• heey ik zoek dringend stories! het liefst geen:

    - 1D
    - 5SOS
    -Harry potter

    Ik hou van fantasy maar real life is ook prima! :)


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Geschonden

    Dit is een OP-verhaal, maar wel geen fantasy, dus ik weet niet of het iets voor je is.
    Ik heb wel fantasy-verhalen, maar die staan eventjes op pauze. Je kan altijd op mijn profiel eens kijken, mocht je dat willen. (:


    Mhm?

    Ookal lijkt dit verhaal in de omschrijving ECHT een superhelden verhaal, het is meer een bovennatuurlijk cult verhaal als je er eenmaal goed inzit.
    Er zijn pas 2 hoofdstukken, maar ik hoop dat het toch iets voor je is:

    De schaduw en zijn licht


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Ik heb hier een fantasy story!

    Titanium



    “Het experiment is over, Clio.”
    Mijn ogen werden wijd. “Dat kun je niet doen!”
    Ze knikte kalm. “Dat moet ik zelfs doen. Je moet het begrijpen, Clio. En ik weet dat je je toch zult los vechten als ik het je niet uitleg. Je zult dan weten wat het is dat je moet doen. Ik weet dat je het juiste zal doen.”


    Clio heeft door een chip in haar hoofd vreemde krachten, die naar boven komen bij heftige emoties. Al sinds haar geboorte wordt ze gevangen gehouden en in het geheim getraind, totdat ze op haar 20'ste verjaardag van haar bed wordt gelicht. Het experiment is over en mislukt. Er is geen nut meer voor haar, en de mensen daar willen een einde aan haar leven maken, tenzij ze vecht. Als door een wonder weet ze zich vrij te vechten en zwaargewond valt ze in de handen van Kathryn, een journaliste die langsliep op weg naar haar werk. Of zit er meer achter?

    Zal Clio leren wennen aan het leven in de echte wereld en uit de handen weten te blijven van de mensen die nog steeds achter haar aan zitten? Wat zal Kathryn doen met de schokkende informatie die Clio haar geeft? En wat is het potentieel van Clio's krachten?


    -Nederlands geschreven en gesproken
    -Lesbische relaties
    -Eigentijdse Fantasy
    -Cover door C0BAIN


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb misschien wel wat voor je. :)

    Crash
    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...

    So Far Away
    Met gebroken harten moeten Dis en Thorin zien te overleven in een meedogenloze, wrede wereld. Alles zijn ze kwijtgeraakt.
    Thorin heeft zijn grootvader, zwager en broertje zien sterven op het slagveld. Hij heeft zijn stad in as zien veranderen. Zijn vader is van de aardbodem verdwenen en een moordzuchtige ork jaagt op hem, vastbesloten hem en zijn zus uit te roeien.
    Dis heeft haar man moeten afstaan aan de dood en blijft met twee jonge kinderen achter. Vrienden en familieleden heeft ze niet die haar te hulp kunnen schieten, behalve Thorin.

    De twee slaan op de vlucht nadat de orks Moria hebben ingenomen en zoeken verwoed naar een nieuwe thuishaven. Ze belanden uiteindelijk in een prachtig oord, waar ze onverwacht onderdak krijgen aangeboden. Dis is blij dat ze haar kinderen een veilige haven kan bieden, maar ze kan haar terneergeslagen gedachten niet van zich afzetten, zeker niet wanneer Thorin haar achter laat om hun vader te zoeken. Ze wordt opnieuw verliefd op een man, de enige die ze vertrouwt, maar niet in haar wereld past, waar enkel ellende de boventoon voert. Dis staat voor een duivels dilemma, waarin ze moet kiezen tussen de veiligheid van haar eigen zonen en het welzijn van het volk dat haar opgenomen heeft.


    Every villain is a hero in his own mind.



    My life has never been easy.
    I've seen wrong. I've done wrong and I've felt wrong.
    I've been through things that scarred me for life.
    And nightmares for every night.
    But now that I'm on the right side.
    The side of dreams and hope.
    I give life another chance.









    Started at 10 August 2014.
    o Written in Dutch, spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o Marvel gerelateerd
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah



    Soundtrack video


    http://www.quizlet.nl/stories/141738/she-wolf--marvel/


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.



