• Neelie schreef:
    (...)
    Body-roll?

    En nee; ik ken niemand familie van Dagmar ;p Ik ken niet eens een Dagmar


    Oh. Nou, je lijkt op haar x'D


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Limerry schreef:
    (...)

    Nah, school was saaaaaai. Very saaaaaai. Ik was wel om 13.30 al uit! We mochten eerder weg, god zij dank. Nu heb ik morgen sportdag >.< tfoe, heb ik geen zin in man. En ik ben al de hele dag misselijk, bahbah.
    Hoe was jou dag? c:


    correctie ik heb morgen sportdag ^^

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:21 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    HELP!
    MIJN PC MAAKTE EEN *HMMMMMM* GELUID!


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Ventus schreef:
    (...)

    correctie ik heb morgen sportdag ^^


    What do you mean? (bloos) Het is zo toch goed?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Elizabetha schreef:
    HELP!
    MIJN PC MAAKTE EEN *HMMMMMM* GELUID!


    MARA! HIJ HEEFT HONGER!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Nah, school was saaaaaai. Very saaaaaai. Ik was wel om 13.30 al uit! We mochten eerder weg, god zij dank. Nu heb ik morgen sportdag >.< tfoe, heb ik geen zin in man. En ik ben al de hele dag misselijk, bahbah.
    Hoe was jou dag? c:

    Beetje raar.
    Ik was op mn werk duizelig omdat ik steeds op mn kop hing om de hokken schoon te maken. Dus ik was ff boven drinken gaan halen en toen ik beneden kwam vroeg een collega ineens zo: "Mogen wij even weten waarom jij steeds naar boven gaat?".
    Ik was maag 1 keer boven geweest, dus dat vond ik een hele rare vraag :/ maar kheb gewoon uitgelegd dat ik alleen even drinken was halen. En de rest van de dag heb ik me dus afgevraagd waarom het zo erg was dat ik 1x boven drinken ging halen..
    's middags zat de hele Briel zonder stroom en dus was het een beetje lastig in de winkel :/ en toen was ik saggo omdat ik door moest werken terwijl alle supermarkten gewoon sloten -.-
    En aan het eind van de middag hebben we nog een duif gevangen,dat was wel grappig.
    Verder doe ik volgens mn baas geloof ik ineens alles fout en mn moeder is nou ok chagrijnig omdat ik een sleutel perongeluk kwijt ben en omdat ze zelf dat mais heeft weggegooid wat volgens haar mijn schuld is -.-
    Dus het gaat lekker..


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Now's she has gone to far!

    Amanda Bieber ‏@MandaSwaggie
    Justin Bieber >> Miley Cyrus >> Carly Rae Jepsen >>>>>>>>>>> Michael Jackson >>>>>>> Kurt Cobain >>>>>> shit >>>> cancer >>>>> One Direction


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Limerry schreef:
    (...)

    MARA! HIJ HEEFT HONGER!


    Nu heb ik honger :c


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    MalikShake schreef:
    (...)
    Beetje raar.
    Ik was op mn werk duizelig omdat ik steeds op mn kop hing om de hokken schoon te maken. Dus ik was ff boven drinken gaan halen en toen ik beneden kwam vroeg een collega ineens zo: "Mogen wij even weten waarom jij steeds naar boven gaat?".
    Ik was maag 1 keer boven geweest, dus dat vond ik een hele rare vraag :/ maar kheb gewoon uitgelegd dat ik alleen even drinken was halen. En de rest van de dag heb ik me dus afgevraagd waarom het zo erg was dat ik 1x boven drinken ging halen..
    's middags zat de hele Briel zonder stroom en dus was het een beetje lastig in de winkel :/ en toen was ik saggo omdat ik door moest werken terwijl alle supermarkten gewoon sloten -.-
    En aan het eind van de middag hebben we nog een duif gevangen,dat was wel grappig.
    Verder doe ik volgens mn baas geloof ik ineens alles fout en mn moeder is nou ok chagrijnig omdat ik een sleutel perongeluk kwijt ben en omdat ze zelf dat mais heeft weggegooid wat volgens haar mijn schuld is -.-
    Dus het gaat lekker..


    Een ding: je werkt er pas net. Waarom kunnen ze dan boos op jou worden? Like serious, ze moeten jou juist liefdevol, als ik het zo kan zeggen xd, opvangen. Jij bent nieuw, zei werken er veel langer.. Mja, dat zal wel aan mij liggen..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    O, lol. Ik neem mezelf eens een keer op als ik Colors of the Wind op de piano aan het oefenen ben (met zang) en ik erger me groen en geel aan de haperingen x'D

    Ooit eens last van gehad?


    Deep inside, I've never felt alive

    Elizabetha schreef:
    Now's she has gone to far!

    (...)

    Ik snap het niet?
    Ik las trouwens een tweet van sugarscape iets over Justin Bieber.
    Iets van dat hij had gezegd dat als 1D hem in hun album zou willen, dat ze het maar hoefden te vragen.
    Ik had echt zoiets van: Hahhahahahahahaha, alsof ze dat zouden willen! xD
    Kleine Biebdwarf is een beetje jaloers xD


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Elizabetha schreef:
    (...)

    Nu heb ik honger :c


    Haha, dan ga je eten halen c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Antebellum schreef:
    O, lol. Ik neem mezelf eens een keer op als ik Colors of the Wind op de piano aan het oefenen ben (met zang) en ik erger me groen en geel aan de haperingen x'D

    Ooit eens last van gehad?

    Nee,
    1. Ik speel geen piano.
    2. Als ik mezelf opneem erger ik me aan mijn gruwelijke stem, niet aan haperingen xd


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Moorning. Heb ik iets gemist?

    LISANNE EN IK STONDEN IN DE TOP! =D


    help

    MalikShake schreef:
    (...)
    Ik snap het niet?
    Ik las trouwens een tweet van sugarscape iets over Justin Bieber.
    Iets van dat hij had gezegd dat als 1D hem in hun album zou willen, dat ze het maar hoefden te vragen.
    Ik had echt zoiets van: Hahhahahahahahaha, alsof ze dat zouden willen! xD
    Kleine Biebdwarf is een beetje jaloers xD


    Amanda Bieber ‏@MandaSwaggie
    Justin Bieber >> Miley Cyrus >> Carly Rae Jepsen >>>>>>>>>>> Michael Jackson >>>>>>> Kurt Cobain >>>>>> shit >>>> cancer >>>>> One Direction
    =============================================
    JB is beter dan Cyrus, is beter dan Carly Rae, VEEEEEEL beter dan MJ, beter dan KC, beter dan shit, beter dan kanker, beter dan 1D

    HAHAHAHAHAHAHAHAH GENIAAAAL!
    Maar ik denk dat Nialler en Liam het misschien wel zouden willen. *DUIM VOOR LOUIS, HARRY EN ZAYN*


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Limerry schreef:
    (...)

    What do you mean? (bloos) Het is zo toch goed?


    ben je het al vergeten? Ö


    '' Type Sangster if you can see this. "