• Mijn cavia's zijn fabulous (cat)

    Ze hebben een roze auto en een panterprint hangmat.



    En ze vertonen aardig wat diva-gedrag.




    Iemand ook fabulous huisdieren?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Awhhhh zo cute!
    Mijn konijn is een jaar geleden gestorven;(


    When words leave off, music begins.

    Ahw wat lief. Alleen wat is het nut van die auto? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hoe heten ze?(;


    When words leave off, music begins.

    Awh wat schattig. :3
    Mijn hond is wel zeer verwend ja. En mijn hamsters ook wel. :W

    Ik heb 2 honden en een van hen kan voetballen(:


    The universal language of art.

    Ik heb 2 katten. één daarvan, minoes, is superlief en een echte diva. De ander heet siepie en zij is zo ongeveer precies het tegenovergestelde. Ze kickt erop om dingen te doen die niet mogen. Zo rent ze bijvoorbeeld altijd als een paar seconden de deur open staat de trap op naar boven, terwijl ze dat niet mag. Vervolgens doet iemand de deur weer dicht en dan zit ze opgesloten. Dit vind ze helemaal niet leuk, maar toch blijft ze naar boven rennen. Ook eet ze als je even niet oplet je eten op. Zo heeft ze een keer een half bord zuurkool van mijn vader opgegeten.. :p


    Success consist of getting up just one more time then you fall

    McHale schreef:
    Hoe heten ze?(;

    De bruin met witte heet Lena en die met zwart heet Mizu. Mizu betekent water in het Japans. Vond het wel schattig klinken, want toen we haar net gekocht hadden, zat ze nog in een primitief kooitje. Toen we haar daarin hadden gezet, sprong ze direct in het bakje met water. So yeah (krul)
    Shellshock schreef:
    Ahw wat lief. Alleen wat is het nut van die auto? :'D

    Kunnen ze aan knagen :') Normaal knaagt Mizu steeds aan het ijzer van de kooi.. Ook al krijgt ze hardvoer genoeg, de kooi is blijkbaar lekkerder... Dus vandaar :Y)

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 18:41 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Aahw, mijn oudste kat vindt zichzelf een koningin (:


    Take risks and conquer your fears.

    Die bruine met wit heet Lena? Lol, ik ben een cavia. (:


    Save me from myself.

    Een van mijn katten is een diva, haha. Ze is súperarrogant, schreeuwt zo hard mogelijk als ze eten wil of naar buiten wil. Ze is een Europeese korthaar, maar ze ziet eruit als een Russische blauwe, en heeft het gedrag van een Russische blauwe :')



    ^ dat is dus een Russian Blue. (: ik heb geen foto's van mn kat op de computer staan, geen goede iig.

    -

    die cavia's zijn zooo lief, haha. De cavia die ik thuis heb is stokoud en zit zo'n beetje aan het eind van haar leven, helaas :/

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 18:50 ]


    Destroy what destroys you.

    Mijn konijn :')
    Ik heb ook nog een foto dat hij op de grond ligt van 'Draw me like one of your French girls' maar die foto staat niet op mijn laptop.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    OH GOD PANTERPRINT!
    *hides*


    quidquid excusatio prandium pro