• Gisteravond was het dan eindelijk zover; het concert van Nicki Minaj. Ik ben al meer dan een jaar fan van haar en haar muziek en keek erg uit naar het concert.
    Ik had me erop voorbereid dat niet alles heel zuiver zou zijn, ik had namelijk een paar filmpjes op youtube gezien waar het niet heel geweldig was, maar op andere filmpjes was het juist weer wel heel goed.
    Het voorprogramma was Mr Polska. Was blij dat hij na een half uur weer weg was, al was het wel een energieke eh .. man.
    Na een uurtje begon Nicki eindelijk (heb in totaal zo'n 7 uur op haar gewacht, omdat we perse vooraan wilden staan). Gelukkig stonden we uiteindelijk ook helemaal vooraan! Niet alles zong ze live, maar het grootste gedeelte wel en alles was zuiver. Haar show was echt geweldig en de dansers waren knap.
    Toen maakte ze bekend dat ze in oktober weer naar Nederland komt en was ik helemaal blij *O*

    Dus, jullie nog wat leuks gedaan (: ?

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 9:35 ]


    To infinity and beyond •

    Spanje - Kroatië gekeken heb ik, vond ik ook erg leuk! (nerd) Ben echt blij voor je dat je helemaal vooraan stond en een leuke avond hebt gehad! Ga je in oktober dus weer?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ah wat stom dat niet alles live was. Over dat zuiverheid. Meestal hoor je dat niet echt als je naar een concert gaat en zeker niet als je vooraan staat. Heb ik al eens opgemerkt. (op festivals hoor je dat wel, want man Hayley van Paramore heeft daar ook eens valse noten uitgekraamd)

    Mijn dag was gisteren zwakjes en dat zal hij vandaag wss ook zijn. Vraag het mij vrijdag nog eens. ;D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb zojuist een toets maatschappijwetenschappen een klein beetje verneukt. Maar goed, ik ben nu al thuis en ik heb eten dus ik ben blij :]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb niet echt iets leuks gedaan. Ik ben wel naar de kapper geweest, maar die weten schijnbaar niet het verschil tussen 1 en 10 cm. Ik ben niet zo blij dus.


    26 - 02 - '16

    Ik vind Mr. Polska een stuk leuker dan Nicki Minaj :X


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Meade schreef:
    Spanje - Kroatië gekeken heb ik, vond ik ook erg leuk! (nerd) Ben echt blij voor je dat je helemaal vooraan stond en een leuke avond hebt gehad! Ga je in oktober dus weer?


    Nee, want dan is het ziggodome. En gooien ze er eventjes 10 euro voor een kaartje op, en dan zit je pas 2e rangs. Dus dan ben je zo'n 70+ euro kwijt voor betere plekken en dat gaat me te ver haha!


    To infinity and beyond •

    -

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 12:17 ]


    To infinity and beyond •

    Ik ging ook ik stond ook vooraan. Het was zo leuk. Ik ga wel in Oktober. Jammer dat je dan niet gaat. Misschien had ik je dan kunnen zien.

    Ik heb zonet een examen wiskunde afgelegd, echt heel erg leuk. not Maar het ging wel goed, dus ik denk wel dat mijn punten vrij goed zullen zijn. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb hélémaal niks gedaan.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 13:08 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 13:16 ]


    You are beautiful, you are love.