• Aan de maker van het nieuwe topic: Gelieve bij elk nieuw topic een gb'tje achter te laten bij Zenzy en Marthe. Nog anderen die dit wensen?

    STEP ONE: Leave a comment.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies. ^.^


    Sarah - Blubbbersok - is 12 en wordt 13 op 5mei. Belg
    Melissa - Halissa - is 14 en wordt 15 op 22januari. Belg
    Rani - Ventus - is 17 en wordt 18 op 13juni. Belg
    Marthe - Jarvis - is 13 en wordt 14 op 31mei. Belg
    Nele - Neelie - is 16 en wordt 17 op 21april. Belg
    Nena - Neenie - is 15 en wordt 16 op 5oktober. Belg
    Lene - Poeh - is 13 en wordt 14 op 18 februari. Belg
    Lisette - Proxime - is 14 en wordt 15 op 11december. Nederlander
    Lisanne - Clint - is 13 en wordt 14 op 1februari. Nederlander
    Lieke - Limerry - is 15 en wordt 16 op 8maart. Nederlander
    Nikki - MalikShake - is 17 en wordt 18 op 3november. Nederlander
    Mara - Elizabetha - is 15 en wordt 16 op 29mei. Nederlander
    Beaudine - Jev - is 16 en wordt 17 op 2mei. Nederlander
    Tessa - TessaRose - is 15 en wordt 16 op 12juli. Nederlander
    Sofie - Antebellum - is 16 en wordt 17 op 9januari. Nederlander
    Annabeth - Barnabas - is 18 en wordt 19 op 11augustus. Nederlander
    Zenzy - Dragneel - is 11 en wordt 12 op 5december. Nederlander
    Jette - MoonLove13 - is 12 en wordt 13 op 3augustus. Nederlander
    Megan - Huntsman - is 17 en wordt 18 op 2mei. Nederlander
    Annick - PUKKELXDING- is 18 en wordt 19 op 4oktober. Nederlander
    Joëlla - LukeBrooks - is 16 en wordt 17 op 22september. Nederlander
    Kimberly - Wood - is 16 en wordt 17 op 1december. Nederlander
    Isabella - Erudite - is 14 en wordt 15 op 18juli. Nederlander

    *Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.


    Vakanties/afwezigheden:
    Mara: 16/07-24/07 + 9/08-18/08.
    Melissa: 19/07-27/07.
    Lisanne: 10/07-21/07.
    Lisette: 21/07-10/08.
    Lieke: 20/07-05/08.
    Nikki: 05/07-23/07 + 02/09-03/09.
    Sofie: 14/07-28/07.
    Nele: 5/07-08/07 + 22/07-26/07.
    Joëlla: 21/07-5/08 ????

    Forever alone groepje:
    -Mara
    -Tessa
    -Lieke
    -Nikki
    -Sarah
    -Beaudine
    -Marthe
    -Nele
    Wie nog meer? c:

    EN VANAF 3JUNI HEBBEN NIKKI EN LIEKE EEN RELATIE DUS ONTHOUD DAT. C:

    De Starkische Mutsen:

    -Queen Jane Arthorius Foster-Pendragon, Queen of Great-Brittain, also known as Queen Arthorius Pendragon OR Jane Foster, who will NEVER EVER BE CALLED MARTHE by ANYONE. Opperbevelhebber van het Starkische leger. Heerser van Asgard, Jotunheim, Alfheim, Walhalla, Panem, Narnia, Terabithia, Oz, Olympus, de Onderwereld, Gondor, Mordor en Minas Tirith. Aanvoerder van de Noord-Noord-Westerflank en de Voorhoede. Hoeder van de Hamer Mjolnir, Defender met de kracht van Telekinese, bekend onder de schuilnaam van Kensi Revena. Co-1D-Moordenaar samen met Lisanne.
    -Lisanne, Lizzy, de creep, eigenaar van het amazing Captain America schild, boogschutter, mensenetende kannibaal, vaag mens dat een relatie heeft met Rose en Marlies en heerser van Midgard. Grammaticanazi, Defender met de kracht van Visoenen. Bekend onder de schuilnaam van Heather Querray. Is van plan One Direction en alle Directioners waaronder Lieke en Melissa te vermoorden.
    -Tessa - Feeënkoningin, Heerser des Noctem, paarse olifanten Opperbevelhebber, Hoogste-gravin van Zeevanja, Hertogin van Lèliel, Legendarische Nimf van het westen, Hoogste-Admiraal van de Westerflank.
    -Sofalf, The Neuzloze Owner of the Elder Wand and The Beschimmelde, Verotte Beschuitlampstoelpootleuningzitje. Onderbevelhebber van het Starkische leger, Aanvoerder van de Zuiderflank.Beheerst de Mystical Monkey-Powers, Heerser van Middle-Earth. Opperaanbidder van Muse!
    -Sarah,de opperheerser van Isklanië die nooit maar dan ook nooit Saartje genoemd mag worden door niemand, geobsedeerd met blubbersokken die uitgevonden zijn in Isklanië waar ook groen met rode bolletjes giraffen leven waar zij ook over heerst.

    Wie nog meer? Starkische Mutsen zijn uitverkorenen die op Anthony Stark/ Iron Man/ Sherlock Holmes/ Robert Downey Jr. lijken.

    The Game
    1. Iedereen doet mee aan de game. Overal en altijd.
    2. Als je aan de game denkt ben je af.
    3. Als je af bent moet je dat melden. (door 'lost the game' oid te zeggen)
    4. Nadat je af bent krijg je een half uur om de game te vergeten, in die tijd speel je niet mee. Als deze tijd om is doe je gewoon weer mee en kan je de game weer verliezen.

