• Het was vanmorgen echt heel slecht weer bij ons, onweer, keiharde regen en wind. Mijn vader heeft ons zelfs met de auto naar school gebracht en dat doet hij anders nooit als het slecht weer is.
    Dus ik was behoorlijk sjago door het weer en ik begon ook nog eens met een proefwerk Levensbeschouwing (waar ik wonder boven wonder een 7 voor heb gehaald) en toen ging ik nog even op twitter (toets op de computer) en toen bedacht ik het zinnetje Laugh Like Niall all day and the bad wheater will go away en dat heb ik heel vaak gedacht en toen wij uit waren scheen de zon!
    En ik had een goed cijfer voor Natuurkunde.
    Dus het werkte en nu wordt het mijn motto want je kan er veel varianten op maken
    Laugh Like Niall all day and your hume will go away
    Stuff like that
    Hebben jullie ook wel eens zoiets gehad?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Er was al voorspelt dat later de dag zou opklaren...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb het tegenovergestelde. Als ik wens dat het stopt met regenen, gaat het juist harder regenen als ik naar huis fiets. Life sucks.


    Me so good.

    Brutus schreef:
    Ik heb het tegenovergestelde. Als ik wens dat het stopt met regenen, gaat het juist harder regenen als ik naar huis fiets. Life sucks.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Lol, en hier in Zeeuws-vlaanderen was het de hele dag mooi!
    -ik zeg nu niet dat het niet kan dat jij kutweer had, het is wel vaker dat het weer in zeeuws-vlaanderen en de rest van Zeeland erg verschillend is.-

    Ach, zolang het weer morgen maar mooi blijft. ._. Moet helemaal van Sas, naar Goes, naar Rotterdam, naar Hoek van Holland, naar Harwich, naar Kettering. D:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Lol, en hier in Zeeuws-vlaanderen was het de hele dag mooi!
    -ik zeg nu niet dat het niet kan dat jij kutweer had, het is wel vaker dat het weer in zeeuws-vlaanderen en de rest van Zeeland erg verschillend is.-

    Ach, zolang het weer morgen maar mooi blijft. ._. Moet helemaal van Sas, naar Goes, naar Rotterdam, naar Hoek van Holland, naar Harwich, naar Kettering. D:

    Ik woon in Goes
    Maar ik ga morgen naar Bobbejaanland met School


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik moest door dat kutweer fietsen. Dus ik lekker nat, stopt het opeens met regenen. Alsof ik nat moest worden voor het zou stoppen. D:


    Take me to wonderland