• Heeuy heunniiez<3
    Ik moet hier heel ff mijn hartje luchten ofseu.
    Nou, het begon eigenlijk als ik ruzie kreeg met een dom wyf. Some people know who^^ But, nu is het alsof iedereen die ik 6 jaar heb gekend, waar ik mijn lagere schooltijd mee doorbracht we lijken uit elkaar te groeien en steeds ben ik het nietpassende puzzelstukje in de puzzel. Snap je dat? Like, als hun iets gaan doen vergeten ze me precies. Op Netlog staat iedereen op een foto va een meisje die ik supergoed kende en met wie ik erg goed overeen kwam en ik niet. Het lijkt echt alsof ik de enige ben die er niet meer bijpast. Djeez, ik heb er nog wel andere vrienden aber die zitten in de bovenbouw&het 2e middelbaar en ik in het eerste. Naar de bovenbouw mág ik niet en diein het 2e die gaat met haar vriende daar om en niet met mij. Gosh, ik weet ectually nietmeer wat te doen cuz ik voel me echt het niet passende puzzelstukje in de onafgemaakte puzzel.

    Srry moest er ff uit.

    njaa, that's life

    you forget some people
    or people forget you
    but you'll meet new & maybe better ?


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    Ik heb ook zoiets, maar niet zo erg. En elk puzzelstukje past ergens in een puzzel. Ik zou zelf meer contact met die vrienden kiezen en anders regelmatig vragen of ze binnenkort iets gaan doen. Als ze je dan bijv. iets niet vertellen dan zijn ze je vriendschap niet waard vind ik.

    Ach zo'n dingen gebeuren nu eenmaal...


    What's wrong whit loving someone?

    wéétj wa iemand zei die ik ken:
    People Come and Go
    Nja, das eignlijk het leven. Maar ik vind het wel kut voor je, ik weet hoe het voelt. Namens die persoon dus.. -_-'


    What you see, is what you get.

    Rot voor je. Maar zulke dingen gebeuren de beste vrienden zelfs.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Klote voor je. Maar het gebeurt nou eenmaal.

    En ik weet precies hoe je je voelt.

    Veel sterkte ermee :)


    Tears falling down because you break my heart...

    ik maak ook zoiets mee. Mijn bf en ik groeien helemaal uit elkaar. En ik ken ook iemand met wie ik heel goed overweg kan, maar ze is een jaar ouder dus ... Op school is dat dan wel kut nzo.


    I did not hit you. I just high-fived your face.