    See the Silver dragon
    Soaring above the sky
    Silver arrows shooting
    Just as she flies by

    Majestic silver dragon high up in the skies
    How she shows her beauty as she flies
    Oh so very high in the midnight black
    Majestic beast oh please fly back

    Breathing out the heavy fire
    Eyes as blue as the bluest sapphire
    Flapping her gracious wings before depart
    The silver dragons with a golden heart




    Started at 17 May 2014.
    o Written in Dutch,
    sometimes spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o Meer verschillende Marvel dan alleen Avengers
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others.
    o Not as cliché as you expect it to be.
    o By: Laleah




    Soundtrack video


    http://www.quizlet.nl/stories/137900/the-arrow-of-the-silver-dragon--the-avengers/


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Een verhaal dat je meesleept in het begrip naar een psychisch zieke vrouw die veel heeft gezien in een tijd van genadeloze oorlog. Een vrouw die leeft in het bijzijn van de mensen die haar hebben verziekt.


    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan Story of the year
    Hoofdstukken tussen de 800 en 2000 woorden
    Aantal hoofdstukken: 81
    Aantal woorden: 106762

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 20-10-2014







    Een aantal recensies:


    Klik voor groter
    De reacties zijn terug te vinden in de story


    Afgelopen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Protégé II Mike is geen makkelijke jongen. Hij is niet erg sociaal en heeft een hoop vrienden verloren. Hij wordt gekweld door het verleden en weet eigenlijk niet zo goed hoe hij ermee om moet gaan. Zijn ouders en de school zijn radeloos, omdat hij zijn tijd verdoet met spijbelen, roken en drugs.
    Zijn ouders besluiten plotseling dat het beter is om hem naar een andere school te laten gaan. Hij komt bij zijn jeugdvriendin Jacy in de klas, met wie hij al jaren geen contact meer heeft gehad en als klap op de vuurpijl staat er een onbekende jongen op de stoep, die zegt hem te willen helpen zijn leven te beteren. Waar hij vandaan komt, wil hij niet direct zeggen, maar Mike komt er al snel achter dat hij meer is dan alleen een jongen.

    Chalava, stay with me || Mijak is een ver land met veel geheimen. Het heeft gesloten grenzen. Er komen nooit buitenstaanders binnen en geen enkele inwoner overschrijdt de grenzen. De mensen in het land leven naar de regels van hun god (in het Mijaaks Chalava genoemd), die seizoenen geleden heeft bepaald dat het land door zeven mannen in zeven verschillende steden moet worden geregeerd. Om deze mannen bij te staan, heeft de god zijn godsprekers in het leven geroepen om via hen met de bevolking te kunnen communiceren.

    Chesa is een trouwe volgeling van de god. Net als haar vader wil ze niets liever dan hem dienen en om dat te doen, moet ze een godspreker worden. Ze is bereid het pad van opoffering, afzondering en kastijding te volgen op het moment dat de god haar dat opdraagt. Wat ze echter niet beseft, is dat hij een plan voor haar heeft. Ze zal de stad waar ze opgegroeid is moeten verlaten en het gevaarlijke woestijnland doorkruisen om zich als ware godspreker te vestigen in het verre Et-Nogolor. Ze heeft geen idee wat haar te wachten staat en kan alleen maar bidden tot de god of hij haar zal bijstaan.

    Floods [Sokka x Yue] || Sokka woont in de Zuidelijke Waterstam en probeert daar samen met zijn zusje het beste van te maken. Hun families zijn erg uitgedund in de oorlog en zijn vader en de andere krijgers zijn er op uit getrokken om de Vuurnatie te verslaan.Zijn leven neemt een abrupte wending als hij de lang verdwenen Avatar terugvindt, de enige die alle elementen kan besturen, en hij en zijn zus besluiten met hem mee te gaan.
    Zijn leven staat echter pas helemaal op zijn kop als hij prinses Yue leert kennen. Ze is de aanstaande koningin van de Noorder Waterstam en de afstand tussen hen lijkt onoverbrugbaar.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb er twee voor je!

    The eyesight from thunder

    Her big bright yellow-blue eyes,
    always smiling to everyone.

    Her pale skin,
    clean from scars,
    shining in the moonlight.
    Hear her screaming when she fights.

    Still not sure where she's coming from.
    All the time making friends on her way.
    Gives her the power to shoot her lightning.


    * Started at 18 June 2014
    * Written in Dutch, Spoken in Dutch sometimes in English(Ik ga proberen door middel van dit verhaal mijn Engels te verbeteren, dus het spijt me als er foutjes in staan.)
    * Marvel-story
    * Take an Abo, I don't warn you
    * Made by Sterik


    Soundtrack Video



    Trough the eyes of a hit man


    "Take a breath.
    One.
    Two.
    Three.
    A loud bang.
    A sharp pain.
    And you're dead."



    x Marvel fanfic.
    x Waag het niet om dit verhaal te kopiëren, of je zal kennis maken met Mjolnir.
    x Written in Dutch, spoken in English.
    x A Sterik production.
    x Soundtrack Video 1
    x Soundtrack Video 2
    x Soundtrack Video 3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wil je alstjeblieft een kijkje nemen bij mijn verhaal? Het zou erg veel voor me betekenen!
    Het is een 1D fanfic.
    Stay beautiful xxx

    http://www.quizlet.nl/stories/146650/new-life-but-a-never-ending-past--ft-one-direction/

    1D Harry Styles fanfiction :3
    x http://www.quizlet.nl/stories/146414/cmon-cmon-i-would-make-you-strong-harry-styles-16/






    Sommige kinderen worden zonder kansen geboren, gedoemd het zwarte schaap van de samenleving te zijn.
    De goden zijn wezens met hun eigen plan en soms gunnen zij een van die kinderen een tweede kans. Zij hebben een plan met hen. Ik was er een van, mijn ouders verstootte mij vlak na mijn geboorte, gedoemd te sterven in het donkere bos werd ik gezegend met de gift om de toekomst te zien. Cados, de god van de chaos had medelijden met mij en koos mij als zijn lieveling. Hij had een plan met mij en stuurde mij op pad via vreemde dromen en voorspellende blikken.Mijn pad was vreemd, onvoorspelbaar en gevaarlijk. Ik moest wel lopen, gestuwd door de vreemde blikken in de toekomst, met de hand van Cados op mijn schouder. Hij had mij niet voor niets gekozen.




    _____________________________________________________________________________________


    Deze story doet mee aan Story of the year 2015

    - Avontuur
    - Fantasy
    - Drama
    Gestart: 02-01-2015

    - Historisch
    Eindigt: ??-??-2015


    © door Iris Huis in 't Veld, het is niet toegestaan om het verhaal, de karakters of delen van het verhaal te kopiëren of deels aan te passen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    “I thought about how there are two types of secrets: the kind you want to keep in, and the kind you don't dare to let out.”




    Dae Huang woont in Noord-Korea. Vanaf het eerste gezicht lijkt Dae een doodgewoon Koreaans meisje van zeventien maar achter haar en haar familie schuilt een levensgevaarlijk geheim. Een geheim dat het leven van hen kan verwoesten. Dae en haar familie zijn Christelijk, iets wat streng verboden is in het huidige Noord-Korea.
    Wanneer de familie verraden word, worden ze opgepakt door de Noord-Koreaanse autoriteiten, maar Dae weet uit hun handen te blijven en ze vlucht.
    Tijdens haar vlucht ontdekt Dae steeds meer over haar eigen verleden, maar bovenal stuit ze op een schokkend geheim over de Noord-Koreaanse regering.


    “Hidden blossom” is een verhaal over de oorlog tussen Noord- en Zuid-Korea, over hartverscheurende familiegeschiedenissen en over het strenge regime in Noord-Korea, maar ook is het een spannend verhaal wat je zal meeslepen in een reis door het verleden, het heden en de toekomst.





