• Heya lovely people,

    Ik heb een schoolproject over koffie (en nog specifieker om 'slow coffee' van Starbucks te promoten met een marketingactie, maar dat maakt momenteel niet uit.) De doelgroep die mijn groep heeft gekregen zijn de koffiekenners, mensen die goede koffie wel weten te onderscheiden etc. Nu moet ik een aantal mensen interviewen over koffie.
    Dus ik dacht dat er wel een aantal koffieliefhebbers hier zaten die mij wel willen helpen met de vragen. (Deze stuur ik via pb)
    De vragen zijn zeker niet moeilijk en vrij algemeen, maar hoe uitgebreider hoe beter. c:

    (Je achternaam zal niet genoemd worden, wel zou ik graag een foto van je willen gebruiken om toe te voegen.)

    Dus, wie mij wil helpen krijgt een heerlijke kop van je favoriete soort koffie.



    x Dani

    [ bericht aangepast op 29 nov 2018 - 21:16 ]


    El Diablo.

    Wat een leuk en lekker onderwerp!
    Ik kan je wel helpen hiermee, dus voel je vrij me de vragen te sturen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Benzin schreef:
    Wat een leuk en lekker onderwerp!
    Ik kan je wel helpen hiermee, dus voel je vrij me de vragen te sturen.


    Ik stuur je een pb ^^ Thank you!


    El Diablo.

    Anyone else? c:


    El Diablo.

    Ik drink graag koffie dus als ik je kan helpen graag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ik drink graag koffie dus als ik je kan helpen graag


    Ik stuur je een pb ^^


    El Diablo.

    Zou ik mogen vragen wat voor vragen dit dan precies zijn?
          Ik zou je graag willen helpen hiermee, echter zou ik mezelf niet omschrijven als een echte koffiekenner. Meer als een koffieliefhebber, hehe.
          Als je toch graag zoiets hebt van, hoe meer de beter, mag je mij best de vragen sturen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2018 - 20:21 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gasina schreef:
    Zou ik mogen vragen wat voor vragen dit dan precies zijn?
          Ik zou je graag willen helpen hiermee, echter zou ik mezelf niet omschrijven als een echte koffiekenner. Meer als een koffieliefhebber, hehe.
          Als je toch graag zoiets hebt van, hoe meer de beter, mag je mij best de vragen sturen.


    Ik zal ze even sturen ^^


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    (...)

    Ik zal ze even sturen ^^

    Pfff, ik dacht, ik schrijf de antwoorden wel even snel. Maar het zijn best wel vragen waarbij ik bij sommige wat langere antwoorden geef, hehe. Even hiervoor mijn lappie aan doen hoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als je nog meer mensen nodig hebt, bied ik me ook aan! Tegen een goede kop koffie zeg ik geen nee c:


    What’s tasty in Busan?

    OASlS schreef:
    Als je nog meer mensen nodig hebt, bied ik me ook aan! Tegen een goede kop koffie zeg ik geen nee c:


    Ik stuur je een pb ^^


    El Diablo.

    Is een foto verplicht?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gasina schreef:
    Is een foto verplicht?


    Dat is wel echt verplicht ja, maar de foto zal enkel gebruikt worden in het verslag.


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    (...)

    Dat is wel echt verplicht ja, maar de foto zal enkel gebruikt worden in het verslag.

    Okay. Mag ik dan vragen waarvoor het precies verplicht is / bedoeld is? Enkel om er een beeld bij de persoon te krijgen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gasina schreef:
    (...)
    Okay. Mag ik dan vragen waarvoor het precies verplicht is / bedoeld is? Enkel om er een beeld bij de persoon te krijgen?


    Yes, om een goed beeld te krijgen van de mensen die bij deze doelgroep kunnen horen.


    El Diablo.