• En dus download je Slender! Okee lol, m'n neef daagde me uit om het te gaan spelen. Ben benieuwd, iedereen praat er altijd over alsof het heel eng is, dus dat wordt lachen. Gelukkig heb ik mijn kat nog.
    Mensen die het gespeeld hebben? Ik weet het doel van het spel niet eens x'D


    i put the fun in funeral

    Ik speelde het! 8D
    Je moet tekeningen verzamelen. Hoe meer je er hebt, hoe leuker het spel wordt!
    Have fun. (wbw)

    Lioncourt schreef:
    Ik speelde het! 8D
    Je moet tekeningen verzamelen. Hoe meer je er hebt, hoe leuker het spel wordt!
    Have fun. (wbw)


    O ja, die pages x]. Maar m'n neef zei dat het niet uit te spelen was of zo?
    Hm.. Ik probeerde 't spel net even uit, maar hij is echt ontiegelijk traag. Volgens mij is het allemaal een beetje te veel voor mijn oude minilaptop x'D. Ik kan nog wel even wat eraan proberen te kloten, maar ik denk dat ik het beter op de computer op zolder kan spelen. Op zolder nog wel >.<


    i put the fun in funeral

    Ik heb al een hele page gevonden, goed genoeg (cat). Ben al een aantal keer meneer Slender tegen het lijf gelopen. 't Zijn de geluidseffecten die het 'm doen D:


    i put the fun in funeral

    Wat is Slender?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    MIHIHIHIHIHIH

    Ik zei toch dat ik op je zolder zat? (cat)

    Kijk namelijk maar eens bij mijn ouder usernames!


    quidquid excusatio prandium pro

    Lol x'D
    Ik zit ook alleen thuis maar ik ga geen weirde spelletjes spelen x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Blomkvist schreef:
    Wat is Slender?


    Van wat ik begrepen heb van mijn neef: Een vaag horrorspel waarbij je een meisje(?) speelt dat om een onduidelijke reden in het midden van de nacht besloten heeft dat het een goed idee is om naar pages opzoek te gaan in een bos. In dat bos zwerft een gezichtsloze dude in een pak met tentakel armen die je probeert te verkrachten(?). Maar misschien kijkt mijn neef te veel hentai.


    i put the fun in funeral

    Mordin schreef:
    MIHIHIHIHIHIH

    Ik zei toch dat ik op je zolder zat? (cat)

    Kijk namelijk maar eens bij mijn ouder usernames!


    YOU D:
    Je kan nog wel even op mijn zolder blijven zitten, ik ben te lui/schijterig om naar de zolder te gaan ^^. Voor nu stop ik met spelen, ik pleeg eerder zelfmoord van frustratie dan dat slenderman me te pakken krijgt. ZO. SLOOM D:


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    YOU D:
    Je kan nog wel even op mijn zolder blijven zitten, ik ben te lui/schijterig om naar de zolder te gaan ^^. Voor nu stop ik met spelen, ik pleeg eerder zelfmoord van frustratie dan dat slenderman me te pakken krijgt. ZO. SLOOM D:


    GA NAAR ZOLDER EN SPEEEEEL! NUUUUUUU!


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik zou maar uitkijken voor Alwin. He is scary indeed. And he hates it when you collect pages (cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Looking for me? :D


    Do you mean trees?

    Slenderman schreef:
    Looking for me? :D


    Pfff, wannabe faker.


    quidquid excusatio prandium pro

    Yoda schreef:
    Ik zou maar uitkijken voor Alwin. He is scary indeed. And he hates it when you collect pages (cat)


    I hate it when people invade mmy nice and cosy dark park of darkness full of chairs!


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Pfff, wannabe faker.


    bitch please


    Do you mean trees?

    Slenderman schreef:
    Looking for me? :D

    Dude, I'm your biggest fan! *Worships you* _O_