• Dagbeschrijving tot so far:
    - Word wakker met Friday - Rebecca Black in mijn hoofd. EN HET IS NIET EENS VRIJDAG D:
    - Vriendin belt, ik denken dat ze belt om te zeggen dat we het eerste uur vrij hebben, is ze ziek :c.
    - Stap op de fiets, flikkert m'n rag tas uitelkaar. Ik naar binnen rennen, "MAM WAAR IS DE TAPE?", tape alles wat los zit en spring weer op de fiets.
    - Ben ik bijna op de helft, realiseer ik me dat mijn verslag nog thuis ligt. Ik terug fietsen, "MAM WAAR IS MIJN AEG?" en ik spring weer op de fiets.
    - Ben ik op school aangekomen, duizend uur te laat, is mijn tas alweer kapot en zit er een gigantische ladder in mijn panty. Ik naar de wc's gegaan (ik vergeet sleutels, ik verslagen, ik vergeet mijn lunch, maar NOOIT vergeet ik een reserve panty mee te nemen) en doe een andere panty aan. +5 min
    - Naar de derde verdieping voor natuurkunde, "TE LAAT SARAH HAAL EEN BRIEFJE MWOAHR", naar de begane grond voor een briefje, naar de derde verdieping voor natuurkunde. Nog 1 briefje en ik moet een halfuur eerder melden + corveeen + brief naar mijn ouders.
    - Hoofdpijn! Ik zat echt de hele dag mijn hoofd tegen de muur te gooien, "LAAT HET STOPPEN!". Ik heb nooit hoofdpijn, karma.
    - Loop door de gang te klungelen met mijn tas tussen mijn rechterarm en mijn bovenlichaam gedrukt, in mijn linkerhand een flesje water, in mijn rechterhand een atlas en met mijn verragde schoenen aan waarvan de veters los zitten, "KUT TAS STERF STERF STERF", loopt m'n chick langs met een wtf-uitdrukking op zijn gezicht.
    - Eenmaal thuis zoek ik troost bij mijn poekiepoek (Scramble, m'n kat). Dus ik til haar op, beest kijkt me chagrijnig aan en begint panisch met haar poten te spartelen. Ladder in mijn panty.
    - Ik sta een 5.0 voor economie, een van de weinige vakken die ik nog niet heb weten op te halen. Morgen hebben we het laatste proefwerk van het jaar (die zwaar meetelt aangezien we in totaal maar 3 proefwerken hebben gehad) en ik snap er na serieus lang zitten leren nog weinig van. Nou heeft een vriendin van me de antwoorden van het proefwerk weten te bemachtigen. Dus ik helemaal blij, want zo kan ik natuurlijk die onvoldoende wel ophalen. Begint ze met dingen als "Ja ik ga het niet naar jou sturen hoor, jij doet nooit wat in de les. Je moeder mag dan wel kanker hebben, maar denk maar niet dat ik zomaar alles voor je doe" < wat nergens op slaat want ik heb de laatste tijd echt goed opgelet tijdens de lessen en ik vraag nooit wat aan haar :/. Daarbij had ik haar geholpen met Engels en Nederlands, waar zij een regelrechte ramp in is.
    - Dus ik vraag zo aan een vriend van me of hij misschien de antwoorden heeft. En ja hoor, die had hij. Van die vriendin dus. Nu heeft zij het dus naar like iedereen uit mijm klas gestuurd, behalve naar mij. Ik vragen of hij het misschien naar mij wil sturen, gaat hij het voor de grap expres niet sturen D:
    - We eten bloemkool. Ik haat bloemkool.

    Gaat er nog iemand met mij mee maandag haten? :3


    i put the fun in funeral

    Didn't read all that, but I agree; Mondays suck.


    The odds are néver in our favor.

    Ik doe met je mee
    Ik ben wel vrij, maar ik kreeg allemaal dingen van mijn moeder om te doen
    En mijn broertje was gemeen
    En we eten rode kool, ik haat dat

    But poor you


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Volgens mij heb je deze week een ongeluk maandag.
    Mijn school was vandaag een ramp met roosters, maar was wel lekker vroeg uit.:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb het nog allemaal gelezen ook. D: En ik ben het met je eens, ik haat maandagen.


    The universal language of art.

    Als ik naar school moet wel ja, maar in de vakanties niet. :3
    Kut voor je dat je vrienden zo lullig doen, je mag mij wel gebruiken als dreigmiddel?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wow, wacht even zei een vriendin dat tegen je? Dat is echt gewoon ziek omdat te zeggen, dat zeg je dus echt tegen niemand...
    Maar ik haat maandagen met je mee. Gewoon uit principe. Ik haat het om na een gaaf weekend weer naar school te moeten. Vooral met 3 proefwerken achter elkaar..

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 17:59 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wow superlullig allemaal D: en ik dacht dat ik een klote dag had.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Arme jij ):
    Ik doe met je mee, maandag betekent dat het nog vijf dagen duurt voor ik leuke dingen ga doen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wat lullig van je vriendin :/ Ik hoop voor je dat je alsnog de antwoorden krijgt hahaha (en omg de naam poekiepoek klinkt zoo schattig :3)

    Mijn maandag valt wel mee, gewerkt, gesport, zometeen eet ik boontjes (mmmm) en vanavond ga ik wat drinken met een vriendin. Dus ik haat het niet helemaal :Y)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 17:44 ]


    As travars

    Dat is wel erg veel ongeluk in één dag haha.
    Normaal haat ik ook maandagen, maar deze verliep tot mijn eigen verbazing nog goed.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik dacht dat het zondag was... nevermind ;D

    Dat is echt rot voor je, meestal heb ik ook haat aan maandagen maar deze viel wel mee (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh my god, gemene vriendin.
    Ik heb vakantie, hihi.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Barnabas schreef:
    Als ik naar school moet wel ja, maar in de vakanties niet. :3
    Kut voor je dat je vrienden zo lullig doen, je mag mij wel gebruiken als dreigmiddel?


    "En als je de antwoorden nu niet stuurt, dan stuur ik Annabeth op je af!" Muahaha >:3

    Btw: HAAT AAN ALLE MENSEN DIE VAKANTIE HEBBEN D:


    i put the fun in funeral

    MAHONECREW schreef:
    Ik heb het nog allemaal gelezen ook. D: En ik ben het met je eens, ik haat maandagen.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik heb het niet gelezen, maar als je maandagen haat, dan pleeg je toch gewoon een massamoord op een basisschool? Super goed excuus, is al eerder gedaan, maar moet kunnen. :')


    We'll still love each other, forever and always. <3