• Ik zoek iemand die met mij een verhaal wil gaan schrijven!
    Het mag over van alles zijn, maar het liefst geen fanfics (behalve Harry Potter).
    Vul even dit in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Waar wil je over schrijven?

    Thank you!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Naam: Rani
    Leeftijd: 18
    Waar wil je over schrijven? Onbekende personen


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Naam: Allow ik ben Eline ^^
    Leeftijd: 15
    Waar wil je over schrijven? Liefste onbekende personen, het genre maakt me niet heel veel uit, ik kan me in alle genres wel goed schikken. Als je een stukje van mijn schrijfstijl wilt lezen kan je even mij m'n SA's kijken, de eerste paar komen van een paar jaar terug, dus die zijn waarschijnlijk niet intressant ^^
    Ik hoor het wel als je met me samen wilt schrijven.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Naam: Amber
    Leeftijd: 15 jaartjes
    Waar wil je over schrijven?Het liefst over HP of onbekende personen, onderwerp/genre maakt mij niet zoveel uit(toch het liefst niet iets over-romantisch). Als je een stukje van mijn schrijfstijl wil lezen, moet je maar even vragen, dan stuur ik het wel even ;)

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:20 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Haii! Wat ik zelf wilde, is of Harry Potter fanfic, of iets anders met fantasie.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik vind fantasy ook wel een leuk genre om te schrijven ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Fantasy! :3


    First things first, but not necessarily in that order

    Oké, oké. Mijn toetsweek is vanaf dinsdag afgelopen, dus dan wil ik wel graag beginnen met schrijven (:
    Ik weet alleen niet met wie xD. Ik bedoel, ik wil ook best met z'n vieren schrijven, als iedereen actief schrijft (:

    Iemand ideeën? Ik ben zelf wel een beetje een romanticus, dus er moet wel iets van romantiek in voorkomen. Maar het moet niet volledig daarom draaien.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik had wel een ideetje, maar dat moet ik even iets verder uitwerken, nu is het allemaal nog een beetje vaag xD

    Als ik er klaar mee ben post ik het hier wel, goed?


    First things first, but not necessarily in that order

    Ik heb ook een ideetje, maar dan post ik het hier ook wel, dan hebben we keuze (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Oke, hier mijn idee

    Een jongen en een meisje (gewone personen/hp personen/ fantasy) zijn verschrikkelijk verlieft, maar mogen of kunnen niet samen zijn. Dit doet hen besluiten om te vluchten naar een plek waar nieman hun kent. Alles gaat goed, totdat het meisje doorheeft dat ze de jongen steeds midden leuk gaat vinden, doordat hun relatie niet mocht/kan is ze hem eigenlijk leuker gaan vinden dan dat ze normaal zou doen.

    Nu ze openlijk voor hun liefde uit kunnen komen, vallen haar steeds meer minpunten van de jongen op. Het komt zelfs zo ver Dat ze bij hem weg wil en weer terug wil naar haar.vrienden en familie. De jongen is echter nog verliefd op haar en weigerd haar te laten gaan. Om te voorkomen dat het meisje weggaat, sluit hij haar op. Zo wordt hun romantische vlucht een nachtmerrieachtige ontvoering.

    Thuis, waar de jjongen en het meisje oorsprongkelijk wonen, heeft het meisje twee beste vrienden (jongen en meisje) die wel weten van de relatie, maar het als nog niet goedkeuren. Als het meisje plots vermist wordt, weten zij gelijk wat er aan de hand is. Ze besluiten met z'n tweeën op zoek te gaan en vinden haar uiteindelijk gevangen door die jongen.

    Verder weet ik eigenlijk nog niet hoe het gast. Ik had in gedachten dat ze het meisje bevrijden en date ze. Dan verlieft wordt op haar beste vriend, zoiets (a)


    First things first, but not necessarily in that order

    Leuk idee,
    Dan zouden we alle vier een personage kunnen "spelen" (Meisje dat verliefd word, jongen die haar gevangen neemt, twee vrienden)...


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Had ik ook in gedachten :D


    First things first, but not necessarily in that order

    Naam: Kim
    Leeftijd: 15 jaartjes
    Waar wil je over schrijven?: Onbekende personen of fantasy (geen Harry Potter).


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Lijkt me leuk!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Naam: Mylene
    Leeftijd:16
    Waar wil je over schrijven?: Het liefst One Direction.

    Plzz let my now somting
    Xxx