• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 19:19 ]


    I am an idiot, I move.

    Ik vind 't best wel zielig dat iemand Q hackt om een rel te starten. Als dit niet was uitgelekt was er niks aan de hand geweest..


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Wow I sort of wish I hadn't defended you guys now. But fair enough. Ik zou ook niet weten wat ik zou doen als ik in die situatie zou zitten. So no opinion about it. Glad you guys confessed.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ----

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 1:09 ]


    -

    Belikov schreef:
    (...)
    Hahaha ja dat begrijp ik wel, ik deed ook wel wat overdreven, maar jullie letten wel degelijk op ons gedrag... Maar bijvoorbeeld nu, ik ben niet echt gemeen bezig, maar volgens mij wel irritant en koppig, maar dit zou dan geen reden zijn om me op zo'n lijst te zetten? Alleen maar als het echt té erg zou worden (schelden, dreigen, dat soort dingen?)?

    Je moet heus niet zo ongerust zijn hoor :'D.
    Als jij een hele dag de ergste scheldwoorden zou bedenken en hier plaatsen zou je vast nog mod kunnen worden.
    Nu als je dat vlak voor de moderatorverkiezingen zou doen, dan zou het niet lukken denk ik, maar voor de rest :'D.
    Als je het nu weken achter elkaar doet, dan zou het ons vast opvallen en dan zou je toch wat minder kans hebben vast. Tenzij dat nu al lang geleden is hé.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Pioneer schreef:
    (...) als het goed is heeft krull nu minder forumberichten als op de printscreen, omdat we dat modtopic met die lijst verwijderd hebben (standaard procedure als de nieuwe mods bekend gemaakt worden)

    Dat verklaart dan inderdaad al een hoop.. Volgens mij had Nikki een printscreen gevonden waarin Krull inderdaad rond de zelfde berichten had als op de printscreen.


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    (...)
    De printscreen is zo ver ik heb begrepen gisteren pas gemaakt en daarna gelijk doorgestuurd. Ik weet niet precies hoe het zit met die berichten aantallen..


    Een aantal printscreens, die verder geen betrekking tot de lijst hebben, zijn erg oud. Je zag dat sommige topics geopend waren door users die al lang geen moderators meer zijn.
    Hoe dan ook, ik vind het goed dat de hacker de lijst heeft doorgestuurd. Weten wij tenminste ook hoe het eraan toegaat in het mod-panel.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Een aantal printscreens, die verder geen betrekking tot de lijst hebben, zijn erg oud. Je zag dat sommige topics geopend waren door users die al lang geen moderators meer zijn.
    Hoe dan ook, ik vind het goed dat de hacker de lijst heeft doorgestuurd. Weten wij tenminste ook hoe het eraan toegaat in het mod-panel.


    Dat was om te bewijzen dat het geen photoshop was. :-)

    madeupyou schreef:
    (...)
    Je moet heus niet zo ongerust zijn hoor :'D.
    Als jij een hele dag de ergste scheldwoorden zou bedenken en hier plaatsen zou je vast nog mod kunnen worden.
    Nu als je dat vlak voor de moderatorverkiezingen zou doen, dan zou het niet lukken denk ik, maar voor de rest :'D.
    Als je het nu weken achter elkaar doet, dan zou het ons vast opvallen en dan zou je toch wat minder kans hebben vast. Tenzij dat nu al lang geleden is hé.

    Hahaha, nee ik ben ook niet echt ongerust. Ik wil liever béta reader worden (:
    Maar het lijkt me best logisch dat jullie dat in de gaten houden, over wie er veel scheld en hoe lang achter elkaar. Om eerlijk te zijn ben ik ook niet echt van plan om dat te gaan doen, maar het is altijd handig om te weten wanneer jullie er genoeg van krijgen. Dat weten we nu ongeveer (: Dus allemaal koest houden, haha!


    Believe in yourself.

    Was dit een tijdelijke lijst of een vaste lijst?

    Navigate schreef:
    (...)

    Dat was om te bewijzen dat het geen photoshop was. :-)


    Dat was zeker mijn topic? Ja dat was om aan te tonen dat het echt was, aangezien dat topic al erg oud is...


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Dat was zeker mijn topic? Ja dat was om aan te tonen dat het echt was, aangezien dat topic al erg oud is...

    Yes

    -

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 17:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kan het nog geloven dat er een lijst is, oké. Maar dat jullie er nog over lopen te liegen dat het er is en dat het fake is en niet eens toegeven dat er zoiets is, is gewoon superlaag. Ik weet dat sommige van deze mods er niets mee te maken hebben, maar ik vind het ontzettend laag dat jullie ons op al dit soort dingen beginnen en jullie lopen fucking schijnheilig erover te doen, ga dan niet tegen ons zeggen hoe we ons moeten gedragen, dan dat jullie het doen. Sommige mods (diegene zelf weten wel wie ze zijn, ik ga niet laag zijn om hun openbaar te maken :') ) moeten echt goed over nadenken of ze het mod schap wel waard zijn.


    SLOAN.

    Korra schreef:
    Was dit een tijdelijke lijst of een vaste lijst?
    een lijst die van belang was bij deze modverkiezingen, dus tijdelijk


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Authors schreef:
    (...)

    Dat weten we niet. Hij is gisteren doorgestuurd, maar hij kan al veel eerder gemaakt zijn!


    Volgens mij stond er op die printscreen dat het topic voor het laatst bewerkt was op 27 juni, geloof ik. Ik weet het niet meer zeker. Dat is een paar dagen geleden. Dus ik denk niet dat hij veel eerder gemaakt is.


    Your make-up is terrible