• Miss. is het een beetje laat, aber dit gaat lekker over 14 juni. (A)

    Nina bleef vrijdag 13 juni bij mij logeren. We hadden allemaal roze plukken in ons hoofdhaar gedaan. Wij dachten dat niemand dat had, maar geloof me. Bijna iedereen had dat. x_o Achja. 's Avonds was er nog een skerrie dingentje gebeurt. (InDieNacht) Maar dat maakt niet uit. Om 7 uur stonden we op. (Ja, dat was laat.) En om 8 uur gingen we weg, in de auto. (Ja, dat was ook laat.) We reden naar Nijmegen.(A) Het was 10 uur toen we aankwamen. (Ja, dat is al helemaal laat x_o) Er stond al een rij van ongeveer 20 meter. Wij gaan niet netjes achteraan in de rij staan, nee, wij gaan onder een lint door, en toen stonden we iets van 10 meter dichterbij. Toen kwam er een irritant bewakingsventje aan, en van hem moesten we naar achteren. Wij probeerden nog naar voren te gaan, maar dat lukte niet. x_x

    De tijd ging super langzaam. En rond 3 uur was het bijna mijn dood, want iedereen liep naar voren, wij dus ook x,x Maar wat krijg je dan? Het was serieus net de bio-industie, maar dan met TH fans. Toen wij ongeveer 5 meter van de ingang stonden begon het te meuren! Niet normaal. Iedereen had natuurlijk z'n afval en half-aangevreten brood op de grond gegooid. x_o (Mocht niet mee naar binnen) Iedereen stond daar dus op, en er was toen vies wit spul op mijn broek gekomen. Vraag me niet wat dat was. Ik hoop gewoon melk 'fzeuw. En toen moesten we achter de schijt-lijn blijven staan...

    Toen we eindelijk binnen waren, begonnen we te rennen. (Adoh.) En we hadden best wel een goed plekje. Ongeveer 7/8 meter van het podium af. Eerst kwamen er DOODsaaie voorprogamma's: The Jeremys en Sat2Day. (Ofzo) In die tussentijd gingen wij een stuk pizza halen, en hebben we even de TOURBUS VAN TH gezien. Tussen 8 uur en half 9 begon het! Het was echt geweldig. Ik heb oogcontact met TOM gehad! O.O Hij heeft me gewoon GEZIEN! Miss. was dat niet super goed voor zijn ogen, maar dat maakt mij lekker niet uit. Puh.
    Ik weet niet meer hoe laat het afgelopen was, maar dat boeit niet. Nina en ik wouden onze LOLLYFANTEN nog gooien, maar dat kon niet meer. Want daar was het toch nog te ver weg voor. x,x Dus wij wouden het nog over het hek heen gooien, maar er moest natuurlijk weer zo'n klote bewakingsventje zijn, van wie dat niet mocht. Like Hállóów, er zit echt geen BOM in 'f zeuw hoor.
    -houdnuarroganthaarwenkbrauwop-
    Maarja. Hij was echt Stom. Ik ben nog steeds boos op hem!-trektnueenboosbabygezicht-

    Maarja. Dat was het! (:

    Oh, en op de terugweg, dacht ik nog even dat ik de TOURBUS VAN TH zag, maar dat heb ik me verbeeld. Denk ik.

    xox(H) Vooral even een reactie achterlaten, ander word ik boos. Want ik heb dit hele stuk niet voor niks zitten te typen. DankU. (A)

    leuk ??
    x'D nee serieus

    Omg .. stond jij daar vanaf 10 uur? O.O
    Jezus. x] Ik kwam 10 minuten van te voren aan en ik stond in het tweede vak [al had ik toen ook nog in het eerste kunnen gaan staan maar dat wilde ik niet].


    Mew <3

    Omg .. stond jij daar vanaf 10 uur? O.O
    Jezus. x] Ik kwam 10 minuten van te voren aan en ik stond in het tweede vak [al had ik toen ook nog in het eerste kunnen gaan staan maar dat wilde ik niet].
    hoe heb jij dat geflikt:O ik was er ong. vanaf elf uur en stond helemaal helemaal HELEMAAL achteraan waar je gwn kon lopen enzo >< waar je niet meer in een vak stond -.-


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik stond om 4 uur op en 5 uur vertrokken we en om 6 uur waren we daar sochtends bedoel ik

    Ik was er een vrijdag al en ik stond lekker helemaal vooraan bij tom =D


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    (...)hoe heb jij dat geflikt:O ik was er ong. vanaf elf uur en stond helemaal helemaal HELEMAAL achteraan waar je gwn kon lopen enzo >< waar je niet meer in een vak stond -.-


    Ik stond ook zo helemaal achteraan waar je kon lopen en kwam ook om 11 uur aan xD :O


    Let the Night embrace you

    ik was er ook, waar stond jij dan ongeveer?

    misschien heb ik je wel gezien :D

    of heb je een van mijn vriendinnen gezien :D

    <3


    I'll live every second like it is my last one <3

    ik was er ook, waar stond jij dan ongeveer?

    misschien heb ik je wel gezien :D

    of heb je een van mijn vriendinnen gezien :D

    <3


    Ik stond dus in het 2e vak. En aan de rechterkant. Ongeveer tegenover Georg... Éééén best wel vooraan daar ergens. Ik had een TH broek aan. Miss, dat je me daaraan zou kunnen herkennen. xd

    Ik was er om 10 uur en stond 5 m van het hek af ofzo ( we waren er ook gwn tussen gesneakt) x)

    Toen stond ik in vak 1 x)


    ~

    Ik was er rond 2 uur x]

    is was er ook om 5 uur al hoor ;)

    Ik was er rond 12 uur.
    Hmm, stond midden in 2e vak enzo. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'