• Nadat de eerste scherm los ging, rond .. 12 uur was dat ong denk ik. Gingen er al een gedeelde mensen naar de andere kant toch? Nou daar stond ik dus ook bij blablabla . maar wat bleek. Ik belde me pa op, en hij bleek er de hele middag hebben te gestaan, bij derest, die nog aan de andere kant stonden(de kant waar je begon.. dus ja .. het begin zegmaar:') )
    Mijn vader bleek mee te hebben geholpen, en toen ik dát hoorde moest ik lachen :') Het blijkt dat hij sommige fans heeft geholpen enzo, en nu mijn vraag.. wie van quizlet heeft mijn vader gezien?
    Mijn vader had een rood jasje aan, dicht bij hem stond een jongen met een zwarte vest en een spijkerbroek (mijn broertje), daarnaast stond een vrouw met een zwarte jas en ook een spijkerbroek(mijn moeder).

    Als je twijfeld of je hem het gezien, moet je naar nos jeugdjournaal gaan. Ze hebben een stuk gefilmt van 14 Juni, van de rij enzo, en mijn vader komt in beeld. Ergens op die site staat een geschiedenis met uitzendigen, moet je gewoon die van 14 Juni nemen^^
    Wie heeft mijn pa gzien? (:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Niemand? ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Nope ik niet x3 Was er niet bij =[

    ik was op de plek waar jij ook was

    miss heb ik jou wel gezien :P

    miss heb ik jou wel gezien :P


    Mij? ^^ Nou.. uhm.. hoe zag ik eruit. [*denkt]
    Ik had toen donkerbruin haar, beetje mollig gedaan, umm.. grijze adidas trui, 2 sjalen om (was toen ziek) 1 arafat sjaal en 1 sjaal van th. Ik had een zwarte broek aan en een zwarte tas.
    Als je aan die kant kwam zegmaar zat ik aan de linkerkant tegen het hek aan.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Haha ik! XD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Haha ik! XD


    Jij? ;o


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Jij? ;o

    Ja 8D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ja 8D


    Waar stond jij dan? :)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]