    Kannibalisme is alleen toegestaan op donderdag. En met uitzondering soms op dinsdag.
    Borken mag alleen op woensdag.

    • Topic Nummer 83 is geclaimd door -opzoeken-.

    De rest vind je HIER.
    Als je een topic wilt claimen, meld dat dan ook daar.

    -Als je niet online bent wanneer het nieuwe topic geopend moet worden, wordt je reservering opgeschoven naar het topic erna. Als dat al gereserveerd is, is het die daarna.
    -Topics moeten minstens 2 topics ervoor worden aangevraagd.
    -Degene die als eerste een reactie in de blog achterlaat, krijgt het topic.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 20:24 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jarvis schreef:
    THIS IS IT. Willen jullie please please please please commentaar geven?

    Als in slow motion ren ik op hem af. De tijd die ik erover doe om een afstand van tien meter te overbruggen, lijkt wel een uur in beslag te nemen. Met de paar seconden die hij nog over heeft, denk ik dat het in vergelijking niet veel zal schelen. Een onbekende kracht lijkt me terug te trekken en happend naar adem bevries ik in mijn stappen.
    Laat me los! denk ik, zwaar ademend. Vechtend tegen de onzichtbare armen die me aan mijn middel mee trekken. Weg van hem. En hij heeft nog maar een minuut.
    "Laat me los", fluister ik nu, terwijl ik mezelf ervan weerhoud om de brandende tranen los te laten. Gewoonweg geen tijd om te huilen.
    "LAAT ME LOS!", schreeuw ik zo luid ik nog kan verdragen. Kronkelend van de pijn ligt hij op de grond. Niet in staat om ook maar iets te doen tegen de laatste veertig seconden die aftellen. Ik ken die pijn. Ik heb hem al meer dan een keer meegemaakt, maar telkens waren we snel genoeg. Snel genoeg om me meer tijd te geven.
    Uiteindelijk lukt het me. De greep om mijn middel verzwakt en ik gooi mezelf bovenop zijn lichaam. Om hem te beschermen. Maar ik heb niets meer om hem meer tijd te geven. Alle laatste redmiddelen bevinden zich te ver hier vandaan. Waarom kan ik hem in godsnaam niet helpen?
    "Ga", stoot hij zwakjes uit. Mijn eigen antwoord klinkt al net zo kortaf.
    "Nee." Ik stop in dat ene woord alle woede die ik heb, alle opgekropte gevoelens die ik de afgelopen dagen heb verzameld.
    "Ik laat je niet gaan. Ik laat jou hier niet alleen achter om dood te gaan... Ik..." Het is moeilijk om de tranen door te slikken maar ik doe het toch. Eén blik op zijn arm is genoeg om te weten dat er niets meer aan te veranderen is. Zijn hand strijkt langs mijn wang, terwijl hij me liefdevol in mijn ogen kijkt.
    "Het is toch al te laat..." Al die maanden dat ik hem ken. Al die dagen dat hij me hielp te trainen, zodat ìk niet zou sterven als het erop aan kwam. Nu sterft hij zelf. Maar nooit in al die tijd, heb ik enige verliefdheid voor hem gevoeld. Tot nu. Hoe hij in mijn ogen kijkt. De ogen die meestal alle warmte die ik in me had hadden bevroren, maar door hem zo dikwijls werden bekeken. En nu besef ik het. En ik weet wat ik moet doen. Zonder dat ik erbij nadenk, druk ik mijn lippen op die van hem. Voor het te laat is. Vaag voel ik hoe iemand wilt binnenbreken in het schild dat ik rond ons heb opgetrokken. De allerlaatste seconde telt af.

    Het is echt heel erg geweldig, maar ik heb geen flauw idee waar het over gaat D:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    MalikShake schreef:
    (...)
    Het is echt heel erg geweldig, maar ik heb geen flauw idee waar het over gaat D:


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    MoonLove13 schreef:
    (...)

    12?
    er zijn er toch maar 9 en een bundel?


    Klopt, ik vergiste me. Wist je dat de tiende uit is of uitkomt? Hidden.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    oke coool!!

    Zoey gaat toch wel weer leven he?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    MoonLove13 schreef:
    oke coool!!

    Zoey gaat toch wel weer leven he?


    welk boek ben jij?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jev schreef:
    (...)

    Klopt, ik vergiste me. Wist je dat de tiende uit is of uitkomt? Hidden.


    16 Oktober 2012, om precies te zijn. (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    MoonLove13 schreef:
    oke coool!!

    Zoey gaat toch wel weer leven he?

    IS ZOEY DOOD!!!???
    Niks meer zeggen of ik vermoord je!
    Ik haat spoilers ;$


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik ga even een fripse neus halen en dan ben ik weer terug ;D tot zooo


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    MalikShake schreef:
    (...)
    IS ZOEY DOOD!!!???
    Niks meer zeggen of ik vermoord je!
    Ik haat spoilers ;$


    Ik wil spoileren.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    MalikShake schreef:
    (...)
    IS ZOEY DOOD!!!???
    Niks meer zeggen of ik vermoord je!
    Ik haat spoilers ;$


    Wait, what? Dood? ;o


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    MalikShake schreef:
    (...)
    Het is echt heel erg geweldig, maar ik heb geen flauw idee waar het over gaat D:


    Mjeh. Het is gebaseerd op In Time, mijn story is daar ook op gebaseerd. Maarja, als ze het niet goed vinden moeten ze het maar zeggen. XD


    help

    Jev schreef:
    (...)

    welk boek ben jij?

    6 is uit
    7 moe tvertaalt worden :((


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Erudite schreef:
    (...)

    Wait, what? Dood? ;o


    Ja, maar als ik er verder iets over zeg,dan vermoord Nikki me.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague