo'n stomme kotsschool ging?! Daar ging het feesten! Mijn leven ging eraan! Ze reden me er ook nog zelf heen om me uit te zwaaien?! Op dit moment konden ze van mij part dood neervallen! Ik zag de school naderen en ze stopte de auto. Ik stapte gelijk uit en opende de kofferbak. Ik pakte mijn 2 koffers en een beautycase eruit. Ik sloot de achterbak en liep weg zonder nog op of om te kijken. 'Mia!' hoorde ik mijn moeder roepen maar ik liep gewoon door. Ze wouden toch dat ik ging?! Nou dan ga ik en gaan ze nog lopen schreeuwen. Het waaide best wel hard voor een zomerdag als deze. Een koude rilling trok over mijn lichaam. Ik had tenslotte dit setje aan. Een doorschijnend blouseje zodat je mijn kanten bh goed kon zien. En dan was dit nog best netjes. Mijn pumps tikten op de ondergrond en ik liep naar de school. Ik bleef staan en keek om me heen.

    Kyle James Williams
    Rustig reed de auto een stukje het pad op en ik stapte uit. Ik opende de achterklep en haalde mijn weekendtas eruit. Net toen ik de achterklep dicht deed reed de auto gelijk weg. Verbaasd keek ik hem na. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak en keek of ik nog een watsapp of dergelijks had maar dat was niet zo. Ik haalde mijn schouders en sjokte naar de school. Het zag er best mooi uit. Het was netjes onderhouden en zag er duur uit. Ik liep verder naar school.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 22:31 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ik ben ffies weg, moet nog van alles leren:(]


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Brandon

    'Ik eh, hielp hem met zijn koffers. Als je wilt dat ik ga is dat niet erg.' zegt ze en ze kijkt een beetje naar beneden. Ik weet niet wat het is, ze lijkt heel onzeker. Er is echt geen reden voor, ze lijkt me een leuk meisje. 'Oh nee hoor, blijf maar. Ik vind het wel gezellig hoor!' glimlach ik.

    Felicia
    'Moeten we ons nu al omkleden?' vraag het meisje, Abbey dus. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik hoop het niet, het is echt superlelijk. Kijk die schoenen ook.' zucht ik terwijl ik met de punt van mijn hak tegen de schoentjes aantik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dawn Mary Claire:

    Ik zie hem rond kijken in de tuin. 'Zeg Dawn,' begint hij en kijkt me aan. 'Weet je zeker dat je hier niet verkeerd zit?' vraagt hij aan me. 'uuh..nee' zeg ik en kijk hem aan. Ik zit hier helemaal goed. 'Ik zit hier goed' zeg ik wat serieuzer. 'Waarom zit jij hier?' vraag ik om zo niet meer over mij te hebben.


    One Who Travels A Higher Path.

    Tiffany
    'Oh nee hoor, blijf maar. Ik vind het wel gezellig hoor!' glimlacht hij.
    Een lach verschijnt op mijn gezicht. Dit is ook nieuw, normaal krijg ik zoiets nooit te horen. 'Is dit je eerste jaar hier?'

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 13:03 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Maddison:

    Ik stem in en huppel het gebouw in. "Weet je, vijf is best veel voor 1 kamer." Merk ik op en pak mijn sleutel. ""Ze moeten die deur niet te vaak open laten staan." Mompel ik als ik een open deur zie. Erzitten ook mensen in de kamer. "Hallo." Zeg ik vrolijk


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Iemand die in jongenskamer 2 zit of Brad wil meeten?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Abbeygail
    'weet je, ik ga het echt niet zo dragen. Waarschijnlijk gaan de bovenste knoopjes van de bloes gaan open, Ik doe hele hoege sokken aan, ik kort het rokje in. Komt wel goed,' zeg ik met een onschuldig lachje. 'Waarom moeten uniformen altijd foeilelijk zijn. Op mijn vorige school ook al,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [ik wil wel met Adam. hij zit ook in kamer 2]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Is goed.]
    Brad Lloyd
    Ik zat nog steeds in mijn kamer en begon al maar met mijn koffer uit te pakken. Niet dat het veel zin had aangezien we toch de hele tijd dat domme uniform moesten dragen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Stefano

    Ik lach en ga tegen een muurtje aanleunen terwijl ik haar aan blijf kijken. 'Je kunt beter vragen waarom ik hier niet zit.' lach ik, maar al snel word ik weer serieus. 'Gewoon, te veel uitgevreten.' zeg ik terwijl ik haar onderzoekend aan kijk. 'En jij? Als ik vragen mag?'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Adam
    Ik open de deur van kamer 2 en zie een jongen zijn koffer uitpakken. 'Sorry voor het storen, maar ik geloof dat dit mijn kamer is. Mag ik binnenkomen?' ik had al eerder gehoord dat we met z'n vijven op een kamer zouden liggen, maar misschien wil hij nog even wat privacy.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dawn Mary Claire:

    Hij lacht en ik zie dat hij tegen een muurtje aan het leunen is en blijft me aankijken. 'Je kunt beter vragen waarom ik hier niet zit.' lacht hij en wordt weer serieus. 'Gewoon, te veel uitgevreten.' zegt hij. 'En jij? Als ik vragen mag?' Ik haal mijn schouders op. 'Gewoon dingen gedaan, waar ik later spijt heb gekregen' zeg ik twijfelend en kijk hem aan. Niemand zal te weten krijgen dat ik mezelf gesneden hebt, dan zullen ze vast me zielig gaan vinden.


    One Who Travels A Higher Path.

    Brad Lloyd
    "Natuurlijk," zei ik met mijn overduidelijk Amerikaanse accent, "het is toch ook jouw kamer." Ik keek hem even aan en legde al mijn kleren in de kast. Dit zou nog een lang schooljaar worden. Toen keek ik opnieuw even naar het uniform. Moesten ze er nu echt een das bij doen? Gelukkig ben ik al naar genoeg dure en plechtige gelegenheden geweest dat ik hem zelf kan knopen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Stefano

    Mijn blik wordt zachter en dan knik ik als teken dat ik het begrijp. Iedereen heeft wel eens dingen gedaan waar hij of zij spijt van heeft. Zelfs ik.. Ik besluit om het onderwerp te veranderen, omdat ik merk dat we er beiden niet zo graag over praten. 'Heb je misschien hobby's?' vraag ik aan haar. ik merk nu al dat ik aardiger voor haar ben, dan dat ik altijd voor anderen ben. Misschien komt het door haar uitstraling.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Iemand Mia of Kyle?


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †