• Hooii,
    Ik heb een heel lief vriendje, en ik wil met hem zoenen. We weten van elkaar dat we dat beide willen, maar ik weet niet hoe...
    Dus, mijn vraag aan jullie: Hoe moet je zoenen?


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    SEXYSTYLESx schreef:
    (...)


    Hehehehe, dat plaatje. Alsjeblieft :Y)



    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Miam schreef:
    Toen ik 13 was, maakte ik me daar helemaal nog geen zorgen om, of ligt dat nu aan mij? ._.


    Nee hoor, ligt niet aan jou, het grootste gedeelte van de maatschappij is gewoon verpest ;] Ik hield me daar ook totaal niet mee bezig op die leeftijd, wat me vrij normaal lijkt.

    EN mensen, het is SERIOUSLY, niet seriusly en niet serius of hoe dan ook.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Miam schreef:
    (...)



    Ik snap heus wel dat het sarcastisch is. Hoef je nog niet zo bitchie te doen hoor(cat)


    Pretty is just a pretty word.

    Miam schreef:
    Toen ik 13 was, maakte ik me daar helemaal nog geen zorgen om, of ligt dat nu aan mij? ._.


    Dat ligt aan jou, ik was er wel degelijk mee bezig. 13 jarige zijn allang geen kleuters meer.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Dat ligt aan jou, ik was er wel degelijk mee bezig. 13 jarige zijn allang geen kleuters meer.


    Maar wel kinderen --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Met 13 jaar zit je op de middelbare. Dan is het toch niet zo erg dat je daar al aan denkt? Ik was er op die leeftijd totaal niet mee bezig, maar ieder mens is verschillend. (cat)


    -

    ZomerElf schreef:
    (...)

    Genius XD
    Je hoeft je er trouwens geen zorgen over maken. Dat gaat helemaal vanzelf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Endure schreef:
    (...)

    Maar wel kinderen --''


    Moet je dan 18 zijn volgens jou? -_-


    Pretty is just a pretty word.

    Endure schreef:
    (...)

    Maar wel kinderen --''

    Er is geen leeftijd waarop je geen kind meer bent. :')


    -

    Endure schreef:
    (...)

    Maar wel kinderen --''


    Dus?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Dat ligt aan jou, ik was er wel degelijk mee bezig. 13 jarige zijn allang geen kleuters meer.


    Nou, ben ik even blij dat bij ons de 13- en 14-jarigen in een apart gebouw zitten ._.
    toen ik daar zat, waren er amper 2-3 koppeltjes en dat was nog op het lagere school-niveau.
    Tegenwoordig posten die kinders allemaal naaktfoto's op Twitter, dus het ligt echt niet aan mij.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Endure schreef:
    (...)

    Maar wel kinderen --''


    En sommige kinderen hebben nou eenmaal gewoon sneller dat soort gevoelens dan anderen. Kijk, ik heb misschien ook niet gezoend op mijn 13e, maar om nou meteen te zeggen dat niemand dat dan kan vind ik gewoon niet kloppen. Als iemand dat zo voelt, is dat gewoon zo. En het is ook niet zo dat meteen een hele samenleving verpest zou zijn doordat kinderen eerder in de puberteit komen. Kijk, ik ben het wel met je eens dat veel jonge kinderen zich meteen al als sletten gedragen, daar kan ik mee in. Maar ik vind het gewoon niet kloppen om mensen meteen te beoordelen op iets omdat jij dat zelf vroeger niet op die manier gehad hebt.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Miam schreef:
    (...)

    Nou, ben ik even blij dat bij ons de 13- en 14-jarigen in een apart gebouw zitten ._.
    toen ik daar zat, waren er amper 2-3 koppeltjes en dat was nog op het lagere school-niveau.
    Tegenwoordig posten die kinders allemaal naaktfoto's op Twitter, dus het ligt echt niet aan mij.


    Ja, en wij zijn al zoooooooooooo oud! Tsjoh, ik weet nog wel; vroeger, heeeeel vroeger, toen ik 13 was...


    | Reality is for people that lack imagination |

    SEXYSTYLESx schreef:
    (...)

    Moet je dan 18 zijn volgens jou? -_-


    stel je voor....


    -

    Miam schreef:
    Never been kissed.




    No, siriusly.




    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"