• Gistere avond ging ik naar bed en hoorde ik de hele tijd een poesje miauwen. Niet zo raar, we hebben 4 poesjes van 3 of 4 maanden oud, dus ik negeerde het want ik dacht dat ze gewoon naar binnen wilde. Toen ik in bed stapte hoorde ik heel erg vaag water spetteren. We hebben een klein vijvertje in onze tuin dus ik schrok echt. Ik rende zo snel ik kon naar buiten en zocht heel het vijvertje af. Nu is die niet groot dus deed ik het wel gewoon met mijn hand/arm in het water.
    Heb ik het arme beestje gered en ben ik heel trots op mezelf :')

    Iemand ook wel een een leven gered?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dat poesje zal je eeuwig dankbaar zijn. Het zou echt zielig zijn als hij/zij was verdronken ;c
    Ik heb eens een vis het leven gered. Die was op het droge gesprongen en ik gooide hem weer terug het water in.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Supergirl! :')
    Ik heb mijn vriendin van een busoverrijding gered in Engeland :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Mijn hond had hetzelfde, wij hadden een vijver en die had een rand waardoor ze er niet uit kon komen. Toen had ik haar van een verdrinkingsdood gered.

    Oh en mijn vader heeft mij een keer gered, ik was in Amsterdam toen ik wat kleiner was en die trammen komen van alle kanten. En ik lette dus niet op en het scheelde letterlijk maar een haartje toen mijn vader me net op tijd terug trok.
    Sindsdien heb ik trauma's aan trammen.

    Awhh, you go girl ;3

    Ik probeerde vroeger altijd slakken te redden die mijn vriendin plat wou stampen. :')


    You are beautiful, you are love.

    Goed van je! (: Het arme beestje


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik red elke keer een insect als ik 'm besluit niet dood te slaan (cat)
    Maar dat van jou is wel wat heldhaftiger :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb geen superkrachten in mij, vermoed ik (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ja, een eendje zat plots in onze vijver, gebracht door onze katten. Die hebben we weer terug naar een sloot verderop gebracht, maar toen we wegliepen en omkeken was ie plots weg. Misschien is ie wel gezonken =/


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb net het leven van mijn hond gered
    Ze zat buiten aan de riem, want de konijntjes liepen los
    En ik ging haar halen om uit te laten en toen zat ze helemaal te piepen en zat de riem rond haar nek en haar pootjes
    Echt heel zielig en toen heb ik haar halsband uiteindelijk af moeten doen omdat ik het niet los kreeg


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Awh dat is echt goed van je!
    Ik begroef altijd de dooie beien in de tuin, telt dat ook?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb eens een kat gered die over straat liep met zijn kop in een blik. (cat) Wat kreeg ik? Een krabbel.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb mijn hond al een paar keer gered van de verdrinkingsdood, hij leert het ook nooit haha :')


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Ik red niets of niemand. Ik ben een schijterd. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik redde het leven van een vogeltje. Pom had er een in z'n bek die nog leefde, ik ging bij de deur staan, hij miauwde en het vogeltje ontsnapte ^^


    26 - 02 - '16

    Ik heb alleen maar dingen vermoord.. (huil)