    -Genre: Avontuurlijk, historisch, romantisch, spannend
    -Geschreven in het Nederlands
    -Speelt zich af in Noord- en Zuid-Korea
    -Doet mee aan Story of the year 2015


    Gestart: 02/01/2015
    Geëindigd: ../../2015


    © Alle rechten behoren aan Nina van Apeldoorn


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein



    Wat moet je doen als je te horen kreeg dat de zoektocht groter is dan dat je had gedacht. Dat je er wellicht bij om had kunnen komen.
    'Chris,' zei een stem door mijn enorme katachtige oren. Ik opende mijn ogen en kijk naar de geschrokken ogen van de persoon voor me.
    'Wat is er?' kreunde ik.
    'De koningin is vermoord...'

    Christopher bezit het vermogen van een kat.
    Hij runt zijn eigen prive bedrijf, waar hij onderzoek doet naar de moord op de koningin.
    Maar wat hij enkel vindt is een ijschep en een brief met dat Christopher de volgende is.

    Chocolate Ice Cream

    Doet mee aan story of the year 2015
    Verhaal moet nog beginnen.


    Vampire + Servant = Servamp




    “Schreeuwen heeft geen zin als het enige wat je ermee bereikt is dat je jezelf verliest in de naweeën van de woorden die je sprak.”

    Filia Course-Mayer, achttien jaar. Iemand met grootste ideeën, het lef om de kwaden in de wereld daarvoor te trotseren, maar zonder publiek of überhaupt de middelen om de mensheid te bereiken. Haar gedachten veroordeeld tot levenslang, is ze gedoemd om in stilte te sterven.

    ~


    Europa, 2113. Decennia geleden heeft de VN alle politiek ter wereld overgenomen en de wereld is gaan functioneren als één land. Het idee hierachter was dat samen meer bereikt kon worden dan alleen. Dat die theorie juist was, bleek wel toen de ene na de andere ontdekking werd gedaan. Onder andere die van de zogeheten ‘misdaadgenen’ – een verzamelnaam voor alle stukjes DNA die bepalen hoeveel aanleg een persoon heeft om het criminele pad op te stappen.
    Omdat er behoefte was aan een communicatiemiddel wat iedereen met elkaar verbond zodat er meer onderzoek gedaan kon worden, stond er een afsplitsing van Google op: Link Company, dat infiltreerde in het bestuur. Doormiddel van de zogeheten Links, kleine apparaatjes geïntegreerd in de hersenen van een persoon, heeft elke burger een eigen computer in het hoofd en kan iedereen van over de hele wereld constant met elkaar in contact komen. Het sociale leven van de mensheid is verplaatst van de straten naar de hersenen. De global village werd een feit.

    De achttienjarige Filia Maia Course-Mayer is de tweede dochter van een van de belangrijkste zakenvrouwen ter wereld en een filosoof die zo zijn twijfels heeft bij de ethische kant van het werk van zijn echtgenote. Waar dit stel mensen op het eerste oog in perfecte harmonie samenleven, is het gezin in werkelijkheid behoorlijk verknipt.
    Filia valt behoorlijk buiten de boot in veel verschillende situaties en voelt zich steeds meer naar de achtergrond gedrukt worden. Dagelijkse ruzies en opgekropte wrok zorgen voor veel wrijving tussen haar en haar ouders. Dan is daar de druppel die de emmer doet overlopen en de tweede dochter laat huis en haard achter haar en sluit zich aan bij een beweging die strijdt tegen de Links. Dat dit betekent dat ze haar moeder letterlijk en figuurlijk de rug toe keert lijkt haar niet veel te kunnen schelen, maar heeft grootse gevolgen voor de gebeurtenissen die volgen.

    Filia neemt je mee op een reis door het verleden van de persoon die de toekomst kan veranderen. De route kronkelt langs de meest onwaarschijnlijke ideeën en personen en de tocht heeft slechts één doel: revolutie.

    "Wat als al jouw beslissingen vastliggen in het DNA?"




    ***


    Volledig Nederlands ~
    Onbekende personen ~
    Avontuur, drama en een klein beetje romantiek, bij elkaar gebracht in een dystopische sciencefiction-setting ~
    Motiverende woorden, kritiek, verbeterpunten en reacties zijn van harte welkom ~
    Doet mee aan Story of the Year ~
    Gestart op 3-1-2015 ~
    Geëindigd op ... ~


    For those I love, I will sacrifice