• Ik zat net bij actieve topics te kijken en pagina 10 zat helemaal vol met de 'ik zoek story's'-topics. Eigenlijk vind ik dit irritant en onnodig want er zijn zoveel story's over 1D bv en die gaan ze dan zoeken.. Ik zeg kijk in de top! Wie irriteert zich hier nog meer aan?(bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Zet stories promoten af?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Yulivee schreef:
    Zet stories promoten af?

    Ja ik zag ook al dat GMs dit konden doen maar hoe?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Ja ik zag ook al dat GMs dit konden doen maar hoe?

    Volgens mij 'instellingen' --> 'forum-instellingen' --> en dan afvinken welke je niet meer wil zien? :')
    Ik was ook GM, ooit, so I know -wbw-


    Omnia mutantur, nihil interit.

    MELDEN. Gewoon. Melden. Spammers krijgen een ban.
    Vijf topics melden.


    Destroy what destroys you.

    Irriteert mij niet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind ze niet irritant, want ik moet mijn stories hard promoten en dan zijn zulke topics juist handig.

    Laemine schreef:
    (...)
    Volgens mij 'instellingen' --> 'forum-instellingen' --> en dan afvinken welke je niet meer wil zien? :')
    Ik was ook GM, ooit, so I know -wbw-

    Ah dankje! Ik kijk namelijk nooit bij Instellingen dus ik heb maar even wat aangepast:)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    xAwesome schreef:
    Ik vind ze niet irritant, want ik moet mijn stories hard promoten en dan zijn zulke topics juist handig.


    Ja, ze zijn handig maar ga dat niet steeds bij elk topic doen. Dat is vervelend en ga vooral niet topics bumpen die al echt oud zijn.

    xAwesome schreef:
    Ik vind ze niet irritant, want ik moet mijn stories hard promoten en dan zijn zulke topics juist handig.

    Waarom moet je ze hard promoten? Niet dat ik iets tegen een beeeetje promotie heb..

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 0:27 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Degene die een halfjaar of ouder zijn kun je melden. Of als één user het doet ook.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.