• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 19:19 ]


    I am an idiot, I move.

    Korra schreef:
    (...)

    Ze moeten volgens mij eerst overleggen of ze uitleg mogen geven.

    We hebben inmiddels besloten dat we zullen antwoorden als de users die op die lijst stonden ons een pb sturen ^^


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ben ik nou de enige die de lijst niet heeft gezien..? Ik wist er niet eens vanaf totdat ze het er in het "opzoek naar moderators"-topic erover hadden...

    Maar ik geef jullie nergens de schuld van. Ik vind het een logische reactie en het is dan ook goed dat jullie, nu alles opgehelderd is, met de waarheid naar buiten komen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Pioneer schreef:
    (...)
    We hebben inmiddels besloten dat we zullen antwoorden als de users die op die lijst stonden ons een pb sturen ^^


    Dat heb ik dus gedaan naar Yoda, maar die is offline.

    Pioneer schreef:
    (...)
    We hebben inmiddels besloten dat we zullen antwoorden als de users die op die lijst stonden ons een pb sturen ^^


    Omg, pb me waarom ik er op stond! Hahaha, grapje, ik weet het ondertussen wel. Al denk ik niet dat je mijn strafblad erbij mag betrekken zoals gedaan is omdat de laatste denk ik wel van een jaar geleden is, of zelfs langer.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze staat op inactief, maar op de lijst als faker.

    Oh, toevallig dat ik het daar net met haar over wou hebben. Is ze daarom geband..? I'll see...


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    DoctorReid schreef:
    Ben ik nou de enige die de lijst niet heeft gezien..? Ik wist er niet eens vanaf totdat ze het er in het "opzoek naar moderators"-topic erover hadden...

    Maar ik geef jullie nergens de schuld van. Ik vind het een logische reactie en het is dan ook goed dat jullie, nu alles opgehelderd is, met de waarheid naar buiten komen.


    Ik heb de lijst ook niet gezien hoor c:


    The artist is the kid that survived.

    Hiddlesworth schreef:
    (...)
    Oh, toevallig dat ik het daar net met haar over wou hebben. Is ze daarom geband..? I'll see...


    Ze is zelf op inactief gegaan nadat iedereen op Q haar verdacht, geloof ik. (:


    Your make-up is terrible

    Wow, mag ik wat vragen, wat is een strafblad, hoe krijg je dat?


    The artist is the kid that survived.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze is zelf op inactief gegaan nadat iedereen op Q haar verdacht, geloof ik. (:

    Jeetje, ben ik weer te laat.. had d'r al vanaf.. héél lang verdacht en toen ik het op de lijst zag wou ik het toch maar even vertellen, en nu kom ik er als nog weer te laat mee.. ach, 't zal ook wel..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Payzer schreef:
    Wow, mag ik wat vragen, wat is een strafblad, hoe krijg je dat?

    Waarschuwingen, forumbans, gewone bans etc. die een persoon ooit heeft gekregen verschijnen op die persoon zijn/haar strafblad. Zodat wij kunnen zien of iemand al vaker de regels heeft overtreden of niet. Anders valt het voor ons onmogelijk bij te houden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Payzer schreef:
    Wow, mag ik wat vragen, wat is een strafblad, hoe krijg je dat?


    Als je bijvoorbeeld een topic omhoog bumpt waar al tijden niet in is gereageerd en jij hebt geen goede reden om het te bumpen krijg je daar een waarschuwing voor. Die waarschuwing komt dan op je strafblad te staan, even eens een ban (als je die hebt gehad) die staat er dan ook op.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 18:35 ]

    Payzer schreef:
    Wow, mag ik wat vragen, wat is een strafblad, hoe krijg je dat?


    Op Quizlet hebben we regels. En als je die regels overtreed dan krijg je een waarschuwing. En dan heb je eens straf blad.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Payzer schreef:
    Wow, mag ik wat vragen, wat is een strafblad, hoe krijg je dat?

    Een strafblad is een soort lijst waar op staat wat jij allemaal mis prutst hebt op Q -bv; ongewenste reclame maken- en er staat ook wat voor straf je hebt gekregen en wanneer (dus bijvoorbeeld; waarschuwing). Je krijgt een strafblad als je iets doet dat niet mag.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hiddlesworth schreef:
    (...)
    Jeetje, ben ik weer te laat.. had d'r al vanaf.. héél lang verdacht en toen ik het op de lijst zag wou ik het toch maar even vertellen, en nu kom ik er als nog weer te laat mee.. ach, 't zal ook wel..


    Oh, ik dacht dat jullie bevriend waren.


    Your make-up is terrible

    Pioneer schreef:
    (...)
    Waarschuwingen, forumbans, gewone bans etc. die een persoon ooit heeft gekregen verschijnen op die persoon zijn/haar strafblad. Zodat wij kunnen zien of iemand al vaker de regels heeft overtreden of niet. Anders valt het voor ons onmogelijk bij te houden.


    Ah, oei, hehe, dan heb ik een strafblad *trots* Nee wacht *niettrots* Nu kan ik nooit Beta-Reader worden of Bemiddelaar...:C


    The artist is the kid that survived.