• Want ik ben ZO BLIJ :D

    Iets wat ik al heel lang wilde, maar eigenlijk niet durfde (slecht he) heb ik vandaag EINDELIJK gedaan en ik ben zo blijjjjjjjj.

    Ik heb vandaag m'n haar gedoneerd aan Stichting Haarwensen, dus ik heb ook nog eens iets goeds gedaan. So happy.

    Nu willen jullie natuurlijk foto's zien.
    Nu ja, klik maar op de spoiler-knop (dan is het niet zo'n ellenlange intropost)



    Voor


    Tijdens


    Na (achterkant)


    Snapchatselfie


    Gewone selfie



    En ik kan gewoon nog een staartje in :D vet handig voor werk.



    Dusja, ik ben de hele middag al blij aan het stuiteren want ik vind het zo leuk.
    Soms moet je gewoon niet bang zijn voor wat er mis kan gaan, maar enthousiast voor wat er goed kan gaan. En dit is een gevalletje van het tweede :) ik had niet verwacht dat het zo goed uit zou pakken.

    Maar ik ben wel benieuwd: wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 17 okt 2018 - 21:04 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    WOOOW! Het staat je super goed! Zelfs beter dan je vorige kapsel, vind ik.
    Heel dapper en goed dat je dit gedaan hebt! (:

    FRIDERICUS schreef:
    WOOOW! Het staat je super goed! Zelfs beter dan je vorige kapsel, vind ik.
    Heel dapper en goed dat je dit gedaan hebt! (:


    Niets meer aan toe te voegen. Behalve dan dat het je echt echt echt retegoed staat! You go Vincie!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik zag het al op snapchat. Staat je heel goed!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Super tof! Ik ben ook van plan mijn haar te doneren als ik het zat ben :) (ik verwacht dat dat volgende zomer is) het is ongeveer net zo lang als jij het had!
    Hoe gaat dat precies? Stuur je je haar gewoon op?


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    FRIDERICUS schreef:
    WOOOW! Het staat je super goed! Zelfs beter dan je vorige kapsel, vind ik.
    Heel dapper en goed dat je dit gedaan hebt! (:


    Aah thankyousomuch :)
    Ja, nou dat vorige was los irritant en vast kon het eigenlijk alleen in een of twee vlechten omdat het anders ook irritant was. Ik ergerde me er gewoon kapot aan, maar ik was te bang voor reacties van anderen (en met name van mijn ouders lol, die zijn erg gehecht aan de thuiskapster maar ik wilde het absoluut niet door de thuiskapster laten doen) en tsja het gaat gewoon niet altijd even lekker maar dit helpt denk ik wel in het proces van 'ooit gaat het weer goed' want ik ben er zelf zo erg blij mee + ik heb iets goeds gedaan + de reacties van anderen zijn niet wat ik verwacht had, zo positief!

    Stormwind schreef:
    (...)

    Niets meer aan toe te voegen. Behalve dan dat het je echt echt echt retegoed staat! You go Vincie!


    Thanks!!!

    Kovacs schreef:
    Ik zag het al op snapchat. Staat je heel goed!


    Wowowow ik dacht even dat ik gestalkt werd (haha ik herkende je username niet ;) )

    AroonCat schreef:
    Super tof! Ik ben ook van plan mijn haar te doneren als ik het zat ben :) (ik verwacht dat dat volgende zomer is) het is ongeveer net zo lang als jij het had!
    Hoe gaat dat precies? Stuur je je haar gewoon op?


    Aah, nice! Ik kan je zeggen dat het fantastisch voelt :) en naar verwachting scheelt het zoveel tijd in de ochtend en bij het douchen en bij het drogen maar dat weet ik nu nog niet, moet ik nog uitvinden.

    De kapper vroeg of ik het zelf wilde opsturen of dat zij het konden opsturen. Toen heb ik maar gezegd dat zij het wel op mochten sturen want ja, anders moet ik een envelop en postzegels fiksen enzo dus tsja


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Wowowow ik dacht even dat ik gestalkt werd (haha ik herkende je username niet;))

    Geen stalker hiero, ik ben gewoon weer van username gewisseld :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Staat je super gaaf!
    Ik ben nog steeds kwaad, want ik wilde mijn haar ook doneren en de kapster wilde het gewoon niet doen omdat het "te kort" was. In fact was het zelfs een stuk langer dan dat van jou, maar ze had gewoon geen zin om een nieuw kapsel te knippen -.- Maar het staat je echt leuk en tof dat je het voor een goed doel hebt gedaan! ;D


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Derks schreef:
    Aah thankyousomuch:)
    Ja, nou dat vorige was los irritant en vast kon het eigenlijk alleen in een of twee vlechten omdat het anders ook irritant was. Ik ergerde me er gewoon kapot aan, maar ik was te bang voor reacties van anderen (en met name van mijn ouders lol, die zijn erg gehecht aan de thuiskapster maar ik wilde het absoluut niet door de thuiskapster laten doen) en tsja het gaat gewoon niet altijd even lekker maar dit helpt denk ik wel in het proces van 'ooit gaat het weer goed' want ik ben er zelf zo erg blij mee + ik heb iets goeds gedaan + de reacties van anderen zijn niet wat ik verwacht had, zo positief!


    Dan zie je maar dat je veel verder komt wanneer je voor jezelf kiest! Echt, ik kan uit eigen ervaring zeggen: doe waar jij je goed bij voelt, niet wat anderen van je verwachten. Dan ben je namelijk veel gelukkiger. Kies voor jezelf! (:
    Ik ben blij voor je dat je zulke positieve reacties gekregen hebt!

    Dat heb ik twee maanden geleden ook gedaan voor Think Pink! Ik snap het gevoel, ik was ook zo happy!
    En ik vind het kort kapsel je zeker staan!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Super zeg! *O* En het staat je goed!

    Rozenthee schreef:
    Staat je super gaaf!
    Ik ben nog steeds kwaad, want ik wilde mijn haar ook doneren en de kapster wilde het gewoon niet doen omdat het "te kort" was. In fact was het zelfs een stuk langer dan dat van jou, maar ze had gewoon geen zin om een nieuw kapsel te knippen -.- Maar het staat je echt leuk en tof dat je het voor een goed doel hebt gedaan! ;D


    Thanks!
    Ah, dat is echt heel naar. Kun je geen andere kapper zoeken? 😅😅😅
    Ik was nog nooit naar deze kapper geweest maar ik had van te voren recensies gezocht die allemaal heel goed waren en ze hebben ook vaker haardonaties gedaan dus dat was echt top.
    Het scheelde denk ik wel dat ik de enige in de kapsalon was en dat ik een a4tje meegenomen had met dingen waarvan ik dacht: ja, zoiets vind ik wel mooi, waardoor het voor de kapper ook vrij makkelijk was, haha.

    FRIDERICUS schreef:
    (...)

    Dan zie je maar dat je veel verder komt wanneer je voor jezelf kiest! Echt, ik kan uit eigen ervaring zeggen: doe waar jij je goed bij voelt, niet wat anderen van je verwachten. Dan ben je namelijk veel gelukkiger. Kies voor jezelf! (:
    Ik ben blij voor je dat je zulke positieve reacties gekregen hebt!


    Well, ik vind het echt heel lastig om te kiezen voor mezelf maar dit voelde wel echt heel goed :)

    Ik had m'n ouders ook niks gezegd en na de knipbeurt een foto van de afgeknipte vlechten gestuurd met "joe ben naar de kapper geweest" maar ze geloofden het niet. Nou, dan niet hè 😂😂😂

    Nighthawks schreef:
    Dat heb ik twee maanden geleden ook gedaan voor Think Pink! Ik snap het gevoel, ik was ook zo happy!
    En ik vind het kort kapsel je zeker staan!


    Ah wat gaaf! Nou ben ik ook wel benieuwd naar foto's van jou ;)

    TaeTae schreef:
    Super zeg! *O* En het staat je goed!


    Thankyouuuuuu


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Het staat je echt super goed! En inderdaad een erg goed doel. Dapper!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Nice! Goed dat je het gedoneerd hebt, aangezien er zo'n groot stuk af ging.
    Mijn haar zit gewoon niet meer als het ongeveer 10 cm langer is dan jouw haar nu, dus mijn haar zal nooit zo lang worden als jij het had. x)

    Je nieuwe coupe staat je echt goed!

    Wat cool en een mooi gebaar! Knap van je!
    Het is mijn droom om dit ook ooit te doen. Maar mijn haar leent zich er niet toe helaas. Het is megadun en ik heb ook niet veel haar. En gemakkelijk 'puntjes'. Dus zo lang groeit het niet. =(
    Ik heb nu wel best lang haar (voor mijn doen), maar als ze de puntjes eraf zouden doen en dan het minimum, dan heb ik een hele korte coupe. Ik ben ooit al zo kort gegaan en ik vond dat meer werk qua producten om er elke dag redelijk uit te zien dan ik nu met lang haar heb. Ik zou dan liever ook zo'n lengte als jou willen overhouden. Maar dan ga ik nog jaren moeten sparen. :'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    aarsvogel schreef:
    Het staat je echt super goed! En inderdaad een erg goed doel. Dapper!


    Thanks :) Ik snap alleen niet wat er zo 'dapper' aan is, haha. I mean: het is maar haar, het groeit wel weer aan (al wil ik het liever zo laten want ik heb een hekel aan lang haar :'D )

    Krullie schreef:
    Nice! Goed dat je het gedoneerd hebt, aangezien er zo'n groot stuk af ging.
    Mijn haar zit gewoon niet meer als het ongeveer 10 cm langer is dan jouw haar nu, dus mijn haar zal nooit zo lang worden als jij het had. x)

    Je nieuwe coupe staat je echt goed!


    Thanks!
    Ja, dat is dus de reden dat ik het niet eerder af heb laten knippen haha. Dat vond ik dan zonde, dan had ik ook even kunnen wachten om het te doneren. Dusja, dat was wel een vereiste. Maar het heeft iets langer geduurd, niet doordat ik het niet aandurfde om m'n haar korter te laten knippen (tho het niet echt kort is ofzo) maar omdat ik bang was hoe andere mensen erop gaan reageren. Vind het nog steeds eng tho, maar heel veel mensen reageren positief :)
    En ja, dat is het lastige met krullen hahaha

    Scandal schreef:
    Wat cool en een mooi gebaar! Knap van je!
    Het is mijn droom om dit ook ooit te doen. Maar mijn haar leent zich er niet toe helaas. Het is megadun en ik heb ook niet veel haar. En gemakkelijk 'puntjes'. Dus zo lang groeit het niet. =(
    Ik heb nu wel best lang haar (voor mijn doen), maar als ze de puntjes eraf zouden doen en dan het minimum, dan heb ik een hele korte coupe. Ik ben ooit al zo kort gegaan en ik vond dat meer werk qua producten om er elke dag redelijk uit te zien dan ik nu met lang haar heb. Ik zou dan liever ook zo'n lengte als jou willen overhouden. Maar dan ga ik nog jaren moeten sparen. :'D


    Haha nou ja ik vind het niet zo knap ofzo.
    Ahw, dat is wel jammer :( misschien verandert je haarstructuur ooit wel en dan kan het misschien ooit toch wel :)

    Ja, ik heb helemaal niet zoveel producten nodig gelukkig :) het wordt alleen echt supersnel vet lijkt wel. Maar goed, 5 minuten onder de douche en dan ben ik ook weer klaar :'D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly