• 18 mensen delen mee aan een programma op tv.Ze reizen met het vliegtuig naar Zuid-Amerika.Daar worden ze verdeeld in 3 teams.Elke aflevering worden er 2 kanidaten naar huis gestuurd.Elk team word dus steeds kleiner.Aan het eind van de show blijven er 4 over en daar kom één winnaar uit!Die de grote geldprijs wint.Opweg naar de finale doet ieder team opdrachten en daar valt ook geld mee binnen te halen.Het totale bedrag wat er aan het eind staat krijgt de winnaar.Er word ook beslist met de opdrachten waar iedereen slaapt.
    ik heb 8 rollen nodig.8 meisjes want de negen jongens heb ik al;)
    Als je graag een rol wilt in deze story,zou je dan dit lijst willen invullen?

    naam:
    leeftijd:
    eigenschappen:
    uiterlijk +foto:
    crush:
    tot welke aflevering je komt van de show(er zijn in totaal 8 afleveringen):
    al bezet:
    Ariena Winston:crush Logan Henderson
    Uitslag morgen rond 11uur s'avonds

    hier alvast de story:)
    http://www.quizlet.nl/stories/90339/nine-boysnine-girlsthree-teams-and-one-price-ft-one-direction-an-big-time-rush


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    naam: Oliva Stone
    leeftijd: 17
    eigenschappen: Olivia heeft de neiging om altijd haar haar mooi te maken. Dat is een goede maar slechte eigenschap. Ook is ze dol op schoenen, vooral gympen. Voor de rest is ze wel aardig.
    uiterlijk +foto:


    crush: Zayn Malik
    tot welke aflevering je komt van de show(er zijn in totaal 8 afleveringen): 8

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 21:47 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    naam: Anastasia Pirikova
    leeftijd:18
    eigenschappen: Ze is erg lenig en behendig ook kan ze snel rennen ze is niet handig in puzzels en kan niet goed denken ze moet het echt hebben van de fysieke opdrachten
    uiterlijk +foto


    crush: James Diamond
    tot welke aflevering je komt van de show(er zijn in totaal 8 afleveringen):
    al bezet: 8 of anders 7

    Wil je ook meedoen aan de mijn verhaal
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136114

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 17:29 ]


    Mijn geheim is geheim

    naam: Elodie McDavid
    leeftijd: 17
    eigenschappen:Ze is in het begin enorm verlegen maar hoe beter ze anderen leert kennen hoe enthousiaster ze wordt. Ze is een echt luisterend oor en prijst zichzelf vaak weg zodat haar vriendinnen gelukkig zijn. Maar deze Show is haar moment om te schijnen. Ze heeft grappige humor, die ze zo vaak mogelijk gebruikt.
    uiterlijk +foto:


    Ze draagt vaak jurkjes, deze zijn zowel wat stoerder als echt meisjesachtig. Ze is maar 1.60 groot.
    crush: Louis Tomlinson
    tot welke aflevering je komt van de show(er zijn in totaal 8 afleveringen): Geen idee, 7 ofzo? kies je zelf maar (;
    ____
    Okay, ik kan echt geen rolletjes maken xd

    naam: Jayden Heart
    leeftijd: 17
    eigenschappen: Lief, zorgzaam, aardig. behulpzaam
    uiterlijk +foto: Zie foto ^
    crush: Carlos Pena
    tot welke aflevering je komt van de show(er zijn in totaal 8 afleveringen): ^Geen ideee 6 ofzo?


    xoxox loveu

    naam: Summer Melody Night
    leeftijd: bijna 17
    eigenschappen: Summer is geen verlegen type. Ze maakt vrienden met alles en iedereen en blijft altijd even vriendelijk. Ze loopt meestal gewoon op mensen af en stelt zich voor me altijd dezelfde lieve ontblote glimlach. Het is het soort persoon dat niet zonder vrienden kan, ze heeft altijd iemand nodig. Ze raakt rap verdwaald en vergeet vaak waarom ze juist op die plaats is omdat ze met veel dingen tegelijk bezig is. Wat ze nooit vergeet is waarom ze iets doet.
    uiterlijk +foto:


    crush: Niall Horan
    tot welke aflevering je komt van de show(er zijn in totaal 8 afleveringen): geen idee 7 of 8??


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    naam: Daphne Jhonson
    leeftijd:17
    eigenschappen: Daphne is soms verlegen en soms niet, ze neemt het voor haar vrienden en vriendinnen altijd op en blijft lachen ookal voelt ze zich rot van binnen ze houd heel veel van haar Chanel geurtje en doet het dan ook altijd op ze houd van shoppen en is totaal niet verwend ze kan een grote mond geven als ze word afgekat maar meestal doet ze dat niet, ze loopt weg voor haar problemen en kan zich meestal wel groot houden.
    uiterlijk +foto:http://weheartit.com/entry/31546830
    crush:Liam payne
    tot welke aflevering je komt van de show(er zijn in totaal 8 afleveringen): 8 anders 7;p

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 17:00 ]


    “I don't think it's going to work out. Winning..won't help in any case. Because she came here with me.- Peeta Mellark

    ik start morgen want ik heb nog niet genoeg rollen:(
    xxx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Mag ik nog invullen?
    Doe ik dan wel straks, moet zo weg.

    naam: Tilly Savannah Hurley.
    leeftijd: 17
    eigenschappen: Tilly is een spontaan en grappig meisje. Haar vrienden houden vooral van haar gevoel voor humor. Ze staat altijd klaar voor haar vrienden en weet hoe ze hen moet troosten. Tilly is heel avontuurlijk aangelegd en houdt van uitdagingen. Ze is heel sociaal en durft zeker voor haar zelf opkomen. Tilly is sportief en bovendien ook heel slim. Als ze iets wilt dan gaat ze er ook voor. Soms kan ze wat gemeen zijn, maar alleen als mensen haar storen.
    uiterlijk +foto:


    Selena Gomez.
    crush: Harry Styles.
    tot welke aflevering je komt van de show: 7 of 8

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 13:36 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Voor wie heb je er nog nodig, dan maak ik er nog wel x

    naam: Cloé Lively
    leeftijd:18 jaar
    eigenschappen: Ze is zeer sociaal, staat vaak in voor een grapje en wilt voor iedereen het goede. Ze kan bot uit te hoek komen maar dat is niet de bedoeling. Ze houdt van winkelen en hygiëne.
    uiterlijk +foto:


    Ze ziet er graag keurig en netjes uit. kleren zijn een belangrijk iets in haar leven waardoor ze zelden met ene outfit twee keer wordt gezien. Ze is 1.76 meter en slank
    crush: Kendall Schmidt
    tot welke aflevering je komt van de show(er zijn in totaal 8 afleveringen): 5

    Calypso schreef:
    Mag ik nog invullen?
    Doe ik dan wel straks, moet zo weg.

    tuurlijk:)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Calypso schreef:
    Mag ik nog invullen?
    Doe ik dan wel straks, moet zo weg.

    ehmm sorry ik heb ze dus blijkbaar allemaal al-_- sorry:$


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.