• Ik zit hier echt met gevaar voor eigen handen te typen..
    De kat zit bij me op schoot en aast op mijn vingers, die ik over het toetsenbord laat gaan..



    (Hihi dit is ze.. Hier lag ze nog rustig te slapen ipv naar mijn vingers uit te halen!)

    En vanochtend stond ze alweer aan mijn deur te zeuren.. Miauw, miauw.. Ik wil eten.. (cat) Fijn.. Mocht ik weer vroeg mijn bed uit..
    Hebben jullie ook zulke leuke huisdieren?

    (Ze is voor de rest wel lief hoor, daar niet van xD)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:53 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    De mijne gaat op het toetsenbord liggen, consider yourself lucky :W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    omg wat een schatje :3
    Maar mijn katten zijn nog aardig normaal, sommige katten in het dierenasiel daarentegen :')

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 22:06 ]


    As travars

    Mijn gaat altijd op mijn huiswerk, boek, toetsenbord liggen. Aandachttrekker die ze is haha. Wel lief (=

    Yulivee schreef:
    De mijne gaat op het toetsenbord liggen, consider yourself lucky :W

    Oh dat kan ook xD Maar het is wel iets minder pijnlijk denk ik xD


    It's never gonna happen, Guys.

    Mijn cavia's springen soms ook op m'n toetsenbord. De N-toets heeft er nu geen volldige N meer op staan :')


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Wat een dropje 8D
    Mijn kat loopt altijd over mijn toetsenbord heen x'D.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Wat een dropje 8D
    Mijn kat loopt altijd over mijn toetsenbord heen x'D.


    Nu wel, vroeger niet hoor:|
    Als je dan in de buurt kwam, kreeg je een uithaal
    Ze was echt een kattenkop!
    En we hadden haar nog wel de naam Snoes gegeven xD

    Maar nu ze ouder wordt, is ze gelukkig wat liever.. Ze komt nu zowat elke dag op schoot zitten als ik op de bank zit! Vroeger deed ze dat niet:)


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb een superlieve hond.


    When words leave off, music begins.

    Vroeger was mijn hond superleuk, en beleefde ik van alles met hem. Nu is hij helaas te oud om nog ver te kunnen wandelen of veel te kunnen spelen ):


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb een mega luie hond. 8D

    Dat is lief!
    Mijn kat wurmt zichzelf altijd tussen mij en mijn laptop op schoot in, gister kon ik niet meer bij mijn mousepad erdoor. :x


    Your make-up is terrible

    Mijn kat= de baas over mijn kamer
    Ze pikt altijd mijn bed, bureau, bureaustoel in
    En ze blijft in de avond net zolang mauwen tot ze eten krijgt
    Maar ik hou ontzettend veel van haar
    Dieren zijn leuk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Yulivee schreef:
    De mijne gaat op het toetsenbord liggen, consider yourself lucky :W


    Dat, en als hij me wakker wil, miauwt hij niet, hij gaat gewoon OP mijn hoofd liggen. Garantie voor succes!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    De mijne legt zich steeds op mijn boeken, terwijl ik dus echt wel moet leren..
    En mijn kot heeft haar klauwen ook al gevoeld :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zat een keer heel serieus te leren, gooit mijn kat mijn boek om. ik zette hem weer recht, gooide ze hem weer om. Zo ging dit een paar keer door, toen heb ik me kat buiten gezet. Liep ze door het raam weer terug naar binnen en gooide ze weer me boek om -__- Daarnaast likt ze altijd aan je eten en staat ze vaak als ik me huiswerk probeer te maken voor me deur te mauwen. Ondanks dat hou ik superveel van haar!


    Success consist of getting up just one more time then you fall