• gehehe dat is nu op MIJN school 'proud'
    de Rietlanden Lelystad :p & ik heb al een keer mijn beschamende hoofd voorbij zien komen ;O maar goed dat ik nog geen examens doe dat zouden al die mensen thuis niet overleven maarja.. wat vinden jullie van mijn school xd? [dit is gewoon vet grappig, jullie weten in welk martel gebouw ik elke dag zit :p] Weetje.. ze zouden mij en de rest van ons groepje moeten filmen als de zon schijnt^^ dan liggen we vet asociaal op het schoolplein met onze zonnebril op en muziek van the prodigy keihard aan te zonnen^^

    En die nigel (die donkere jongen) is dus alles behalve cool ==* die gast wou met zn O zo stoere groepje vandaag weer een jongen 'klappe' maar de concierge was er op tijd bij.. niets nieuws fzo.. er is hier elke week wel fitty.. anyways ik vind hem best wel zielig.. dús wees gewaarschuwd mensen als je een kind dat op mij lijkt met donkerrood haar op het beeld ziet verschijnen ben ik het :Y) [niet het kind met oranje/zwart haar :P]

    p.s. ^^ waarschijnlijk kopm ik ergens deze week op tv ;O de camera stond op mij en mandy gericht in de pauze toen ik naar de automaten liep ;x

    het is om 19.00 uut t/m 19.15 op ned 3 ^^ [elke (school?)dag]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Hahah, dat keek ik vanmiddag nog, volgens mij.
    Ik zal opletten volgende keer. :w


    blame the bully.

    Willom schreef:
    Hahah, dat keek ik vanmiddag nog, volgens mij.
    Ik zal opletten volgende keer. :w

    ghehe oke^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT