• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:08 ]

    O.O
    Vóór jouw huis? Ik zou freaken.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    lmao dat lijkt me zo vet.
    Oké dat zeg ik nu misschien wel, maar ik denk als dat ooit hier zou gebeuren ik binnen blijf, in mn kledingkast ga zitten en wachten tot het weer veilig is ofso. :')


    Life is a beautiful struggle

    Voor mijn huis is een paar jaar geleden iemand neergeschoten, een afrekening. Was ook niet bepaald fijn.

    Maar het is altijd eng als dat opeens gebeurd, vooral aangezien ze (voor zover ik begrijp) nog niet iedereen opgepakt hebben >.< Ik zou me echt niet veilig voelen.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:53 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Haha zo iets zie je ook niet elke dag. Bij mij komen alleen ambulance's langs voor oude mensen die weer eens een hart aanval hebben ,dus meestal niks bijzonders. Behalve 1 keer toen stond een hele grote opslagplaats/schuurding in de s'avonds laat en het klonk als vuurwerk ._. Alleen er kwam asbest vrij (die dus ook voor mijn huis lag) en er was niks aan de hand zeiden ze en iedereen had het al op geruimd en liep er door heen en toen bleekt het asbest te zijn -.-'

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:43 ]


    Shoganai i ne~

    KangDaesung schreef:
    Haha zo iets zie je ook niet elke dag. Bij mij komen alleen ambulance's langs voor oude mensen die weer eens een hart aanval hebben ,dus meestal niks bijzonders. Behalve 1 keer toen stond een hele grote opslagplaats/schuurding in de s'avonds laat en het klonk als vuurwerk ._. Alleen er kwam asbest vrij (die dus ook voor mijn huis lag) en er was niks aan de hand zeiden ze en iedereen had het al op geruimd en liep er door heen en toen bleekt het asbest te zijn -.-'


    Omg, dat was ook bij mij (cat)

    Ik freakte ook half toen hier half om de hoek iemand neergestoken werd. :c Of toen iemand beroofd werd voor onze deur en de politie voor onze deur stond omdat de tas in onze tuin gevonden werd en wij hélemaal niets gehoord hadden. Best erg.
    Maar omg, heb je de deuren niet meteen op slot gedraait? I would do that!


    Your make-up is terrible

    DoctorReid schreef:
    O.O
    Vóór jouw huis? Ik zou freaken.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik heb een honkbalknuppel :Y) Save enough.

    Dat lijkt me wel schrikken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Assassin schreef:
    Ik freakte ook half toen hier half om de hoek iemand neergestoken werd. :c Of toen iemand beroofd werd voor onze deur en de politie voor onze deur stond omdat de tas in onze tuin gevonden werd en wij hélemaal niets gehoord hadden. Best erg.
    Maar omg, heb je de deuren niet meteen op slot gedraait? I would do that!


    Nee, naar buiten gerend c;

    DoctorReid schreef:
    O.O
    Vóór jouw huis? Ik zou freaken.


    -

    Wow O_O Dat is wel even schrikken!!
    Het enige wat ik ooit van dichtbij heb meegemaakt, was zo'n moment dat twee politieagenten een gekke (sorry) vrouw uit haar huis probeerde te krijgen.. Die vrouw woonde toen ergens schuin tegenover ons, dus ik kon stiekem meekijken vanuit het raam van m'n ouders' kamer, hihi. Maar dat was verder waarschijnlijk een stuk minder schokkender dan wat er bij jou is gebeurd.. Die politie ging alleen op een gegeven moment de deur inschoppen, omdat die vrouw niet wilde komen. Ze bleef maar schreeuwen =/ en toen ze buiten was, is ze meegenomen door de politie.. klaar..


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Woow, ik zou dat echt eng vinden.

    Bij ons is hier pas in de buurt iemand vermoord, en twee jaar geleden ook, aan de overkant van onze straat. Terwijl hier ook echt nooit iets gebeurd en het een hele normale buurt is..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    DoctorReid schreef:
    O.O
    Vóór jouw huis? Ik zou freaken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Er woont in de straat naast de mij een drugsdealer, er rijdt hier wekelijks politie rond .__.


    i put the fun in funeral

    Wow wtf. Onze straat is maar saai met zo af en toe een wietplantage.


    No growth of the heart is ever a waste