• Hii,
    Over twee weken ga ik een paar weken werken en daarvoor moet ik 2 uur in de bus zitten dus ben ik opzoek naar een goeie koptelefoon. hehe. Het liefst niet meer dan 40,- (Sorry als dit echt onmogelijk is :']) en wel een beetje een stevige met fatsoenlijke oorkussentjes.
    Any advice? :3 x


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Nope, ik heb een klote van de Action. Oortjes werken ook prima, SkullCandy heeft geloof ik fijne.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ebay? Daar heb je wel tweedehands spullen, maar ook volledig nieuwe dingen ^^.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Hema, koptelefoon voor ongeveer 12,50 goede kwaliteit en keuze uit verschillende kleuren !!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Woodstockie schreef:
    Hema, koptelefoon voor ongeveer 12,50 goede kwaliteit en keuze uit verschillende kleuren !!!

    Nah, heb liever gewoon zwart ofzo $$

    @ Forks, haha die heb ik ook, but I need a new one, want deze is alweeer stuk..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)
    Nah, heb liever gewoon zwart ofzo $$

    @ Forks, haha die heb ik ook, but I need a new one, want deze is alweeer stuk..


    Ze gaan snel kapot en het geluid wordt na vrij korte tijd met aanzienlijke sprongen slechter.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bij de Mediamarkt zijn veel koptelefoons te vinden ;D Ik gebruik altijd oortjes, though.


    Caution first, always.

    Skullcandy. Dit is de tweede die ik heb (Nee, ze zijn niet waterdicht als je gaat zwemmen >.< ) en hij werkt perfect, met de andere heb ik meer als een jaar gedaan totdat ik ging zwemmen. Hij kostte 30 euro c;

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 19:14 ]

    Cousinzoned schreef:
    Skullcandy. Dit is de tweede die ik heb (Nee, ze zijn niet waterdicht als je gaat zwemmen >.<) en hij werkt perfect, met de andere heb ik meer als een jaar gedaan totdat ik ging zwemmen. Hij kostte 30 euro c;

    zo'n Lowrider ofzo?;p


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)
    zo'n Lowrider ofzo?;p


    Wut? Idk. Deze:

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    Wut? Idk. Deze:


    Ah, great dat je die hebt, als je muziek hard staat eh, kunnen anderen het dan horen? (cat) Want dat wil ik voorkomen haha. (aangezien iedereen slaapt in de bus en ik meer van muziek hou dan van slapen)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)
    Ah, great dat je die hebt, als je muziek hard staat eh, kunnen anderen het dan horen? (cat) Want dat wil ik voorkomen haha. (aangezien iedereen slaapt in de bus en ik meer van muziek hou dan van slapen)


    Nee, je kunt hem meestal niet horen. Dat weet ik omdat ik dat zelf om de minuut check zodat niemand last heeft van mijn muziek (cat) + dat draadje raakt niet in de knoop 8D

    Sony koptelefoons zijn goed net als de oortjes. Met de oortjes ga je minstens een jaar mee en met de koptelefoon... tja die heb ik pas 3 maanden, maar hij is super.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Die van Trust zijn meestal wel goed.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Die van Trust zijn meestal wel goed.

    Ik heb er eentje voor een tientje gehaald bij de prijsmepper en er zit zon lekkere bass in ;9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik heb die van philips, die chronisch in de 15 euro bak ligt.

    Fijn ding, werkt goed, gaat niet snel kapot,,tenmiste, bij normale mensen. Ik heb er al een stuk of acht versleten, maar ik ga er ook op staan enzo.. Je kjunt het geluid er niet door horen! wel echt een aanrader, vooral omdat ie cheap is.


    The night is dark and full of terrors.