• You guys know Vampire Knight, right? ;D
    Zo niet, klik dan hier.
    Ik heb eindelijk deze anime gezien, in twee dagen geloof ik, hehe.. Maar okee. Ik heb dus op internet heel veel gelezen over het feit dat er misschien een seizoen 3 zou komen. Weten jullie daar meer over?
    Want het enige wat ik kon vinden is dat iedereen maar valse geruchten gaat verspreiden en dat ze eigenlijk helemaal niets weten. Dus eigenlijk dat er zeer waarschijnlijk geen seizoen 3 komt..

    Nou, ik hoop iig dat er wel een seizoen 3 komt want het einde faaaalt. Want ik heb echt een hekel aan Kaname en Yuki moet voor Zero kiezen. (cat) Who's with me? ;D

    Dus, om een lang verhaal kort te maken, zijn dit mijn vragen aan jullie ;D:
    - Kennen je Vampire Knight, zo ja, hoe vond je het?
    - Weet je iets over het mogelijke seizoen 3?
    - Wie was je favoriete personage? ;D

    En spam verder dit hele topic maar vol met Vampire Knight, yaay~ ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @TheRedRose @Creation Oooh ja, Shiki en Ichijo vond ik ook awesome! :3
    En komt er serieus 5 juli een nieuw seizoen, omg. Maar ik weet niet of ik dat moet geloven hoor ;o
    @Kaname, jaaa dat had ik ook ;o. Maar waarom is jouw username dan Kaname? (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    @TheRedRose @Creation Oooh ja, Shiki en Ichijo vond ik ook awesome! :3
    En komt er serieus 5 juli een nieuw seizoen, omg. Maar ik weet niet of ik dat moet geloven hoor ;o
    @Kaname, jaaa dat had ik ook ;o. Maar waarom is jouw username dan Kaname? (cat)


    Ik hoop dat het waar is,maar ik heb dan geen idee waar (in welk land misschien alleen maar dan in japan...)
    (afwachten dus:()

    Ik ken Vampire Knight ^^ Al iets van een jaar ofzo :$ En...Ik hoop ook dat er een seizoen 3 komt! (yeah) Mijn favo character is natuurlijk Senri ^^ (H)


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    AkatsukiXxX schreef:
    ik vind deze leuk:D
    ik weet niks over het 3e seizoen
    mijn favo's zijn zero en die vader van yuuki ofzo(miss verkeerde naam ik kijk veel animesxD)


    Kaien Cross? ;D
    Nja, eigenlijk is dat de adoptiepa gevalletje ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    - Kennen je Vampire Knight, zo ja, hoe vond je het?: Ja Leuke serie
    - Weet je iets over het mogelijke seizoen 3?: weet ik niks over
    - Wie was je favoriete personage? ;D: Yuuki Cross


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise