• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:
    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers
    -Aileen Megan Lockwood
    -Eleanor Rose Ducan.

    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:50 ]

    [mijn topics]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [nee geen liedje in gedachte]
    Andrew
    Ik luister naar Brady en knik. Als die klaar is kijk ik hem even aan. 'Ik denk alleen dat de tekst een beetje moeilijk is om zo snel te leren; zeg ik twijfelend terwijl ik naar de tekst kijk.

    bonita
    'yeah dan ben ik niet meer het enigste meisje' zeg ik blij terwijl ik der omhels. ' we moeten rechtdoor als ik het goed heb'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy
    'Wat maakt zijn leeftijd nou uit?! Hij komt net uit coma'zeg ik een beetje boos door haar reactie. 'Je moest gewoon wachten, nu zou het gewoon weer slecht kunnen gaan met hem, hij heeft een zwaar ongeluk achter de rug'

    Brady Wright
    'Ik onthoud teksten wel snel,' glimlach ik terwijl ik de tekst goed bestudeer en het liedje nog een paar keer opnieuw speel, 'maar ik hou denk ik wel de tekst erbij, gewoon voor de zekerheid. Anders komt het ook zo stom over, sta je daar te zingen voor Summer vergeet je de tekst.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mon topics,)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Summer

    "yeah dat word gezellig en volgens mij heb je gelijk" zeg ik vrolijk. "Maar ik heb je hulp nodig..tenminste als je zin hebt om me te helpen en om te dansen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    'tuurlijk wil ik he helpen en ik denk dat ik een weekje niet ga dansen met me enkel en het dan rustig op bouw' zeg ik glimlachend.'maar vertel waar je mijn hulp voor nodig hebt'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    Ik grinnik en knik. 'Tja niet echt slim ja'zeg ik lachend en kijk hem even aan. 'Wil je veder nog wat voor haar doen of niet?'vraag ik hem. Ondertussen lees ik even het smsje van Bonita en kijk daarna weer naar Brady.

    Brady Wright
    'Ik weet niet, misschien heb nog een idee?' vraag ik aan Andrew, 'ik kan iets met een roos doen ofzo, maar dat word denk ik een beetje overdreven.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jaden Mason Howard.

    'Eeeuhm Jongens ik sta hier.' zeg ik na ik de helft vanhet gesprek heb gehoord. Ik kon heus wel voor mezelf zorgen! Alhoewel. Ik was moe, maar dat kwam goed zei de dokter, als alles vandaag goed ging mocht ik morgen uit het ziekenhuis. Ik wou heel graag weg hier, het was saai en van die geur van ziekenhuis werd je gewoon misselijk. Ik zuchtte diep. Mijn hoofd bonkte.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew
    Ik bijt even nadenkend op mijn lip en kijk voor me uit. 'Je kan gewoon iets simpels voor haar kopen, of je kan uhhm naja ik ben niet echt bepaalt super romantisch'zeg ik en denk nog even na. 'Wacht is'zeg ik en kijk even op. 'Als je nou zegt dat ze niet moet gaan eten, kan jij wat lekkers gaan halen en dan samen met haar gaan eten ergens op een leuk plekje en dan heb je er gelijk even voor je alleen'zeg ik en kijk hem even aan. 'Nee wacht, slechte ideeën'

    Jayy
    'Weet ik'zeg ik tegen Jayden en loop naar hem toe. Ik ga op de stoel naast het bed zitten en kijk even naar hem. 'Gaat ie al wat beter?'vraag ik hem, ik vroeg me af of die eigenlijk wel wist wat die allemaal had.

    Brady Wright
    'Wat nou slechte ideeën!? Dat is een geweldig idee! Ik pak mijn mobiel uit mijn zak en zoek Summer op in de telefoon lijst, ik druk op en groene horentje en hoor de bekende toon die aangeeft dat ik bel.
    'Please Summer neem op,' mompel ik tegen mezelf.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 11:00 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    "Wees gerust het is pas over twee maanden en de rest van de informatie krijg ik over een paar dagen" zeg ik. "Maar laten we het erop houden dat ik ergens moet gaan zingen dankzij mijn broer en ze nog opzoek zijn naar dansers' . Net als ik verder wil vertellen gaan mijn telefoon. Snel pak ik hem uit mijn zak en neem op "Met Summer"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer