• Want een alternatief tumblr logo die ik heb gemaakt is meer dan 6000 keer geïnstalleerd. Ik vond het eigenlijk niet eens zo goed gelukt, qua kleur en alles ._.;


    Zijn jullie wel eens trots geweest op.. getallen?
    Zoals het aantal notes op een tumblr post of een cijfer op school~


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Jaaa! Ik heb gisteren gehoord dat ik op mijn examen Informatica 100 % behaald heb :)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Op het aantal abo's bij een verhaal, ja. En 6000 is inderdaad veel, gefeliciteerd (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik had ooit vier notes op een post op Tumblr... het was awesome.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jups,toen ik 2012 posts had,had ik een big smile op mijn gezicht. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Jep. Ik ben blij om het grote getal dat ik heb voor het het aantal keer gelezen van het eerste hoofdstuk van mijn story It's Just Fun. Dat getal zit nu boven 2200x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben blij dat één van mijn foto's die ik heb gepost op Tumblr 579 notes heeft (: Oh en ik heb je tumblr logo ook even geïnstalleerd :Y)


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”