• Dit is iets waar ik me de laatste weken nog wel eens mee bezig hou.

    Bestaat echte vriendschap nog wel?
    Is het eigenlijk wel goed als je er nog in geloofd?

    Ik bedoel uiteindelijk draait de wereld toch om jezelf.

    Maar zijn er nog echte vriendschappen waar je echt gelukkigm ee word?

    Zeker nu je de hele tijd verhalen hoort over verraden, bedrogen en kapotte mensen door vriendschap!

    XSimone (K)


    Follow just your own mellody

    Ik heb héle goede vrienden hoor. Dus ik geloof in echte vriendschap. ;- )


    Mew <3

    Ja ik wel. Ik heb een paar hele goede vriendinnen. ;3


    blame the bully.

    k ben al zo vaak genakt door vrienden.....echt goede vrienden heb ik niet,1 meisje was alleen vrienden met mij omdat ik geld had en zij telkens om geld vroeg,en een anders meisje omdat als zij ruzie had ik het dn voor der kon opknappen.Ik heb 1 vriendin waar mee ik het goed kan vinden maar toch zou ik er meer willen hoor....


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Echte vriendschap bestaat nog wel, het is alleen moeilijk te vinden. Mede doordat je al van jongs af aan geleerd word dat alles om je eigen draait.
    Maar blijf er altijd in geloven en dan heb je iig één echte vriend. Dat kan al genoeg zijn om de hele wereld aan te kunnen, geloof me.
    Ben al vaak genoeg teleurgesteld en voor schut gezet, maar heb nog altijd één vriendin waar ik het écht goed mee kan vinden. Dat is een échte vriend.
    Zo ben ik ook over al die andere teleurstellingen heengekomen. En als zij teleurgesteld is in iets of iemand, kan ze op mij terugvallen. Samen sta je sterk, ook al ben je met een kleine groep. ;)
    xXx <3


    FML

    Ik heb héle goede vriendinnen en ik zou niet weten wat er zou moeten gebeuren om iets tussen die vriendschap te laten komen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb denk ik maar 1 echte vriendin,, en ik weet zekker dat we dat ook voor altijd blijfen! Me andere Echte vriendsgapen, zijn een betje uit elkaar aan het drijfen.
    Ik geloof wel in echte vriendschap,, Waar altijd iemand voor je klaar staat,, Je verdriet van je weg neemt,, dat soort dingen.


    Dunno ><

    De meeste vriendinnen van mij zitten hier op Q. Want kheb maar 3 echte vriendinnen in real maar 1 zie ik nooit,andere laat me stikken en de andere zie ik maar om de 2 weken en als ik mazzel heb onder school ¬¬ Deze mensen hier zijn echt focking geniaal <333


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    2 vrienden hebben mij door dik en dun gesteund. Zij zijn de beste vrienden die ik heb.


    No growth of the heart is ever a waste

    i believe in friendship ! <3

    mijn bestie is echt wl mijn alles


    Gilles (ll)

    'k geloof er niet meer in


    Why don't you break my heart

    Ik geloof niet egt meer in vrienden die voor eeuwig zullen blijven ... maar wel in gewone vriendschap.. :D


    We can only learn to love by loving.

    Tuurlijk bestaat het nog
    Tuurlijk je kan wel is met elkaar een ruzietje hebben, maar bij echte vrienden komt dat goed
    Mijn bf en ik kennen elkaar al bijna 11 jaar en nog altijd hele goede vrienden
    BF's!!!!


    Live life limitless.

    Ik heb echt een hele goede vriendin oke ze woont ver weg 156 km wel te verstaan maar k heb heel erg veel aan haar. Als ik ergens mee zit bel ik haar op en door gewoon even haar stem te horen voel k me gewoon weer rustig. Als zij ergens mee zit dan belt zij mij weer enzo xD en k geloof echt dat echte vriendschap WEL bestaat xD al die tijd had k een vriendin of zogenaamde bf die k al 14 jaar ken maar k kwam erachter dat ze helemaal niet zo aardig was als ze zich voordeed. toen leerde ik Maxime kennen en toen merkte ik overduidelijk het verschil xD en k ben er erg TROTS op dat zij mijn BF is.


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Ik heb goei vrienden die ik gewoon niet kwyt wil , ze betekenen alls vr my , Ik kan er steeds troost en steun zoekn ,

    Dus... Vr my bestaat egte vriendschap wel nog .. x'D


    A. ikmisje.

    [/*denkt]
    Ik heb wel wat "vrienden" maar .. om ze echt als mijn "vrienden" te beschouwen nee. Ik heb 1 hele goede vriendin en dat is al bijna 6 jaar zo^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]