• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!




    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!


    Eigenaar is nu SilverWing als ik het goed heb. Alle rechten behoren haar toe. Origineel door TrueKlainer.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 18:41 ]


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik bekeek de rekening even "iets meer dan 50 per persoon" zeg ik en pak alvast mijn bedrag uit mijn kleine tasje en geef het met een knipoog aan de ober "Kijk eens aan" zeg ik tegen de ober en lach weer naar hem voor de tweede keer deze avond.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 18:39 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Austin
    Ik knik en pak het geld uit mijn portemonnee en geef het aan de ober. 'Dus weet iemand hier al een club?'vraag ik aan niemand in het bijzonder.

    Flint
    Ik betaal mijn bedrag aan de ober, ongeveer 50 euro en drink mijn koffie uit. "Ik heb daarnet even gegoogled met Noah's mobiel en wat verderop blijkt er een coole club te zijn. Als iedereen klaar is kunnen we gaan." zeg ik en zet mijn muts terug recht op mijn hoofd.


    kindness is never a burden.

    Madsion
    Ik knik "Klinkt goed dan" zeg ik en schuif alvast mijn stoel aan de kant en sta in een vloeide beweging op.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    Ik gaf het geld en stond net als Madison op.



    *IK CAM MET MN LIEVIEE MOCCASINSS<3*


    Pretty is just a pretty word.

    Flint
    Ik ik sta op en Noah volgt me. Ik bedank de ober en ga naar buiten. Het begint al aardig fris te worden buiten en even ril ik. "Oké jongens, die kant op." zeg ik en wijs naar de richting van het centrum van Oranjestad. "Best wel een gekke naam hé." zeg ik om een gesprek te starten. "Oranjestad."


    kindness is never a burden.

    Sophie.

    'Best wel. Het laat me echt aan Nederland denken' grijsde ik.


    Pretty is just a pretty word.

    [Ik heb gevonden dat je als je van de ene kant van het eiland naar het andere wilt je maar 40 minuten tot 1 uur erop moet rijden. Cool toch ^^ ]


    kindness is never a burden.

    Madison
    Als ik naar buiten wil lopen houd de ober me opeens tegen en geeft me zijn nummer, ik lach naar hem en ga naast Sophie lopen "Kijk eens wat ik heb" zeg ik lachend en wijs naar de ober die toch best knap was.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    Lachend keek ik Madison aan die trots met het nummer van de ober in haar hand stond. 'You bad ass.' grinnikte ik. We waren hier nog maar amper en meteen had ze al jongens achter haar aan.

    [ very cool xd]


    Pretty is just a pretty word.

    Madison
    "I know right maybe i will give him a call" zeg ik lachend en loop dan naar buiten achter de rest aan samen met Sophie.

    *Very cool (*

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 19:20 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    Ik kijk naar Madison die een briefje in haar hand heeft. En wanneer ik naar de ober kijk doen ons bediend had zie ik hem naar Madison kijken. Zijn nummer, is het eerste wat in mij opkomt. Ik besluit een geintje uit te halen en ga naar Madison lopen. Ik sla mijn arm om haar schouder heen en druk een zoen op haar wang. Grijnzend kijk ik achterom en zie de ober me aankijken. Checkmate.


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik zie opeens Flint naar me toe komen en zijn arm om me heen leggen, hij geeft me een kus op mijn wang en ik zie hem naar de ober kijken die snel wegloopt, "Wat ben jij ook een lul zijn we een beetje jaloers Flinny" zeg ik lachend en duw hem van me af.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    "Tuurlijk," zeg ik en sla dan toch mijn arm terug om haar middel. Ik schuif het haar dat voor haar oor hangt naar achteren. Ik breng mijn mond naar haar oor en fluister,"Vanaf vandaag ben je officieel van mij."


    kindness is never a burden.

    Madison
    Hij legt zijn arm weer om mijn middel en fluister opeens "Vanaf vandaag ben je officieel van mij." ik kijk hem uitdagend aan "Is dat zo" zeg ik "Proof it" fluister ik dan in zijn oor.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.