• Aan de maker van het nieuwe topic: Gelieve bij elk nieuw topic een gb'tje achter te laten bij Sofie, Zenzy en Marthe. Nog anderen die dit wensen?

    STEP ONE: Leave a comment.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies. ^.^

    Saarsel - Blubbbersok - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg, Directioner
    Melissel - Halissa - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg, Directioner
    Ranisel - Ventus - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg, Directioner
    Marthsel - Jarvis - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg, Avenger, Defender en Starkische Muts
    Nelesel - Neelie - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg, Starkische Muts
    Lisetsel - Year - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander
    Lisansel - Mannschaft - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander, Avenger, Defender en Starkische muts
    Lieksel - Limerry - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander, Directioner
    Niksel - BritishCandy - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander, Directioner
    Maarsel - OnlyOneMe - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander, Directioner
    Beaudiensel - Goyle - is 16 en wordt 17 op 2 mei, Nederlander, Directioner
    Tessel - TessaRose - is 15 en wordt 16 op 12 juli, Nederlander, Directioner
    Sofsel - Antebellum - is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander, Starkische Muts
    Zenzysel - Dragneel - is 11 en wordt 12 op 5 december, Nederlander
    Jetsel - MoonLove13 - is 12 en wordt 13 op 3 augustus, Nederlander
    Joëllsel - LukeBrooks - is 16 en wordt 17 op 22 september, Nederlander, Directioner
    Kimberlysel - Wood - is 16 en wordt 17 op 1 december. Nederlander, Directioner
    Isabelsel - Erudite - is 14 en wordt 15 op 18 juli, Nederlander, Directioner
    Sandrasel - Sandera - is 14 en wordt 15 op 6 augustus, Nederlander, Directioner

    *Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.



    Vakantietjes/afwezighedetjes:
    Maartje: 16/07-24/07 + 9/08-18/08.
    Melisje: 19/07-27/07.
    Liesje: 10/07-26/07.
    Lisetje: 13/07-18/07 + 21/07-10/08.
    Liekje: 22/07-05/08.
    Nikkietje: 05/07-23/07 + 02/09-03/09.
    Sofietje: 14/07-28/07.
    Neletje: 05/07-08/07 + 22/07-26/07.
    Isabellaatje: 18/07-14/08.
    Joëllaatje: 21/07-05/08.
    Marthje: 2/07 - 7/07 + 15/07 - 22/07
    Saartje: 3/07 - 10/07
    Speciale dagen:
    Maandag: Taal-dag
    Dinsdag: Anti-Avenger-dag
    Woensdag: Bork-dag.
    Donderdag: Kannibalisme-dag.
    Vrijdag: Random foto's/gifs plaatsen-dag.
    Zaterdag: Anti-One Direction-dag.


    • Topic Nummer 116 is geclaimd door Melissa
    De rest vind je HIER.
    Als je een topic wilt claimen, meld dat dan ook daar.
    -Als je niet online bent wanneer het nieuwe topic geopend moet worden, word je reservering opgeschoven naar het topic erna. Als dat al gereserveerd is, is het die daarna.
    -Topics moeten minstens 2 topics ervoor worden aangevraagd.
    -Degene die als eerste een reactie in de blog achterlaat, krijgt het topic.


    Baby's gemaakt door Sarah met http://www.morphthing.com.
    Les Starkische Mutsen se trouvent ici.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 12:22 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik wil eerst even zeggen dat ik het een verschrikkelijke start vind voor de nieuwe mods, maar trek jullie alsjeblieft niets aan van deze shit hier.

    Ik ben blij dat ik eerst alles heb bijgelezen en nu pas een reactie plaats, anders had ik vast en zeker spijt gekregen van wat ik zou gezegd hebben.

    Mijn vertrouwen in jullie is volledig weg en wss komt het ook nooit meer terug. Ik had aan de ene kant al wel verwacht dat de lijst echt zo zijn, maar jullie gingen alles staalhard ontkennen. Tot jullie opeens de waarheid aan het licht dachten te brengen.
    Wat ik nu nog steeds niet snap is hoe Audacity met die reden op die lijst terecht is gekomen? En dan heb ik het nog niet eens over de rest van users met de uitleg. Wil één van de mods -of direct allemaal-, als ze het niet "opeens" vergeten zijn, mij de reden doorsturen van mijn "uit de hoogte doen"?

    Ik veronderstel dat de rest van de printscreens dan ook echt zijn? Maar hoe kan dat dan met het aantal post van Amused? En na 10 keer lezen vind ik jullie reacties op de printscreens nog steeds gemeen.

    Mooi voorbeeld zijn jullie. Ben ik blij dat ik nog steeds een normale user ben. En dat van die "eerlijke kans" geloof ik ook niet.
    Ik ben blij dat wie het dan ook mag zijn het heeft geopenbaard. Komt de waarheid toch nog aan het ligt. Hopelijk hebben jullie je lesje nu geleerd.

    Dus kom maar op met de reden van mijn plaatsje in die lijst. Ben benieuwd.

