• Bol.com heeft weer een vette aanbieding!
    ik weet niet of dit tegen de regels is trouwens.. ivm dat bol dingen verkoopt. If so.. dan mijn excuses..

    Bol heeft een lijst opgesteld met 275 boeken waarvoor de aanbieding geldt 3 voor €20,- Ik dacht ik deel het even met jullie want iedereen houd wel van wat boekenvoordeel haha

    KLIK HIER VOOR DE LINK




    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Omg noo, daar gaat al mijn geld haha (':

    Bedankt tho, ik zal het aanbod eens even bekijken


    We were the forever that didn't last

    Ik heb net de lijst door gekeken en ik vind het aanbod eerlijk gezegd een beetje bedroevend. Leuk als je een mangalezer of een wereldreiziger bent, maar als je op zoek bent naar wat leuke romans, is het aanbod wel erg klein. Ik kon iig geen drie boeken vinden die ik zou willen kopen. En een boek staat er gewoon drie keer in, maar dan met verschillende edities.


    Stenenlikker

    Ik vind het aanbod ook wel bedroevend eigenlijk. Drie boeken van Sarah J Maas, die zijn nog wel de moeite, en Neil Gaiman's Noorse mythologie is ook wel een aanrader. Maar in principe doe je daar ook niet eens zoveel korting mee. En dat zijn zo'n populaire boeken dat de meeste die wel al gelezen hebben denk ik. Sneu, bolcom, sneu


    A to the Z

    Ik wil al mega lang een manga kopen, maar alleen volume 5 en 7 en 15 of zo doen mee aan de actie. Like whut? Just gimme volume one, please. In volume 5 gebeuren wel leuke dingen, dus ik overweeg wel die te kopen samen met een andere maga waarvan dan weer alleen volume 1 en 2 meedoen, maar 3 niet :')

    [ bericht aangepast op 7 aug 2018 - 13:51 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Voor hoelang is dat geldig?