• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen (Vol!)
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano CarrotCurls
    2. Tyler Jay Rodriquez CarrotCurls
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren (Deze leraren proberen juist de tieners te helpen..):
    1. Nathan Jake Manuels CarrotCurls
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN
    5.

    Naam;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Uiterlijk;
    leerling/Leraar;
    Extra;

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:27 ]


    El Diablo.

    Mag ik twee jongens reserveren?

    Jep aragog.. Alleen om jouw te pesten XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Turlijk (:


    El Diablo.

    WillNotLearn schreef:
    Mag ik twee jongens reserveren?

    Jep aragog.. Alleen om jouw te pesten XD

    ;DDDD
    Jouw personages zijn niet veilig in de buurt van de mijne, dat weet je toch? Al helemáaaaaal niet bij personen zoals Sam :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    ;DDDD
    Jouw personages zijn niet veilig in de buurt van de mijne, dat weet je toch? Al helemáaaaaal niet bij personen zoals Sam :3.


    {Haha, we zullen zien.. Mischien is die van jouw wel niet veilig in de buurt van die van mij (wbw)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 17:42 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik vul die van mij trouwens morgen pas in.. Ik moet over een kwartier namelijk weg en kom morgen pas terug..


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Haha, we zullen zien.. Mischien is die van jouw wel niet veilig in de buurt van die van mij (wbw)

    Ik ben benieuwd -wbw-.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Ik ben benieuwd -wbw-.


    Waarschijnlijk word het wel weer een tweeling.. God I just love twins XD Ofcorse Scagotti twins


    Don't be like the rest of them, darling

    Naam: Jessica Wakefield
    Leeftijd: 24
    Karakter: Ze is heel opvliegend, maar heeft door de jaren heen geleerd haar woede te beheersen. Enkel als het haar echt te ver gaat, verliest ze nog haar zelfbeheersing. Ze is best verlegen en teruggetrokken, maar is goed in het veinzen van zelfvertrouwen.
    Uiterlijk:


    Jessica heeft donkerbruin haar en lichtbruine ogen. Ze ziet er nog redelijk jong uit en met haar 1m 59 maar klein van gestalte.
    leerling/Leraar: Leraar
    Extra: Ze heeft vroeger nog modellenwerk gedaan, maar om tot nu toe onbegrijpbare redenen is ze daarmee gestopt om psychologie te gaan studeren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naam: Mae Winter
    Leeftijd: 17
    Karakter: Ze is de grootste bitch die een mens zich maar kan bedenken, iedereen wil met haar bevriend worden, gewoon omdat ze zo populair is, maar eenmaal je er bevriend mee bent, gebruikt ze je als haar persoonlijke slaafje.
    Uiterlijk:


    Mae heeft lang blond haar en heldere, grijze ogen. Ze is slank en lijkt het perfecte figuur te hebben.
    leerling/Leraar: Leerling
    Extra: Ze rookt en heeft een tattoo op elk been die elkaar aanvullen. Ze heeft hem laten zetten omdat ze zelf zo vaak heeft meegemaakt dat ze haar gewoon lieten vallen, zonder reden. Daarom is ze ook zo'n bitch geworden.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Hmm, nu wil ik al beginnen.
    Ik weet al percies wat ik moet doen...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Haha :'D


    El Diablo.

    Ik heb eerlijk gezegd ook wel al zin om te beginnen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    We beginnen in elk geval als de reserveringen zijn ingevuld..


    El Diablo.

    dat zijn er nog 4, dat moet ik wel kunnen overleven...
    KOMAAN MENSEN! xD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {ik doe dat morgen. Ben nu logeren }


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne