• K krijg altijd zoon dikke vette ruzie door school !! als k een 5 heb voor iets waar k voor leer word mijn moeder zo boos dat ze me slaat... Op de baseschool kon ik nooit zelf leren dus deed ik dat altijd met mijn moeder maardan krijgen we altijd ruzie wat ik krreeg een heel A4tje met een samen vatting en die moest ik altijd helemaal kunnen opzeggen.. ja en als ik het niet ken liet ze me altijd huilend door werken om 10 uur s avonds..

    Nu heb ik dus een 1.2 gehaald voor iets waar ik dus het verekeerde had geleerd en nu moet er een handtekening onder.!!! en nu weet ik niet wat ik moet doen.. !!1 help!!! pleasee wat doen julliee !! ?? ik word gewoon misselijk bij het idee dat ik het moet vertellen !!


    ...

    Doe het eerst rustig aan. Vertel haar dat je dergelijk wel het verkeerde gestudeerd hebt en dat de reden is voor je onvoldoende.
    Maar praat er eens over met je mentor? Like, niets tegen jouw moeder, maar ik vind maar dat ze op dat vlak niet spoort x_x.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Doe het eerst rustig aan. Vertel haar dat je dergelijk wel het verkeerde gestudeerd hebt en dat de reden is voor je onvoldoende.
    Maar praat er eens over met je mentor? Like, niets tegen jouw moeder, maar ik vind maar dat ze op dat vlak niet spoort x_x.


    Kijk ik kan alles met haar doen daarr gaat het niet om maar op het gebied van school spoort ze idd niett!! maar ookal zeg k k heb het verkeerde geleerd gaat ze nog roepen dat ik een dom kind ben


    ...

    Leg het haar rustig uit. Wrm je zo een laag cijfer hebt gehaald. En vr de rest kan je alleen maar hopen dat ze het begrijpt. x3


    A. ikmisje.

    Praat met je mentor, dat is het enige dat kan helpen, lijkt me.

    msschn kan je ook met kindertelefoon bellen, ik weet niuet hoe erg het is maar dat lijkt me ook een optie. en met je mentor/vertrouwenspersoon op school praten als je die hebt


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Zeg het tegen de leraar die je dat cijfer hebt gegeven. Desnoods huil je erbij.
    Hij moet het maar snappen.


    Your make-up is terrible

    srry geen idee ik heb presies het zelfde hier ><


    A Noble was Born in Chaos

    vraag aan je vader of hij er een handtekening onder zet


    love is dead and dead is love