    Gaat dit een beetje?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Halissa schreef:
    Tuurlijk! De oude ga ik niet veroordelen op iets waar ze niets aan kunnen doen.


    Braaf, meisje c: haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Halissa schreef:
    Ik wil eerst even zeggen dat ik het een verschrikkelijke start vind voor de nieuwe mods, maar trek jullie alsjeblieft niets aan van deze shit hier.

    Ik ben blij dat ik eerst alles heb bijgelezen en nu pas een reactie plaats, anders had ik vast en zeker spijt gekregen van wat ik zou gezegd hebben.

    Mijn vertrouwen in jullie is volledig weg en wss komt het ook nooit meer terug. Ik had aan de ene kant al wel verwacht dat de lijst echt zo zijn, maar jullie gingen alles staalhard ontkennen. Tot jullie opeens de waarheid aan het licht dachten te brengen.
    Wat ik nu nog steeds niet snap is hoe Audacity met die reden op die lijst terecht is gekomen? En dan heb ik het nog niet eens over de rest van users met de uitleg. Wil één van de mods -of direct allemaal-, als ze het niet "opeens" vergeten zijn, mij de reden doorsturen van mijn "uit de hoogte doen"?

    Ik veronderstel dat de rest van de printscreens dan ook echt zijn? Maar hoe kan dat dan met het aantal post van Amused? En na 10 keer lezen vind ik jullie reacties op de printscreens nog steeds gemeen.

    Mooi voorbeeld zijn jullie. Ben ik blij dat ik nog steeds een normale user ben. En dat van die "eerlijke kans" geloof ik ook niet.
    Ik ben blij dat wie het dan ook mag zijn het heeft geopenbaard. Komt de waarheid toch nog aan het ligt. Hopelijk hebben jullie je lesje nu geleerd.

    Dus kom maar op met de reden van mijn plaatsje in die lijst. Ben benieuwd.

    (...)


    Fantastisch.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    DIT.
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6j15wH84w1rovq89o1_500.jpg


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Bluuuup.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Deze wilde ik net al posten, maar toen deed hij het niet, dus again:
    Harry met camera op het podium


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Mannschaft schreef:
    How are ya?
    Fine, alles ist ingeleverd 8D
    And how are you?


    I'm fine, whoop. Hahaha, goed zo xp.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    BritishCandy schreef:
    Deze wilde ik net al posten, maar toen deed hij het niet, dus again:
    Harry met camera op het podium



    Deze is gewoon te sexy.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    BritishCandy schreef:
    DIT.
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6j15wH84w1rovq89o1_500.jpg


    OH GOD. NIKKI, PLEASE.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Halissa schreef:
    Ik wil eerst even zeggen dat ik het een verschrikkelijke start vind voor de nieuwe mods, maar trek jullie alsjeblieft niets aan van deze shit hier.

    Ik ben blij dat ik eerst alles heb bijgelezen en nu pas een reactie plaats, anders had ik vast en zeker spijt gekregen van wat ik zou gezegd hebben.

    Mijn vertrouwen in jullie is volledig weg en wss komt het ook nooit meer terug. Ik had aan de ene kant al wel verwacht dat de lijst echt zo zijn, maar jullie gingen alles staalhard ontkennen. Tot jullie opeens de waarheid aan het licht dachten te brengen.
    Wat ik nu nog steeds niet snap is hoe Audacity met die reden op die lijst terecht is gekomen? En dan heb ik het nog niet eens over de rest van users met de uitleg. Wil één van de mods -of direct allemaal-, als ze het niet "opeens" vergeten zijn, mij de reden doorsturen van mijn "uit de hoogte doen"?

    Ik veronderstel dat de rest van de printscreens dan ook echt zijn? Maar hoe kan dat dan met het aantal post van Amused? En na 10 keer lezen vind ik jullie reacties op de printscreens nog steeds gemeen.

    Mooi voorbeeld zijn jullie. Ben ik blij dat ik nog steeds een normale user ben. En dat van die "eerlijke kans" geloof ik ook niet.
    Ik ben blij dat wie het dan ook mag zijn het heeft geopenbaard. Komt de waarheid toch nog aan het ligt. Hopelijk hebben jullie je lesje nu geleerd.

    Dus kom maar op met de reden van mijn plaatsje in die lijst. Ben benieuwd.

    (...)

    Het is licht(cat)
    Voor de rest is het wel goed c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    BritishCandy schreef:
    Deze wilde ik net al posten, maar toen deed hij het niet, dus again:
    Harry met camera op het podium



    Die zag ik net op tumblr!

    Eigenlijk deze:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Liam in Nialls kleren



    Harry in Zayns kleren


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Mannschaft schreef:
    (...)
    Het is licht(cat)
    Voor de rest is het wel goed c:


    Thanx (:
    Typfoutje


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Limerry schreef:
    (...)

    OH GOD. NIKKI, PLEASE.

    Oh whoops, dat is de verkeerde :$ Moest een filmpje zijn van de medleys, ff zoeken.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Halissa schreef:
    (...)

    Die zag ik net op tumblr!

    Eigenlijk deze:



    CAN'T BREATHE, PLEASE.


    stay safe because I like being alive at the same time as you