• Wies daar al een keer geweest hoe was het vertel je verhaal:D

    ik moet straks om 17.00u daar zijn omdat ik een boom heb bespoten met graffitie(tis toch mooier dat er tokio hotel eropstaat:P) maar nu ben ik bang dat ze me niet geloven ofzo.. en ben nu super erg zenuwachtig. maar ik wist niet dat je niet op een boom mocht spuiten. Er staat toch geen bordje bij VERBODEN GRAFITTIE TE SPUITEN en de wed kan ik niet eens lezen-_-'

    Ja me broer omdat ie snoepjes tegen een auto aangooide met wat vriendjes (toen die stuk jonger was). Hij kreeg taakstraf van 4 uur.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik krijg waarschijnlijk 2 uurtjes en mijn vriendin krijg 4 uurtjeO_O ookal is ze maar 1 jaar ouder dan mijxD

    Whhahah SOraya hoe kon je ook xD.. Moet je ook niet doenxD>> Muahaha welke boom? In venloxD?

    x,


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik bener 1 x geweest,, maar dat was niet omdat ik iets verkeerd had gedaan,, maaar hoezo wel,, zeg ik liefer niet,, Is nogal Lang verhaal,, en Niet boeint voor jullie om aan te horen,, en het ligt nogal gevoelig


    Dunno ><

    Graffiti is altijd illegaal, behalve als je het op een legale spuitplek doet, bovendien is graffiti op bomen slecht voor de natuur ;)
    Je kan het beste gewoon rustig je verhaal vertellen, een strafblad zul je niet krijgen, misschien een kleine taakstraf, je moet het waarschijnlijk ewl schoonmaken xD

    Ohoh... stoutert!! x]
    Ik ben daar nog nooit heengeweest...
    Maar ik ben de laatste tijd best evil, dus lang zal het niet meer duren x]

    Welke boom heb je eigenlijk bespoten, dan ga ik ervoor buigen x]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik ben er BTW nog nooit geweest o.o
    Geen foute dingen denken hea xD (N)
    Ik heb alleen veel verstand van Graffiti

    Ben er nog niet geweest :') Maar als 'k nog 8x te laat kom op school moet ik er wel heen -.-
    Die regels bij ons zijn sinds kort echt belachelijk geworden -.-


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    uhm ike nogg.. niet xD zou zo nog gaan kunne gebeuren hoor xD ike ben niet zow heel sweet xD maari k word gewoon tot nu toe niet gepakt:X
    annyway ik heb dus geen idee maarh et scheen niet zo leuk te zijn heb ik gehoort ¬¬ mjaa wie moet ik tergenwoordig wel of niet gelove hea..


    A Noble was Born in Chaos

    ik ben er nog niet geweest.. ik te braaf.. x3 ik rij alleen spook op mijnfietsje en ik kijk hoe mensen graffiti spuiten n_n hihi


    We can only learn to love by loving.