• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland - Griekenland
    Spanje - Frankrijk
    Engeland - Italië

    Halve Finale
    Portugal - ???
    ??? - ???


    Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 10:08 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jakhals schreef:
    (...)
    Het is Gregory een beetje naar het hoofd gestegen
    en dat Huntelaar boos is, vind ik volkomen terecht, hij en Raffie hadden gewoon in de basis moeten staan


    Ja dat vind ik dus ook ja;) En Kuyt niet te vergeten. Hij hoorde er ook in:)


    ~

    Aria schreef:
    (...)

    Ja, ik ook? Nou ja, ik denk ook dat het deels komt doordat hij nu wel bij Barça speelt.


    Ja dat zeiden ze ook hij had zo'n ego van 'Ja ik speel bij Barça waar spelen julie?'


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    LHemsworth schreef:
    (...)

    Ja dat vind ik dus ook ja;) En Kuyt niet te vergeten. Hij hoorde er ook in:)


    En die afschuwelijke Willems eruit, laat hem eerst een paar vriendschappelijke wedstrijdjes spelen of zo, voordat je hem mee laat spelen aan een EK.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bellisario schreef:
    (...)

    Ik mag Gregory sowieso niet (sorry voor de fans).


    Ik vond hem leuk, maar hij is een beetje erg arrogant geworden;)


    ~

    LHemsworth schreef:
    (...)

    Ja dat vind ik dus ook ja;) En Kuyt niet te vergeten. Hij hoorde er ook in:)


    JA WAAR WAS HIJ?! Serieus die Bert moet echt weg gaan.
    & Ik had het ook wel gedacht dat Wesley en Rafael het goed deden, en vond het best sneu voor Mark.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aria schreef:
    (...)

    En die afschuwelijke Willems eruit, laat hem eerst een paar vriendschappelijke wedstrijdjes spelen of zo, voordat je hem mee laat spelen aan een EK.


    Ja inderdaad ja:S Ik bedoel de jongens die zich al hebben bewezen zitten op de bank:(


    ~

    Aria schreef:
    (...)

    Ja, ik ook? Nou ja, ik denk ook dat het deels komt doordat hij nu wel bij Barça speelt.

    Dat denk ik ook
    maar dat je bij de beste club van de wereld speelt, wil nog niet zeggen dat jij de beste voetballer bent (dat is Messi naar mijn mening)
    bij PSV was hij volgensmij niet zo

    Aria schreef:
    (...)

    En die afschuwelijke Willems eruit, laat hem eerst een paar vriendschappelijke wedstrijdjes spelen of zo, voordat je hem mee laat spelen aan een EK.


    Ja en dan nog 18 jaar en zijn eerste EK wedstrijd fuuuu.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bellisario schreef:
    (...)

    JA WAAR WAS HIJ?! Serieus die Bert moet echt weg gaan.
    & Ik had het ook wel gedacht dat Wesley en Rafael het goed deden, en vond het best sneu voor Mark.


    Wesley is de enige waar ze net eigenlijk niks raars over zijden;) Alleen net xD. Dat hij te druk met Yolanthe bezig was in het uitgaansleven in MilaanxD


    ~

    Kan me echt niet voorstellen dat dat ONS land is.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Jakhals schreef:
    (...)
    Dat denk ik ook
    maar dat je bij de beste club van de wereld speelt, wil nog niet zeggen dat jij de beste voetballer bent (dat is Messi naar mijn mening)
    bij PSV was hij volgensmij niet zo


    Ik ben het volkomen met je eens ja:S Het is Ibi ook een beetje naar het hoofd gestegen volgens mij. En bovendien hij heeft zich afgelopen seizoen ook niet bewegen vanwege zijn blessure en hij word ook gewoon opgesteld terwijl Huntelaar, van der Vaart en Kuyt gewoon beter zijn dan hem;)


    ~

    LHemsworth schreef:
    (...)

    Ja dat vind ik dus ook ja;) En Kuyt niet te vergeten. Hij hoorde er ook in:)

    Ja, Kuyt ook, laat die jongen gewoon nog meespelen, over een paar jaar stopt hij ook met voetballen, serieus, hij moet ook in de basis staan

    Bellisario schreef:
    Kan me echt niet voorstellen dat dat ONS land is.


    Ik denk precies hetzelfde:S


    ~

    LHemsworth schreef:
    (...)

    Wesley is de enige waar ze net eigenlijk niks raars over zijden;) Alleen net xD. Dat hij te druk met Yolanthe bezig was in het uitgaansleven in MilaanxD


    Niet meegekregen.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Jakhals schreef:
    (...)
    Dat denk ik ook
    maar dat je bij de beste club van de wereld speelt, wil nog niet zeggen dat jij de beste voetballer bent (dat is Messi naar mijn mening)
    bij PSV was hij volgensmij niet zo


    Nou ja, weet je. Hij is echt wel beter geworden nu hij bij Barça zit, dat geef ik gewoon echt toe, maar alsnog vind ik niet dat hij dat mag zeggen. Velen van hen zitten bij net zulke goede clubs, namelijk. Hoevaak heeft Ibrahim gescoord? Eén keer? Persie, Robben en Huntie halen dat met gemak in.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.