• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 19:19 ]


    I am an idiot, I move.

    Pioneer schreef:
    (...)
    Je bent niet de enige die dat vind. Wij zijn er zelf ook erg van geschrokken. Zoiets moet niet kunnen. Bovendien is hacken strafbaar. Rutger kan zelf besluiten of hij daar extra maatregelen tegen gaat nemen of niet..

    Ik hoop het wel. Misschien dat mijn mening iets minder zwaar meetelt hierin omdat ik mijzelf nooit heb opgegeven als nieuwe mod en daarom ook niet op de lijst beland ben, maar als iemand zoiets gaat lekken is meteen de rust op Quizlet verstoort. In dit geval denk ik dat dit beter nooit naar voren was gekomen, de users hoeven niet alles te weten.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Belikov schreef:
    (...)
    Eigenlijk heb ik wel een vraag... Misschien een beetje stom maar ergens best wel redelijk:
    Hebben jullie meer an zulke lijsten? Of was dit gewoon eenmalig vanwege de moderator verkiezingen?

    Eenmalig, vanwege de verkiezingen. Daarna gaat die lijst ook weer weg.


    I am an idiot, I move.

    Belikov schreef:
    (...)
    Eigenlijk heb ik wel een vraag... Misschien een beetje stom maar ergens best wel redelijk:
    Hebben jullie meer an zulke lijsten? Of was dit gewoon eenmalig vanwege de moderator verkiezingen?

    Wij hebben alleen zo'n lijst tijdens de moderator verkiezingen. Ik zie niet in waarom we anders een lijst zouden maken. Hoe bedoel je het precies? Een lijst met users die wij niet mogen ofzo? Ik kan je verzekeren dat die niet bestaat :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Creed schreef:
    (...)
    Kan ik ook maar iets goed doen? Ik probeer nu alleen maar te helpen. Maar nee, dat is ook al niet goed.

    Nee, nee zo bedoel ik het niet! Ik heb best wel respect voor je dat dit allemaal ongeveer in je eentje hebt gedaan! Maar we vallen nu jou lastig met alles en als ik in jouw voeten had gestaan had ik waarschijnlijk niet eens geweten wat ik zou moeten doen in mijn eentje..


    Believe in yourself.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik hoop het wel. Misschien dat mijn mening iets minder zwaar meetelt hierin omdat ik mijzelf nooit heb opgegeven als nieuwe mod en daarom ook niet op de lijst beland ben, maar als iemand zoiets gaat lekken is meteen de rust op Quizlet verstoort. In dit geval denk ik dat dit beter nooit naar voren was gekomen, de users hoeven niet alles te weten.

    Dat denken wij zelf ook. Die lijst hebben wij echt niet aangemaakt om mensen te kwetsen, werkelijk alleen als hulpmiddel bij de verkiezingen. Ik vind het dan ook heel lullig voor de users die op de lijst stonden dat die lijst is uitgelekt. Dat had niet mogen gebeuren. Daarom zeg ik ook, ik ben nog niet klaar met degene die de website gehackt heeft. Daar komen echt wel ernstige gevolgen voor. Maar we moeten nu eenmaal wachten op Rutger, en die is op vakantie, dus momenteel kunnen wij ook even niks dan iedereen hier zo goed mogelijk antwoord te geven van de situatie.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    -

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 17:31 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Pioneer schreef:
    (...)
    Wij hebben alleen zo'n lijst tijdens de moderator verkiezingen. Ik zie niet in waarom we anders een lijst zouden maken. Hoe bedoel je het precies? Een lijst met users die wij niet mogen ofzo? Ik kan je verzekeren dat die niet bestaat :'D

    Nou nee zo laag denk ik nou ook weer niet over jullie, hoor! (:
    Ik weet ook eigenlijk niet waarvoor het nog meer zou kunnen, maar je weet maar nooit...


    Believe in yourself.

    Creed schreef:
    (...)
    Kan ik ook maar iets goed doen? Ik probeer nu alleen maar te helpen. Maar nee, dat is ook al niet goed.


    Ik weet niet of je je door mij ook aangevallen voelde want ik zei ongeveer hetzelfde als Belikov, maar zo bedoelde ik het totaal niet. Ik vind het vervelend en juist lullig voor jou dat je alles alleen op moest vangen, vandaar dat ik me af vroeg of de andere ook nog gingen helpen zeg maar :-)

    hoeveel topics zijn jullie van plan hieraan te verspillen. Het spijt de mods
    , en ik geloof niet dat ze honderden reacties nodig hebben om te laten weten dat ze fout zitten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Creed schreef:
    (...)
    Eenmalig, vanwege de verkiezingen. Daarna gaat die lijst ook weer weg.

    Oh, nou ja dit was dan waarschijnlijk ook wel de enigste en laatste keer.. Neem ik aan dan xD


    Believe in yourself.

    Hadden jullie dus ook zo'n lijst bij de bèta verkiezingen van afgelopen jaar?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat ik dus belachelijk vind, is dat bij sommige op die lijst een reden erachter staat. Maar bij een aantal niet eens. Is die username soms al reden genoeg? :')

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 17:12 ]


    -

    Belikov schreef:
    (...)
    Oh, nou ja dit was dan waarschijnlijk ook wel de enigste en laatste keer.. Neem ik aan dan xD

    Die lijst was er bij de vorige verkiezingen ook hoor, het is toch logisch dat we zoiets opstellen. Ik onthoud echt niet alles en ik heb nog altijd moeite met de namen van de mods, laat staan met al jullie usernames.
    Sommige mensen zijn nu eenmaal niet geschikt om mod te worden, daar hebben wij niet voor gezorgd, maar zij zelf. Hun gedrag zorgt voor een heel lang strafblad, niet het onze.
    Dit is niet tegen jou maar in het algemeen, jullie willen dat we gestrafd worden, moeten we onszelf bannen? Zou dat alles oplossen?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Mag ik eens eerlijk vragen, of ik werkelijk zo slecht ben en zo veel ruzie stook en het zo oneens ben met de mods dat ik op die lijst beland?
    Ik ga niet zeggen dat ik niet eens 'ambras' gezocht heb, maar eerlijk gezegd vind ik dat toch iets flauw.

    Genius schreef:
    Wat ik dus belachelijk vind, is dat bij sommige op die lijst een reden erachter staat. Maar bij een aantal niet eens. Is die username soms al reden genoeg? :')

    Die reden staat in het topic eronder, maar daar is geen printscreen van.

    En nee, bij de bèta's was dacht ik geen lijst.


    I am an idiot, I move.