• Ik heb een stel "vrienden" 2 daarvan zijn wel echte vrienden de andere 4 niet. Ze zitten de hele tijd opmerkingen te maken over me borsten, me haar en ga zo maar door. Ik had gezegt dat het niet leuk was, maar hun luisterde niet. Nu heb ik ze allemaal een keer goed geschopt! Nu drufen ze niet meer. Behalve me 2 beste vrienden dan, maar ik weet van hun dat ze het niet menen en doen net alsof ze met me aan het flirten zijn. Maar als iemand dom doet in dit soort dingen: Schop hem dan! ;)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Haha, xD ik laat ze altijd. Maarja schoppen kan ook werken ja;)


    Why don't you break my heart

    Niemand van me klas durft te etteren bahlve de jongens die vorig jaar niet in mijn klas hebben gezeten. Ze weten allemaal dat ik sterk ben.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ja dat ken ik. Alleen ik heb nu een paar meiden die graag arrogant tegen mij doen en me uitschelden enzo ¬¬ zielige kinders, de rest die mij kent,heeft echt niet graag ruzie met mij.


    Why don't you break my heart

    Ik heb een jongen in de klas die ik leuk vind .. maar een meisje, die flirt er de hele tijd mee .. en dat vind ik dan echt kut om te zien. :S
    en ze heeft zelf een vriendje. Dusja , ik vind het een beetje dom allemaal


    Because Nobody Love's

    Ik heb een jongen in de klas die ik leuk vind .. maar een meisje, die flirt er de hele tijd mee .. en dat vind ik dan echt kut om te zien.
    en ze heeft zelf een vriendje. Dusja , ik vind het een beetje dom allemaal


    Dat heb ik dus ook!:O Alleen ze is wel een van mijn beste vriendinnen maar ze weet nu dat ik hem leuk vind dus ze gaat minder lopen flirten enzoo


    a figment of your imagination