• Jap, mijn vriendin en ik zijn net klaar om naar een fuif te gaan en ik ben eventjes asociaal om dat aan jullie te melden ^^

    wat zijn jullie plannen voor vanavond?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    slapen D;?


    Pretty is just a pretty word.

    Zuipen en slapen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cammen & Lachen met een vriendin & Slapen ;p


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Het enige wat ik nu nog moet doen is douchen en dan nog even blij zijn omdat ik morgen naar The Amazing Spider-man ga en dan slapen. :'D


    wth.

    Proberen te slapen, wat waarschijnlijk niet gaat lukken door het feest hier naast (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Slapen?


    Olive

    DarkSavior schreef:
    Zuipen en slapen :Y)

    Ik las eerst 'zuigen'. I lol'd.

    Q en daarna slapen. Ik heb vannacht vijf uurtjes slaap gehad en ik moest vandaag van 12 tot 8 werken. :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Bier drinken en kut roepen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    SEXYSTYLESx schreef:
    slapen D;?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nou ik had gehoopt op Conincx Pop te zijn. Daar ben ik ook geweest, maar omdat mijn zusje weer moet zeiken waren we om half 6 al weg. En nu ben ik helemaal chagrijnig en slgjlsekfjalfjsdljioev.


    Food.

    Ik mag nog niet uitgaan en dat is wel zeer confronterend. (cat)
    IK BEN BIJNA 16 GJHTRGNRTJGKLEND

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 23:40 ]


    Owl you need is love.

    Slapen ,maar mensen zijn dronken, maken ruzie em keiharde muziek woehoe e.e


    Shoganai i ne~

    Leuk joh :)

    Ik ben net terug van een festival, ben helemaal los gegaan. Ik heb nu pijn in mijn oren, aangezien ik helemaal vooraan stond, bij het podium en dat van 1 uur tot 11 uur in de avond. En ik heb pijn in mijn benen van het staan, maar het was het helemaal waard. Geweldig dag gehad en helemaal los gegaan. (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    De bierfeesten zijn bezig en ik hoor ze tot in mijn kamer meaning dat ik nog tot minsten vier/vijf uur wakker zal zijn en op Q zal zitten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Msn en drama kijken (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo