• Hooii,
    Ik heb een heel lief vriendje, en ik wil met hem zoenen. We weten van elkaar dat we dat beide willen, maar ik weet niet hoe...
    Dus, mijn vraag aan jullie: Hoe moet je zoenen?


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Ahh, kom op, gaat iedereen nu weer beginnen over de leeftijd van iemand. Als zij dat gewoon wil, ze is geen kleuter meer of wat dan ook.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Morgue schreef:
    vanwaar die reacties, 13 lijkt me normaal om je eerste kus te hebben hoor.

    ^^ Ik dacht dat het aan mij lag.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Toen ik 13 was, maakte ik me daar helemaal nog geen zorgen om, of ligt dat nu aan mij? ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Quiescent schreef:
    Ahh, kom op, gaat iedereen nu weer beginnen over de leeftijd van iemand. Als zij dat gewoon wil, ze is geen kleuter meer of wat dan ook.


    +100. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Naja, ik zeg, doe rustig het komt vanzelf.
    En please het gaat vanzelf en negeer alle boze of nare reacties. Je bent tenminste niet zwanger of aan het roken. Tis maar een kleine zoen.

    Je moet er gewoon niet teveel bij nadenken (: als je er echt klaar voor bent, gaat het vanzelf wel


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Miam schreef:
    Toen ik 13 was, maakte ik me daar helemaal nog geen zorgen om, of ligt dat nu aan mij? ._.


    Ligt aan jou C: Dit is een normaal 13 jarig ding lijkt me.


    Pretty is just a pretty word.

    Quiescent schreef:
    Ahh, kom op, gaat iedereen nu weer beginnen over de leeftijd van iemand. Als zij dat gewoon wil, ze is geen kleuter meer of wat dan ook.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Miam schreef:
    Toen ik 13 was, maakte ik me daar helemaal nog geen zorgen om, of ligt dat nu aan mij? ._.


    Iedereen is anders, dus rond je 13e begin je daaraan te denken lijkt me, sommigen later sommigen eerder.

    SEXYSTYLESx schreef:
    (...)

    Ligt aan jou C: Dit is een normaal 13 jarig ding lijkt me.


    Nou dank je.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Miam schreef:
    (...)

    Nou dank je.




    Hehehehe, dat plaatje. Alsjeblieft :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Toen ik 13 was had ik al met meerdere jongens gezoend?

    Gewoon je tong erin rammen en dan BAM. Nee, ik zou mijn advies niet opvolgen 8D

    Quiescent schreef:
    Ahh, kom op, gaat iedereen nu weer beginnen over de leeftijd van iemand. Als zij dat gewoon wil, ze is geen kleuter meer of wat dan ook.

    OT: Gewoon doen, het gebeurt wel vanzelf. Niet dat ik ooit gekust/gezoend heb, maar toch. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hmm ja nouja ik vind dat ze het gewoon zelf moet weten maar ik voel me nu wel echt forever alone terwijl ik al 15 ben en nog nooit gezoend hehe :Y)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Niet bij nadenken, gewoon wat doen. :Y) Deed ik ook en oefening baart kunst dus nu ben ik een pro. Hehe nee maar niet teveel over nadenken. Het is niet moeilijk werk. :'D


    -