• In mijn abo-lijst wordt niet zo veel ge-update, dus ik kom maar even vragen naar story's.

    × Onbekende personen:
          × Horror,
          × Drama,
          × Thriller
          × Romantiek
          × Fantasy
                × Het onwaarschijnlijkheidsgehalte moet ook niet te hoog worden, want zelfs in de wereld van Lord of de Rings of Harry Potter kunnen dingen gewoon belachelijk zijn.
    × Harry Potter (behalve Drarry, Snarry, Dramoine).
          × Het hangt af van de verhaallijn, ik weet niet waarom, maar ik zie soms dingen die zelfs voor J.K. Rowling te gek zijn.
          × Ik vind het niet erg als andere personages geshipt zijn, maar sommige combinaties blijven voor mij echt onmogelijk.
          × Onbekende personages in de Harry Potter-wereld zijn ook prima.
    × 16 + etc. is toegestaan.

    Ik wil overigens geen enkele fanfic zien over een of andere band of artiest! Ook geen Twilight of Hungergames, want dat laatste heb ik nog niet gelezen :'3

    Graag met ABN, hoofdletters, leestekens, alinea's.

    Ik schaam me bijna voor al deze eisen, maar ik hoop toch dat er mensen zijn die mij nog wat leesvoer gunnen ^^

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 14:30 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb er eentje, nou ja, eigenlijk twee en ik houd dit topic meteen even in de gaten, want ik wil ook meer stories lezen.

    I just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, af) en het vervolg I just killed myself. Het zijn Nederlandse thrillers met onbekende personen, wat romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Ze vlucht voor zijn familie, de politie, haar ouders, maar vooral voor zichzelf. Hetgeen dat haar tot die gruwelijke daad heeft gedreven, zit nog altijd in haar...


    I just killed myself speelt zich af na de gebeurtenissen uit I just killed my boyfriend. Twee personen vluchten in het holst van de nacht naar het station om aan de politie te ontsnappen. Al snel blijkt echter dat de politie niet degene is voor wie ze bang moeten zijn. De echte vijand is veel dichterbij.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:50 ]

    Harry Potter.

    We want them young


    Searching heavens for another earth




    None of the people who tried to could make me feel this way
    I'll gladly do my time
    I found you, unbound you, and tried to explain the only way,
    That I knew how to say

    I wanna be the last thing that you see
    Be my dearly departed

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 9:45 ]


    Not all those who wander are lost

    Snarry..? Als in Sneep en Harry?
    Gelukkig ben ik niet de enige met een ranzige geest *wipes sweat off*.


    No growth of the heart is ever a waste

    xAwesome schreef:
    Ik heb er eentje, nou ja, eigenlijk twee en ik houd dit topic meteen even in de gaten, want ik wil ook meer stories lezen.

    I just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, af) en het vervolg I just killed myself. Het zijn Nederlandse thrillers met onbekende personen, wat romantiek, drama en veel cliffhangers.


    (...)


    Oeh, ik zet een bladwijzer bij je eerste story, omdat hij toch al af is en dan kan ik beter bijhouden waar ik gebleven ben (: Hij lijkt me in ieder geval erg leuk!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb een verhaal over onbekende personen, namelijk Writersblock. Het start pas op één augustus, maar de proloog staat alvast online.


    Liam Mayer is een zesendertig jarige Brit, vrijgezel en daarbovenop gedraagt hij zich nog eens arrogant ook. Duizenden fans verslinden zijn boeken en staan uren te wachten op een handtekening. Met zijn charmante glimlach kan hij veel vrouwen aan het zwijmelen brengen. Toch staat het geluk niet aan zijn kant, zijn vaste uitgeverij zet hem voor een hard ultimatum. Als hij aan het eind van het jaar geen nieuw goedverkopend boek geschreven heeft, zetten ze de samenwerking met hem definitief stop.
    Liam merkt dat de druk steeds groter wordt en de tijdslimiet belemmert zijn creativiteit. De grootste nachtmerrie van iedere schrijver dreigt waarheid te worden: een writersblock. Om dat te voorkomen besluit hij om het deze keer over een gans andere boeg te gooien. Hij maakt de meest impulsieve keuze ooit en zoekt een klooster op, hopend daar een verhaal te vinden. Alleen loopt het niet helemaal zoals verwacht.


    There will be beauty from pain.

    My Dearly Departed


    None of the people who tried to could make me feel this way
    I'll gladly do my time
    I found you, unbound you, and tried to explain the only way,
    That I knew how to say

    I wanna be the last thing that you see
    Be my dearly departed



    Not all those who wander are lost

    The Midnight Game.




    "The Midnight Game is an old pagan ritual used mainly as punishment for those who have broken the laws of a pagan religion.

    While it is mainly used as a scare tactic to not disobey the gods, there is still a very real chance of death to those who play the Midnight Game. There's an even higher chance of permanent mental scarring. It is highly recommended that you DO NOT play the Midnight Game."

    Four teenagers, two boys and two girls, ignore the warnings and decide to play the game.
    Will they survive?

    Holly is een Elfje ze kan dus magische spreuken doen en Toverdrankje maken. Ze heeft het Elfen gen over genomen van haar grootouders. Het heeft een generatie over gelagen dus haar moeder is geen elf. Nu is Holly 15 een gaat ze naar een Magische High school voor Elfen,Heksen, Tovenaars en andere magische wezens.


    http://www.quizlet.nl/stories/92539/hollys-life-as-a-fairy-on-a-magical-high-school/


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    It's raining, halleluja!

    Rainy and miserable' is hoe Engeland wordt beschreven door de optimistische Megan. Zij is het meisje, de jonge vrouw die overal wel wat zon in kan vinden. 'It kept us from filming' zei Tom Felton over precies diezelfde regen. Want laten we eerlijk wezen dat deed het ook. De regen houdt vaak heel veel dingen tegen. Je wilt als kind niet naar school, want dan moet je zo'n achterlijk regenpak aan, en nog veel meer. Als het stort op de dag dat Megan naar de studio's van Harry Potter gaat, drie jaar nadat de films en boeken ophielden, is de magie nooit verdwenen. Ookal regent het.



    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales