• Mijn viendin is sinds vanmorgen 9:00 weggegaan, op vakantie, en meestal deed ik álles met haar. Alleen ze is twee weken weg. Alleen nu verveel ik me echt dood en ik ga geen twee weken overleven ;o.

    Iemand tips? ;a.

    - Ik heb al beloofd om te tekenen, maar ik weet ook niet wat
    - Schrijven
    - Films kijken
    - Boek(en) lezen
    - Mooie plaatjes zoeken voor inspiratie
    - Foto's bewerken
    - Je favo serie kijken
    - Een lijst maken met dingen die je nog eens wil doen
    - Al die dingen uitvoeren vóór je vriendin terugkomt
    - Je vriendin overladen met lieve berichtjes
    - Naar de bioscoop
    - Iets leuks gaan doen met iemand anders
    - Een computerspel doen
    - Een nieuwe taal leren

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 21:15 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    - Schrijven
    - Films kijken
    - Boek(en) lezen
    - Mooie plaatjes zoeken voor inspiratie
    - Foto's bewerken
    - Je favo serie kijken
    - Een lijst maken met dingen die je nog eens wil doen
    - Al die dingen uitvoeren vóór je vriendin terugkomt
    - Je vriendin overladen met lieve berichtjes
    - Naar de bioscoop
    - Iets leuks gaan doen met iemand anders
    - Een computerspel doen

    Houd je dat niet even bezig? (A)


    If we can't live together, we are going to die alone.

    Een nieuwe taal leren ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oke dus voor de 3de keer (stomme pc):

    random: Koekjes of cupcakes bakken, feestjes geven, op kamp gaan, mensen uit de buurt leren kennen, zwemme, nnaar eenn prethttpark ofzo., ijsjes eten, heel veel bellenn of whatsappen met je vriendin, boeken lezen (er zijn een heleboel mensen op Q die leuke boeken weten), verhalen schrijven, verhalen lezen, zingen, kamer pimpen, schoolspullenn voor volgend jaar kopen, meer nodig?


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    ~ Prutsen met bewerkprogramma's
    ~ Nagels doen
    ~ De choreografie van je favoriete liedjes leren (als het een choreografie heeft)
    Ennnn... Duduum
    Ik zou City Hunter, Hana Kimi, You're Beautiful en Shut Up! Flower Boy Band voorstellen (cat)


    Dat is wat ik doe als ik me verveel... geen idee of jij dat ook leuk zal vinden :')


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Proberen nieuwe vrienden/innen te maken via Twitter of andere internetsites
    echt leuk:)


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    Ontvoer Stephenie Meyer, dwing haar te leren schrijven, stuur haar naar een kamp voor feministen en laat haar een vijfde twilight boek schrijven. Kijk lachend toe als de fans huilend beseffen dat Bella geen willoze deerne meer is maar een sterke vrouw.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben van plan deze vakantie misschien te leren schaken door op het internet te dingesen. Misschien iets voor jou? :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Tadaaa.
    Echt waar ik houd zo veel van deze site 8D


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Fondue schreef:
    Tadaaa.
    Echt waar ik houd zo veel van deze site 8D


    Me to! *O*

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 21:22 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    een leuk tijdschrift kopen en lezen, leuke cd's kopen en luisteren, WEERWOLVEN VAN WAKKERDAM!, zo'n ontwerp of teken boek kopen, een strip verzinnen, dromen, leuke quotes bedenken, lieve gedichtjes schrijvenn voor je vriedin, je vriendin dwingen internet te hebben en chatten, iets vaags van papier maché maken, experimenteren met nagellak, spelletjes spelen met mensen of broetjes en zusjes (ja dat zijn dus niet dezelfde), etc.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Sjiriki schreef:
    Ontvoer Stephenie Meyer, dwing haar te leren schrijven, stuur haar naar een kamp voor feministen en laat haar een vijfde twilight boek schrijven. Kijk lachend toe als de fans huilend beseffen dat Bella geen willoze deerne meer is maar een sterke vrouw.


    ^^ :D
    funny gewoonweg.


    -

    Facebook


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Fondue schreef:
    Tadaaa.
    Echt waar ik houd zo veel van deze site 8D

    Ik zou hier graag willen op klikken, maar ik wantrouw aanklikbare linkjes. D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Wonderaction schreef:
    (...)
    Ik zou hier graag willen op klikken, maar ik wantrouw aanklikbare linkjes. D:


    Doe maar, het is niet gevaarlijk ;D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wonderaction schreef:
    (...)
    Ik zou hier graag willen op klikken, maar ik wantrouw aanklikbare linkjes. D:

    hij is echt niet gevaarlijk, er komt niks in je beeldscherm springen, er begint niemand te gillen. Helemaal niks.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see