• -ik wist niet hoe het anders te noemen.-
    Maar ik had vandaag echt iets raars voor op de bus. Ik weet niet of sommige dat hier hebben, maar wanneer je rechtzit en je heel moe bent en je jouw ogen sluit dat je soms van die schokjes krijgt, wanneer je lichaam slap wordt omdat je in slaap aan het vallen bent? -dan lijkt het alsof je helemaal weg valt en je hele lichaam schokt mee-
    Wel, ik had dat vandaag in de bus. Maar ik had mijn gsm in mijn handen. Maar ik was de hele tijd aan het dromen dat het koffie was, waardoor elke keer dat de bus een bocht moest nemen of over een drempel ging ik droomde dat die koffie over mij heen kwam, waardoor mijn hand dus echt mee ging en ik elke keer wakker schoot omdat ik werkelijk dacht dat ik echt koffie in mijn hand had o.o
    & dat vond ik best wel raar, dus ik vraag me af of er hier nog mensen zijn met zo een rare ervaring?

    [ bericht aangepast op 2 maart 2010 - 21:16 ]

    Klinkt vreemd ;o
    Ik heb dat nog nooit gehad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    Klinkt vreemd ;o
    Ik heb dat nog nooit gehad.


    I need you like a heart needs a beat

    Haha! ;D
    Ik heb dat soms, en dan droom ik altijd dat ik ofwel in een ravijn val, ofwel aan het steppen ben en dan opeens omval! o.o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    jaah ik slaap wandel bijna altijd en vorige keer was ik dus gewoon buiten :O
    en heb ook vaak als ik iets droom dat het echt gaat gebeuren echt raar


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ja, ik heb dat ook soms.
    Zo dat schokken ook en dan zoals jij hebt. Alleen dan niet met koffie.
    Maar ik vind dat ook altijd vreemd.

    haha ja dat heb ik ook xD
    Dat is dan zeg maar dat je bijna van lichte slaap naar diepe slaap gaat en dan krijg je zown rare of spastische aanvalletje ^^
    is heel normaal^^

    ik heb het dagelijks haha :P


    I solemny swear i am up to no good

    Ravel schreef:
    Klinkt vreemd ;o
    Ik heb dat nog nooit gehad.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    RyoHentai schreef:
    haha ja dat heb ik ook xD
    Dat is dan zeg maar dat je bijna van lichte slaap naar diepe slaap gaat en dan krijg je zown rare of spastische aanvalletje ^^
    is heel normaal^^

    ik heb het dagelijks haha :P

    Dat is echt vet irritant en al die mensen op de bus keken me dan nog eens aan met een blik van; wat krijgt die rare daar nu Oo

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Dat is echt vet irritant en al die mensen op de bus keken me dan nog eens aan met een blik van; wat krijgt die rare daar nu Oo

    ja haha dan denken ze echt dat je gek bent ofso x'D
    terwijl ze het zelf ook wel eens hebben

    nouja jij weet zelf wel beter^^


    I solemny swear i am up to no good

    Ik heb ook ooit al eens zoiets gehad, maar niet met koffie.
    Ik droomde dat ik mijn armen brak en toen ik een scan ging laten nemen, schrok ik wakker en was ik echt mega hard verwonderd dat mijn armen heel waren :'D


    Only losers can act the way you do

    Dat heb ik heel vaak vlak voordat ik in slaap val. Meestal droom ik dan dat ik val en dan schrik je echt wakker met zo'n adrenaline stoot. Heel irritant is dat x)


    I clicked my heels and wished for you.

    Dat is, eng. ><
    Ik schok soms in mijn bed, omdat ik in slaap aan het vallen ben en dan schrik ik van mezelf en ben ik terug klaar wakker.


    Tanya is de beste.

    Bravery schreef:
    Dat heb ik heel vaak vlak voordat ik in slaap val. Meestal droom ik dan dat ik val en dan schrik je echt wakker met zo'n adrenaline stoot. Heel irritant is dat x)

    Ik dacht dat ik de enige was. :'D


    Let the Night embrace you

    Eywa schreef:
    (...)
    Ik dacht dat ik de enige was. :'D

    & dan voel je u achteraf koppig omdat je wakker bent geschoten xd

    Eywa schreef:
    (...)
    Ik dacht dat ik de enige was. :'D

    Hahaha, ik ook! x'D


    I clicked my heels and wished for you.