• Oké, ik zat dus al helemaal in spanning voor die Justin Bieber tickets van morgen, kom ik er vandaag achter dat aardig wat beliebers al tickets hebben omdat ze een BieberFever account hebben. Hoe oneerlijk is dat? Sorry hoor, maar sommige andere mensen verdienen die tickets even erg als zij, en diegene krijgen nu misschien geen tickets. Plus, ik ga dood om tickets te krijgen en mijn kansen zijn dus nu verlaagd. Srsly die mensen hebben gewoon rij 3/10 enzo I'm so jealous

    Edit: Nu gaan meisjes op Twitter ook nog proberen met andersmans BieberFever accounts kaartjes te krijgen. Stfu, hoe laag ben je dan. Sorry.

    (no_chears)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 11:57 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Dat is best wel fucked up, ik zit er natuurlijk niet mee want ik heb niets met Bieber. Maar als ze dat bij een concert zouden doen waar ik wél heen zou willen he.. Het slaat echt nergens op.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Parcifal schreef:
    Dat is best wel fucked up, ik zit er natuurlijk niet mee want ik heb niets met Bieber. Maar als ze dat bij een concert zouden doen waar ik wél heen zou willen he.. Het slaat echt nergens op.


    Vind ik nou ook. Je moet wel betalen voor dat BieberFever account, maar stel dat je er geen geld voor hebt? Ik vind het oneerlijk tegenover andere beliebers of mensen die ook naar dat concert willen. Ik ga echt zo hard huilen als ik geen tickets heb door zoiets, want vorig concert in 2010 ofzo mocht ik niet omdat ik te jong was, dus nu wil ik écht wel.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik vroeg me inderdaad al af hoe sommige mensen nou al kaartjes konden hebben terwijl de voorverkoop nog niet begonnen was.
    Het is oneerlijk, ja, maar volgens mij betalen ze er voor. Hetzelfde gebeurt met McFly. Als je een Galaxy Defender (of zo) bent mag je eerder naar binnen en mag je helpen met de setlist bedenken. Ook niet eerlijk, als het aan mij ligt, want die hebben dan áltijd een goede plek.


    Destroy what destroys you.

    Dat is Justin Bieber. Het draait niet om zijn fans maar om het geld.


    Your make-up is terrible

    Wtf D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Oh ja, Justin had daar over getweet. En ik vind het echt kut want m'n pa gaat me echt niet 100 euro geven voor een bieber account. Zo rijk zijn we ook niet.
    En ik denk dat als we geen kaartjes kunnen krijgen, mijn moeder en zusje harder gaan huilen dan ik. Want ik krijg dan de taak om ze te troosten. El oh el.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat vind ik echt gemeen, iedereen moet een eerlijke kans krijgen.


    Physics is awesome

    't maakt mij niet zoveel uit. Ik ga toch voor de goedkope tickets. (:


    To infinity and beyond •

    Oké dit vind ik wel erg oneerlijk!
    Ik was in 2010 naar zijn Concert geweest maar ik heb echt pas bij de voorverkoop mijn kaartjes gekocht, ik was er echt ook heel vroeg voor opgestaan. Mijn ouders hadden zelfs geld bijgelegd voor mij om kaartjes te kunnen krijgen! Als de kaartjes waren uitverkocht vond ik het jammer, want ik ben slechtziend, nachtblind en half blind dus ik moet met een begeleider naar het concert. Daar moesten mijn ouders ook voor betalen.
    Maar ik vind dit ook wel echt super jammer ook, maar ook lullig, Je behandelt je fans allemaal gelijk!


    Je hoeft ze niet anders te behandelen zodat ze meer van je gaan houden.

    Chuggaa schreef:
    Ik vroeg me inderdaad al af hoe sommige mensen nou al kaartjes konden hebben terwijl de voorverkoop nog niet begonnen was.
    Het is oneerlijk, ja, maar volgens mij betalen ze er voor. Hetzelfde gebeurt met McFly. Als je een Galaxy Defender (of zo) bent mag je eerder naar binnen en mag je helpen met de setlist bedenken. Ook niet eerlijk, als het aan mij ligt, want die hebben dan áltijd een goede plek.


    Ja, ze betalen ervoor, maar niet iedereen heeft 't geld om zijn rug groeien.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    (...)

    Ja, ze betalen ervoor, maar niet iedereen heeft 't geld om zijn rug groeien.


    Nee, daarom is het oneerlijk. (:


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Nee, daarom is het oneerlijk. (:


    Vind ik nou ook. Ik wed dat alle goede plekken morgen gewoon weg zijn, omdat iedereen met zo'n account meteen 4 tickets besteld. (joehoe)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    (...)

    Vind ik nou ook. Ik wed dat alle goede plekken morgen gewoon weg zijn, omdat iedereen met zo'n account meteen 4 tickets besteld. (joehoe)


    Er mogen maximaal 2 tickets verkocht worden per persoon heb ik gehoord. Plus het feit dat er maar een aantal tickets zijn op Bieberfever. Maar ja, aan de ene kant; ze betalen wel om lid te zijn, dus lijkt het mij ook eerlijk dat ze eerder kaarten mogen kopen.
    En ja, ik ben een belieber, en ja ik ga het morgen ook proberen. Maar het gaat mij niet om de beste plekken, of dure kaarten. Het gaat mij om het feit dat ik ERBIJ kan zijn, want er zijn genoeg meiden die dat dus niet kunnen. (:


    To infinity and beyond •

    Landon schreef:
    (...)

    Vind ik nou ook. Ik wed dat alle goede plekken morgen gewoon weg zijn, omdat iedereen met zo'n account meteen 4 tickets besteld. (joehoe)


    Weet je of er een maximaal aantal kaarten besteld mag worden? Dat lijkt me namelijk wel. Maximaal vier of zes of zo.
    Het is allemaal oneerlijk. Ik weet trouwens niet of je bij McFly ook eerder kunt bestellen. Volgens mij niet.


    Destroy what destroys you.

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Er mogen maximaal 2 tickets verkocht worden per persoon heb ik gehoord. Plus het feit dat er maar een aantal tickets zijn op Bieberfever. Maar ja, aan de ene kant; ze betalen wel om lid te zijn, dus lijkt het mij ook eerlijk dat ze eerder kaarten mogen kopen.
    En ja, ik ben een belieber, en ja ik ga het morgen ook proberen. Maar het gaat mij niet om de beste plekken, of dure kaarten. Het gaat mij om het feit dat ik ERBIJ kan zijn, want er zijn genoeg meiden die dat dus niet kunnen. (:


    Er zijn toch ook jongens die fan zijn van JB?:|


    Physics is awesome