• Ik kwam er net achter dat Csi:Miami af is gelopen en dan niet het seizoen ,maar de hele serie. Daar gaat dus mijn favoriete serie die ik mocht kijken toen ik klein was (Ik mocht 1 dag in de week tot half 10 opblijven en op die dag was dus csi). Het einde vond ik niet eens een goede einde. Ik ga wel weer huilen in een donker hoekje :c.

    Iemand ook gehad met leuke series (en dan een stom open einde)?


    Shoganai i ne~

    Toen de Lama's stopten vond ik dat echt jammer! Maar ze hebben er wel goed aan gedaan, want ze zijn op een hoogtepunt gestopt. Dat is beter dan dat ze al ingezakt waren.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Roswell.. Vooral omdat ze het snel af moesten maken en het dus rommelig was.
    Charmed. Dat einde was echte verschrikkelijk. - Elk einde zal waarschijnlijk verschrikkelijk zijn bij Charmed zolang Cole en Phoebe niet samen eindigen. Deden ze dat wel, dan zou ik het een geweldig einde hebben gevonden.


    Believe in yourself.

    De lama' as well.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Oh inderdaad, de Lama's...

    Shut Up! Flower Boy Band. Ik ben er nog steeds niet overheen (cat). Het was wel obvious dat het zou eindigen, gezien het een standaard 20 episodes mini drama is, maar het einde.... Ik zou zo graag de rest van het verhaal willen zien.
    Rooftop Prince, daar ben ik ook nog niet helemaal achter wat het einde nou betekende. Als ik het m'n frustratie erover uit, geef ik misschien spoilers >< (niet dat ik denk dat iemand hier het zal kijken).

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 21:17 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ja Smallville, maar die stopte na 10 seizoenen. C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Wolfsbane schreef:
    Roswell.. Vooral omdat ze het snel af moesten maken en het dus rommelig was.
    Charmed. Dat einde was echte verschrikkelijk. - Elk einde zal waarschijnlijk verschrikkelijk zijn bij Charmed zolang Cole en Phoebe niet samen eindigen. Deden ze dat wel, dan zou ik het een geweldig einde hebben gevonden.


    I'm just beautiful me.

    Authentic schreef:
    De lama' as well.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Charmed.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oh well, dat heb ik echt met heel veel series. Vooral al die series van vroeger..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Er gingen laatst geruchten dat Parks and Recreation zou stoppen en toen dacht ik echt "nooooooo" want ik was er net ingekomen en het was ook onverwachts. Maar uiteindelijk hebben ze wel een volgend seizoen aangekondigd :3


    As travars

    Dat is inderdaad rot, maar ik ken het. In Torchwood gingen binnen zes afleveringen drie van de vijf hoofdpersonen dood, waarna het vierde seizoen werd geproduceerd door een Amerikaanse zender in plaats van de BBC. Dat laatste seizoen had een verschrikkelijk, veel te lang uitgerekt verhaal, was heel erg "Amerikaans" en had allemaal nieuwe, slecht uigewerkte personages. Ik ben bijna blij dat ze daarna zijn afgehaakt, want het was gewoon beschamend. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    CSI STOPT? noooooooooo. Excuse me while I'm gonna cry, alone. :c


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Yep. Héél vaak. Helaas..


    26 - 02 - '16

    is csi miami helemaal gestopt??
    ik vind hem niet de beste, ik vind las vegas beter, maar gaan NY en LV nog wel door??


    Miep

    Veronica Mars. Drie seizoenen en toen was 't passé. Triest, triest.