• Ik ben helemaal fan van het Koreaanse B.A.P (afkorting van Best Absolute Perfect).
    Nu vroeg ik me af, zijn er hier op quizlet eigenlijk nog meer B.A.P fans?

    Mocht je niet weten wie B.A.P zijn, hieronder hun laatste Koreaanse nummer en hun eerste Japanse nummer.



    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 16:52 ]


    Yongguk & Daehyun <33

    Nog nóóit van gehoord en kan dus moeilijk fan zijn. Maar goed, vanaf nu noem ik de fans bappers :Y).


    Some people are art and do art at the same time

    Een fan van B.A.P wordt een B.A.B.Y genoemd XD


    Yongguk & Daehyun <33

    Wat een scheve band naam :Y) Vind het zo jammer dat al die bands steeds meer op elkaar gaan lijken. Qua effecten en kledingstijl dan.
    Ik vind het niet echt leuk of zo. Ik denk dat ik 1 wel zou kunnen luisteren als ik me verveel, maar ik heb toch liever Big Bang of zo.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 17:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je kent mijn muziek keuze al. :P

    Ik vind het grappig hoe beroemd Koreaanse muziek de laatste tijd is geworden :'). Nope, nooit van gehoord, sorry. De enige Koreaanse zanger die ik ken is Psy, haha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bap. Bapbapbapbapbapbapbap.
    Sorry, nooit van gehoord, maar de naam is wel leuk c:


    Tijd voor koffie.

    Mij doet het eerder denken aan fap. Maar ja. :'D


    26 - 02 - '16

    Maven schreef:
    Mij doet het eerder denken aan fap. Maar ja. :'D

    Fantastic Absolutely Perfect.


    Tijd voor koffie.

    Ik vind alle Koreaanse muziek op elkaar lijken :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Tesserae schreef:
    (...)
    Fantastic Absolutely Perfect.

    Waha, arme jongens toch :'D. En dan iedereen fapfapfapfapfapfapfap zeggen ... :X


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Waha, arme jongens toch :'D. En dan iedereen fapfapfapfapfapfapfap zeggen ... :X


    Misschien wordt F.A.P wel een nieuwe Koreaanse boyband. :P

    Ik vind de band naam echt verschrikkelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tesserae schreef:
    (...)
    Fantastic Absolutely Perfect.


    Nee, meer Forever Alone Party


    26 - 02 - '16

    ze klinken leuk.
    *zoekt meer muziek van ze op*


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mijn zus en ik zijn sinds het begin van B.A.P al fan. Ik herinner me nog dat ze mijn kamer kwam binnenstormen nadat ze de teaser van hun debuutvideo had gezien, en hoewel het slechts de teaser was, keken we wel uit naar hun eerste liedje, want aan de teaser was te zien dat ze anders waren dan de meeste Kpop groepen.
    Over het algemeen ben ik niet zo'n fan van Kpop (of van pop in het algemeen), aangezien de meeste groepen wel wat op elkaar lijken en de meisjesgroepen vind ik al helemaal niets, maar B.A.P vind ik echt goed.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 22:35 ]


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.