• Ik heb voor het concert in belgië een vip ticket gekocht en aan geklikt dat ik hem opgestuurd wil hebben, maar ik heb hem nu nog steeds niet. Ik hoorde dat vip kaarten pas een maand van te voren worden opgestuurd maar ik ging bij mijn status kijken op tele ticket service en daar staat nu: eTicket, maar ook 3 euro van het verzenden en het adres waar het wordt afgeleverd. Dus hoe zit het nu? Krijg ik mijn kaartje gewoon thuis gestuurd of moet ik hem uitprinten?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 16:18 ]


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Je hebt een eTicket besteld, hè? Dan moet je 'm inderdaad uitprinten.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Nee, ik heb een hardcover ticket besteld. Er stond namelijk ook eerst gewoon: Klaar om te verzenden. En dat is nu ineens verandert in een eTicket. ;s


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ah ja, dan is er dus iets fout gelopen? Dan weet ik het niet, want ik heb een gewone ticket gekocht. Heb dus blijkbaar geen verstand van vip-tickets :')


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bel eTicket op?

    edit: Oh lol faal, ik bedoelde niet eTicket, maar het bedrijf waar je het hebt gekocht. x') Maar ik denk dat als er nu staat dat je je ticket moet uitprinten, dat gewoon je uiteindelijke kaartje is. Staat er niks op die eTicket over dat het geldt als VIP kaartje?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 16:30 ]


    ars moriendi

    Ik heb dat eTicket toch uitgeprint en dat blijkt gewoon een voucher te zijn. Je krijgt een week voor het concert informatie over waar je alles kan ophalen. Heeft iemand hier ervaring mee over hoe dat gaat? Ik woon namelijk niet in België en ik kan niet zo makkelijk even naar België rijden voor een kaartje dat opgestuurd zou worden. Of kan dit ook op de dag zelf bij de kassa van het concert gebouw?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Wij hebben Golden Tickets en wij hebben een mail gekregen waarin iets staat, die mail moeten we afdrukken en dan moeten we die bladeren meenemen naar het concert, daar krijgen we pas onze echte tickets. Die vriendin van me, zij heeft de tickets besteld, heeft die mail gekregen en zij zegt dat we die aan de kassa moeten inruilen voor de echte tickets.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 16:30 ]

    Ja, klopt. Maar er staat in dat je een week voor het concert meer informatie krijgt. Niet dat je ze aan de kassa bij het concert ze moet inruilen. Maar dat is dus zeker weten wel zo? Het is dus niet zo dat ik eerst helemaal naar België moet gaan voor m'n kaartje en een dag later ofzo voor het concert zelf?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Pokemoniall schreef:
    Ja, klopt. Maar er staat in dat je een week voor het concert meer informatie krijgt. Niet dat je ze aan de kassa bij het concert ze moet inruilen. Maar dat is dus zeker weten wel zo? Het is dus niet zo dat ik eerst helemaal naar België moet gaan voor m'n kaartje en een dag later ofzo voor het concert zelf?

    Nou, als er staat dat je een week voor het concert meer informatie krijgt dan zul je die wel krijgen. Ik heb ook geen ervaring met Vip tickets/Hot tickets, dus ik ben niet helemaal zeker, maar dat zou wel logisch zijn: vouchers meenemen en inruilen voor de tickets.
    Ik zal het nog eens vragen aan die vriendin van me want zelf ben ik ook niet 100% zeker. Maar je hebt nog tijd om het uit te dokteren, hoor, het is pas in mei (:

    Ja, maar de kans is heel groot dat ik niet kan als ik ze van te voren ergens anders moet gaan ophalen. Daarom maak ik me er wel zorgen om, want ik kan 'm dan ook niet doorverkopen. ;x


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Pokemoniall schreef:
    Ja, maar de kans is heel groot dat ik niet kan als ik ze van te voren ergens anders moet gaan ophalen. Daarom maak ik me er wel zorgen om, want ik kan 'm dan ook niet doorverkopen. ;x

    Bel gewoon naar de site of naar het Sportpaleis, dan weet je het zeker.